Fitness Seller

Armen groeien maar niet 10maanden bezig

Mijn ervaring is dat er na een rugtraining geen kracht meer in zit...
IK ga nu wel chinups/Pullups pakken als 2de rug oefening:D[/QUOTE]

Niet alles draait om kracht, kijk maar eens een filmpje van Kai Green

• Topic Starter Topic Starter
Heb je een kleine polsomtrek? Zo ja dan heb je weinig aanleg om grote armen te krijgen.

Ja ik heb inderdaad dunne polsen, maar dat hebben meerdere mensen in de gym en die lopen met 40cm gunz.
Mijn onderarmen zijn inverhouding niet dun..

---------- Post toegevoegd 11 April 2013 om 16:23 ----------

Mijn ervaring is dat er na een rugtraining geen kracht meer in zit...
IK ga nu wel chinups/Pullups pakken als 2de rug oefening:D

Niet alles draait om kracht, kijk maar eens een filmpje van Kai Green[/QUOTE]

Isgoed zal ik doen :D

Maar ik dacht ik pak bicep eens met borst zo train je hem eigelijk 2x perweek.
Want met rug pak je ze ook mee.

Dit geld ook voor tricep, deze pak je ookal met borst mee.

zoals ik al zei dit werkt voor mij het beste. Ik deed het eerst ook zo borst/bi en rug/tri. Wat voor de een werkt werkt voor de ander nog niet direct. probeer alles en heb geduld.

zoals ik al zei dit werkt voor mij het beste. Ik deed het eerst ook zo borst/bi en rug/tri. Wat voor de een werkt werkt voor de ander nog niet direct. probeer alles en heb geduld.

Daar sluit ik me mee aan.
Maar naar welke tijd kan je nu zeggen, dit werkt goed voor mij en dit niet?

Probeer het eens maandje of 2, meet en weet.
kan geen kwaad iets anders proberen want nu schiet het schijnbaar ook niet op.

Als ik je goed begrijpt ben je nu zo'n 7kg aangekomen waarvan 1.5 cm op je armen? En dat vind je slecht?

Hoeveel zijn je benen gegroeid? en je rugomtrek?

Als ik je goed begrijpt ben je nu zo'n 7kg aangekomen waarvan 1.5 cm op je armen? En dat vind je slecht?

+1

En wat worden hier een hoop onzin tips gegeven... Het valt of staat toch met je inzet en alle andere omgevingsfactoren.

Overigens.. ik heb ook dunne polsjes, dus dat zegt niks

heej,

ik was 11kilo aangekomen.
van 72naar 83.

mijn armen zijn toen van 34 naar 36 gegaan.
Toen ben terug gezakt naar 76 wegens slecht cutten en weinig eten( spiervelies)

Nu na 5 a 6 weken bulken zit ik weer rond de 79kilo met een arm omtrek van 35.5 cm ongeveer.

Of het slecht is weet ik niet.
Het oogt alleen erg ongezond....

Het is gewoon erg uit verhouding.

Mijn benen waren 53 en die zijn nu 55 a 56cm.

rug omtrek geen idee

---------- Post toegevoegd 11 April 2013 om 20:28 ----------

Wat is jou tip dan ?
pics biceps ?

pics van mij?

Heb je een kleine polsomtrek? Zo ja dan heb je weinig aanleg om grote armen te krijgen.

Zoiets onnozels heb ik nog nooit gehoord.. ik heb zelf ook ontzettend dunne polsen maar heb een biceptsomtrek van ik denk 43 a 44 cm.. En dan train ik pas weer een maand of 7 a 8 weer serieus.. daarvoor een hele tijd on en off met geen voedingsschema.. ;)

Zoiets onnozels heb ik nog nooit gehoord.. ik heb zelf ook ontzettend dunne polsen maar heb een biceptsomtrek van ik denk 43 a 44 cm.. En dan train ik pas weer een maand of 7 a 8 weer serieus.. daarvoor een hele tijd on en off met geen voedingsschema.. ;)

Waar ben jij mee begonnen dan en hoe zitten je trainingen in elkaar? :D

same here.. dat argument van dunne polsjes hoeft niet altijd op te gaan.. Ik ben totaal niet buffed even voor de duidelijkheid maar mijn armen zijn toch een van mijn sterkste punteen (in massa) terwijl ik een polsomtrek heb die net iets dikker is als me lul (problem?)

Waar ben jij mee begonnen dan en hoe zitten je trainingen in elkaar? :D

Ben inmiddels 30 en train al van m'n 19de op en af.. denk alles bij elkaar op geteld, een jaar of 4? Nu dus weer sinds sept. vorig jaar zoiets bezig.. voedingsschema en goed traininsschema.. wat voor jou van belang is is wellicht de training van de armen.. Ik doe biceps met rug en triceps met borst. oefeningen voor bicept zijn dumbbell curls, zittend!! lekker zwaar.. vervolgens zittend barbell curl en soms nog de cable curl als extraatje maar tell u what.. meestal maar 2 oefeningen.. ik wissel ook wel es af.. doe ik de dumbbell curls staand en de barbell curl ook staand.. maar door de rugoefeningen gebruik je natuurlijk ook al je bicept..

dan je triceps.. dippen, sowieso of smal bankdrukken, doe ik ook afwisselend.. en dan vervolgens skull crusher en cable pull down.. ook maar 3 oefeningen eigenlijk.

pics or it didn't happen ;)

Ben inmiddels 30 en train al van m'n 19de op en af.. denk alles bij elkaar op geteld, een jaar of 4? Nu dus weer sinds sept. vorig jaar zoiets bezig.. voedingsschema en goed traininsschema.. wat voor jou van belang is is wellicht de training van de armen.. Ik doe biceps met rug en triceps met borst. oefeningen voor bicept zijn dumbbell curls, zittend!! lekker zwaar.. vervolgens zittend barbell curl en soms nog de cable curl als extraatje maar tell u what.. meestal maar 2 oefeningen.. ik wissel ook wel es af.. doe ik de dumbbell curls staand en de barbell curl ook staand.. maar door de rugoefeningen gebruik je natuurlijk ook al je bicept..

dan je triceps.. dippen, sowieso of smal bankdrukken, doe ik ook afwisselend.. en dan vervolgens skull crusher en cable pull down.. ook maar 3 oefeningen eigenlijk.

pics or it didn't happen ;)

Bedankt voor de reactie.
Als ik het zo lees, is afwisseling zeer belangrijk.
IK heb een tijdje borst en tricep gedaan maar ik doe nu borst met bicep.

Even een aantal weken kijken of dit werkt:D
Het is dus belangrijk om de oefening goed uit tevoeren en de laaste set lekker zwaar te gaan denk ik.
Langzamer curlen en pushen zorgt ook voor meer verzuring, misschien werkt dit ook wel..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gewoon aanpakken en lekker zwaar ik doe max. 8 reps en 4 herhalingen, laatste setje superzwaar, haal ik dan ook soms maar net, soms 6 of 7 keer..

Dat zijn toch een mooie 9 a 10 cm.
Als ik de 40 berijkt hebt ben ik zeker tevreden.
Armen geven de uistraling vind ik.

ALs ik bicep en tricep samentrain pompen ze vol tot een 37cm.
Dat oogt meteen een stuk breder in de spiegel..
Hellaas is dit na een uurtje weer weg haha:(

Nu lijken ze lang en smal.

Welke oefeningen doe jij dan als ik vragen mag?
en hoevaak en hoeveel sets en reps?

:D
Ik doe in feite maar gewoon wat. Ik heb alleen maar 2 dumbbells thuis en daar train ik veel mee. Geen trainingsschema, geen voedingsschema, geen supplementen behalve vitaminen/mineralen. Het is voor mij dan ook slechts een hobby en niet eens een belangrijke.

Ik zal je een paar voorbeelden geven van mijn oefeningen.

- Preacher curls op de rugleuning van een stoel
- De "Desk curl"
- Cross Body Hammercurls
- Overhead Triceps extention
- en een oefening waarbij je met de dumbbell een draai maakt en zo je biceps en je onderarm traint

Een bijzondere plaats in dit uiterst amateuristische trainingsprofiel wordt ingenomen door wat ik noem de "desk curl". Dumbbells zijn hierbij niet nodig. Deze oefening omvat het volgende: Ga achter je tafel of bureau zitten en zet je rechter elleboog op de tafel. Plaats dan je linker handpalm in je rechter handpalm en begin de curlbeweging. Hier heb je dus een situatie waarbij je de triceps van de linker arm en de biceps van de rechter arm tegelijkertijd traint. Je gebruikt dus je andere arm om de nodige weerstand te bieden. En vanzelfsprekend doe je hetzelfde met je andere arm.

Ik hoop dat je begrijpt dat voor mij de rapen gaar zijn zodra ik hier een log opstart.

Wat zijn volgens jou dunne polsen?
43 cm zegt niks over je vet %.

Ik praat niet zo maar uit mijn nek, maar dit topic staat in de wetenschap sectie.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/maxim-muscular-potential-324383/

Volgens mij heeft D77 ook best dunne polsen.. kan het verkeerd hebben, :o
maar zeg voor de rest niet, dat je geen gelijk heb ..zal het wel ff gaan lezen, lijkt me wel interessant :)

Terug
Naar boven