ergor
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je een kleine polsomtrek? Zo ja dan heb je weinig aanleg om grote armen te krijgen.
Mijn ervaring is dat er na een rugtraining geen kracht meer in zit...
IK ga nu wel chinups/Pullups pakken als 2de rug oefening![]()

zoals ik al zei dit werkt voor mij het beste. Ik deed het eerst ook zo borst/bi en rug/tri. Wat voor de een werkt werkt voor de ander nog niet direct. probeer alles en heb geduld.
Probeer het eens maandje of 2, meet en weet.
kan geen kwaad iets anders proberen want nu schiet het schijnbaar ook niet op.
Als ik je goed begrijpt ben je nu zo'n 7kg aangekomen waarvan 1.5 cm op je armen? En dat vind je slecht?
Hoeveel zijn je benen gegroeid? en je rugomtrek?
Wat is jou tip dan ?+1
En wat worden hier een hoop onzin tips gegeven... Het valt of staat toch met je inzet en alle andere omgevingsfactoren.
Overigens.. ik heb ook dunne polsjes, dus dat zegt niks
Als ik je goed begrijpt ben je nu zo'n 7kg aangekomen waarvan 1.5 cm op je armen? En dat vind je slecht?
Hoeveel zijn je benen gegroeid? en je rugomtrek?
Heb je een kleine polsomtrek? Zo ja dan heb je weinig aanleg om grote armen te krijgen.

Zoiets onnozels heb ik nog nooit gehoord.. ik heb zelf ook ontzettend dunne polsen maar heb een biceptsomtrek van ik denk 43 a 44 cm.. En dan train ik pas weer een maand of 7 a 8 weer serieus.. daarvoor een hele tijd on en off met geen voedingsschema..![]()

Waar ben jij mee begonnen dan en hoe zitten je trainingen in elkaar?![]()

Ben inmiddels 30 en train al van m'n 19de op en af.. denk alles bij elkaar op geteld, een jaar of 4? Nu dus weer sinds sept. vorig jaar zoiets bezig.. voedingsschema en goed traininsschema.. wat voor jou van belang is is wellicht de training van de armen.. Ik doe biceps met rug en triceps met borst. oefeningen voor bicept zijn dumbbell curls, zittend!! lekker zwaar.. vervolgens zittend barbell curl en soms nog de cable curl als extraatje maar tell u what.. meestal maar 2 oefeningen.. ik wissel ook wel es af.. doe ik de dumbbell curls staand en de barbell curl ook staand.. maar door de rugoefeningen gebruik je natuurlijk ook al je bicept..
dan je triceps.. dippen, sowieso of smal bankdrukken, doe ik ook afwisselend.. en dan vervolgens skull crusher en cable pull down.. ook maar 3 oefeningen eigenlijk.
pics or it didn't happen![]()

Ik doe in feite maar gewoon wat. Ik heb alleen maar 2 dumbbells thuis en daar train ik veel mee. Geen trainingsschema, geen voedingsschema, geen supplementen behalve vitaminen/mineralen. Het is voor mij dan ook slechts een hobby en niet eens een belangrijke.Dat zijn toch een mooie 9 a 10 cm.
Als ik de 40 berijkt hebt ben ik zeker tevreden.
Armen geven de uistraling vind ik.
ALs ik bicep en tricep samentrain pompen ze vol tot een 37cm.
Dat oogt meteen een stuk breder in de spiegel..
Hellaas is dit na een uurtje weer weg haha
Nu lijken ze lang en smal.
Welke oefeningen doe jij dan als ik vragen mag?
en hoevaak en hoeveel sets en reps?
![]()
Zoiets onnozels heb ik nog nooit gehoord.. ik heb zelf ook ontzettend dunne polsen maar heb een biceptsomtrek van ik denk 43 a 44 cm.. En dan train ik pas weer een maand of 7 a 8 weer serieus.. daarvoor een hele tijd on en off met geen voedingsschema..![]()