Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Je hebt een VP van 19%. Logisch dat je je armen niet ziet. Hoe droger je bent, hoe groter je lijkt zonder shirt. Aangezien je dan alles veel beter ziet zitten.
Je hebt een VP van 19%. Logisch dat je je armen niet ziet. Hoe droger je bent, hoe groter je lijkt zonder shirt. Aangezien je dan alles veel beter ziet zitten.
Volgens de huidplooimeting had ik 1.5 maand geleden al maar 17.5, aangezien ik nu nog droger ben geworden zal de huidplooimeting rond de 15.5-16 % uitwijzen schat ik... Een droge arm is niet altijd breder dan een arm waar wat vet rond zit hoor...
Alleen twijfel ik over vet omdat weegschaal 2x (met een maand tussen) 19.9 % aangaf... alleen betwijfel ik of die dingen te vertrouwen zijn. Ik ben wel iets droger dan toen.
Zal wat meer eiwitten eten, zien of dat iets helpt.
Maar dan kan ik niet grotere armen krijgen terwijl ik op dit gewicht min of meer blijf?
Als de rest van t lichaam, zoals aangegeven, wel groeit verwacht dan niet dat wat meer eiwit ineens je armen wel doen groeien. 1.8 per kg lichaams gewicht bij een wat hoger bf is op zich prima, het is altijd een beetje spelen wat voor jou de beste hoeveelheid is.
Je kan het proberen, maar verwacht er niet teveel als de rest van t lichaam wel gewoon groeit.
Maar dan kan ik niet grotere armen krijgen terwijl ik op dit gewicht min of meer blijf?
Denk je dat iemand van 60kg 50cm armen zal halen op een paar bruine broodjes op onderhoud kcal inname? Om het even overdreven uit te beelden.
Zoals meerderen al gezegd hebben lopen je armen absoluut niet achter op de foto's en passen ze ook bij je gewicht. Wat jij dus wilt is je armen prioriteit geven, dat kan maar dat gaat vaak wel ten koste van de rest.