Merlijn242
Novice
- Waardering
- 0
hallo,
ik heb hier op het forum al enorm veel gelezen dat me geholpen heeft met men trainingen.
Het zit zo dat mijn lichaam goed getraind is, goeie chest , back , abs...
maar men armen volgen gewoon niet, ik heb al ongeveer alles geprobeerd om ze groter te maken. Van gewoon mega hard knallen tot rustig trainen...
niets werkt om ze in mass te doen gainen. Ik moet zeggen dat ik heel mager was , ik was bijna een meter 80 en woog maar 55kg, nu ben ik 1.83 meter en weeg ik 70kg
Ik eet zoals het moet, met uitzondering dat ik savonds eet wat de pot schaft
maar dit is elke avond gezond en gevarieerd.
ik heb alles afgezocht en geprobeerd en vraag nu jullie raad als laatste hoop !
ik heb hier op het forum al enorm veel gelezen dat me geholpen heeft met men trainingen.
Het zit zo dat mijn lichaam goed getraind is, goeie chest , back , abs...
maar men armen volgen gewoon niet, ik heb al ongeveer alles geprobeerd om ze groter te maken. Van gewoon mega hard knallen tot rustig trainen...
niets werkt om ze in mass te doen gainen. Ik moet zeggen dat ik heel mager was , ik was bijna een meter 80 en woog maar 55kg, nu ben ik 1.83 meter en weeg ik 70kg
Ik eet zoals het moet, met uitzondering dat ik savonds eet wat de pot schaft
maar dit is elke avond gezond en gevarieerd.ik heb alles afgezocht en geprobeerd en vraag nu jullie raad als laatste hoop !

Afwisseling is de key. Ik heb best redelijke kracht in m'n bovenarmen(hammer curls met 36kg per hand) maar bij mij willen ze ook niet echt groeien(42cm@194cm).
en dat dippen voor men triceps ga ik ook eens uitproberen, dat doe ik nu zo goed als nooit.
Wat meten je benen?