Fitness Seller

armen staan achter

Merlijn242

Novice
Waardering
0
hallo,

ik heb hier op het forum al enorm veel gelezen dat me geholpen heeft met men trainingen.
Het zit zo dat mijn lichaam goed getraind is, goeie chest , back , abs...
maar men armen volgen gewoon niet, ik heb al ongeveer alles geprobeerd om ze groter te maken. Van gewoon mega hard knallen tot rustig trainen...
niets werkt om ze in mass te doen gainen. Ik moet zeggen dat ik heel mager was , ik was bijna een meter 80 en woog maar 55kg, nu ben ik 1.83 meter en weeg ik 70kg
Ik eet zoals het moet, met uitzondering dat ik savonds eet wat de pot schaft :) maar dit is elke avond gezond en gevarieerd.
ik heb alles afgezocht en geprobeerd en vraag nu jullie raad als laatste hoop !

wat eet je zoal op een dag en wat doe je voor oefeningen voor je armen?

2 keer per week 9 setjes biceps & 12 setjes triceps ;)

• Topic Starter Topic Starter
wel ik heb men voedingsschema, wat betekent dat ik ontbijt met havermout of weetabix, dan een banaantje rond 10 u , men shake om 11 ,spagetthi smiddags, reepje voor de training , na de training weer een shake en savonds eet ik thuis mee, en na het eten savonds eet ik ofwel wat kwark of platte kaas.

men arm oefeningen nu zijn seated DB curls , standing BB curls , preacher curl voor biceps en voor triceps cable pulldown, close grip BB , overhead extensions

en dat is het

Regelmatig wisselen van schema
Rug-biceps
Triceps-biceps
Schouders-biceps
Borst-biceps
2*biceps
enkele weken geen biceps
variatie in reps
.................

probeer armen eens een tijdje op 1 dag te trainen, maak noch afwisselend gebruik van super of tri-setjes..

Squats 'n milk.

:jk: Afwisseling is de key. Ik heb best redelijke kracht in m'n bovenarmen(hammer curls met 36kg per hand) maar bij mij willen ze ook niet echt groeien(42cm@194cm).

Ook kan je proberen heel zwaar te rowen & close grip benchen voor 4 weekjes ofzo en niet isolatieshit doen in die 4 weken. Of chinnen met extra gewicht.

Misschien eens enkele weken de armen tweemaal trainen per week of eens minders sets doen voor de armen.

dip je? zelf merkte ik namelijk dat mn triceps eindelijk weer wat groeiden toen ik serieus ging dippen.

Wat meten ze? Met 70 kg bij 1.83 m kun je nou eenmaal geen 40 cm armen verwachten.

Meer eten idd, je armen gaan niet groot worden als je 70kg blijft. Als je zwaarder wordt en je armen gewoon hard traint groeien ze wel.

ze meten nu maar 35 cm, wat weinig is voor iemand van 1.83m vindt ik...
ik ga idd eens proberen om de 4 weken men schema te veranderen voor men armen.
Eens apart trainen , dan weer niet en gewoon andere oefeningen doen die armen ook trainen. Ik denk wel als ik dat doe en dan nog eens EET ALS EEN BEEST! dat het moet lukken :p en dat dippen voor men triceps ga ik ook eens uitproberen, dat doe ik nu zo goed als nooit.

thnx voor de info al !

Net of 35 cm zo slecht is voor 70 kg :roflol: Wat meten je benen?

ben nog niet aan men benen beginnen trainen, bovenlichaam doe ik aleen nu
men benen heb ik nog van de 8 jaar ijshockey die ik gespeeld heb en daar begin ik pas binnekort mee om ze serieus te trainen

maar ik dacht dat 35 cm voor mij toch zeker niet GOED is ?mss ok maar ...

hallo,

ik heb hier op het forum al enorm veel gelezen dat me geholpen heeft met men trainingen.
Het zit zo dat mijn lichaam goed getraind is, goeie chest , back , abs...
maar men armen volgen gewoon niet, ik heb al ongeveer alles geprobeerd om ze groter te maken. Van gewoon mega hard knallen tot rustig trainen...
niets werkt om ze in mass te doen gainen. Ik moet zeggen dat ik heel mager was , ik was bijna een meter 80 en woog maar 55kg, nu ben ik 1.83 meter en weeg ik 70kg
Ik eet zoals het moet, met uitzondering dat ik savonds eet wat de pot schaft :) maar dit is elke avond gezond en gevarieerd.
ik heb alles afgezocht en geprobeerd en vraag nu jullie raad als laatste hoop !

Gast je geeft het antwoord zelf al. 1m83 bij 70kg. Wat verwacht je dan bij deze stats? 45cm armen? Je armen zijn gewoon prima in verhouding.

Wil je grotere armen, zorg dan eerst eens dat je geen 70kg meer weegt! ;)

Squats 'n milk.

:jk: Afwisseling is de key. Ik heb best redelijke kracht in m'n bovenarmen(hammer curls met 36kg per hand) maar bij mij willen ze ook niet echt groeien(42cm@194cm).

Ook kan je proberen heel zwaar te rowen & close grip benchen voor 4 weekjes ofzo en niet isolatieshit doen in die 4 weken. Of chinnen met extra gewicht.

Wtf?? 36kg dumbbells ? :eek:
Man ik doe top sets met 22kg per hand.:o

ben begonnen met eten en knallen ^^

heb nu men triceps training serieus opgedreven en ik merk al verschil de eerste week !
natuurlijk ga ik men biceps ook blijven voorttrainen maar die gun ik nu iets meer rust als in men vorig schema :)
anyways, binnen een paar weken eens zien hoe het vordert :)

ik ben ook 180 cm @ 78 kg

armen meten nu 37a38 cm koud zie gallery

en met 70 kg zijn je armen groot genoeg! ze groeien vanzelf mee met zware borst en rug training.

Benen trainen heeft bij mij vooral geholpen !

Terug
Naar boven