- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks! Ik vond de shoulder press eigenlijk wat tegenvallen. Deze is de laatste tijd ook wat gezakt qua gewicht. Ik zal eens terug bladeren want ik meende dat ik deze eerst altijd 3 x 10 x 20kg deed![]()
1 RM 80 nog steedsnu weer singles weekje hoop op een verbetering. squat wel weer met 15 kilo op mijn 1RM verbetert, 155 nu
Ik tot 110 dan jij tot 100![]()
Maar je pakt nu ook na bench he, triceps en schouders hebben dan al een klap gehad.
Vind het dat alsnog netjes dat je die gewichten hebt gehaald. Die 20kg komt wel weer, maar zolang je tegen je max zit met BP gaat het gewoon wat moeizamer.

Beiden tot de 100 en stake is 2250 gran whey van B&F dan wil ik het wel doen denk ik, wat zeg je er van ? Aangezien ik totaal niet kan benchen is 110 zo ver weg![]()

Deadlift na iedere rep stil op grond leggen, word je sterker van dan stuiteren
En zou iedere week 2.5 verhogen, met 5kg per week op je 5x5 zal je denk ik snel op een plateau komen
Goede training. Beter deadlift met deadstop doen anders loop je tegen zelfde probleem aan als ik had. Volgende week ga jij trouwens 90kg benchen

Je hebt niks te zeggen, ik gooi er 90kg op en je ziet maar of je het omhoog krijgt

Oke, wie het eerst bij de 100 is wint 2250 gram whey van B&F ?
)Je hebt niks te zeggen, ik gooi er 90kg op en je ziet maar of je het omhoog krijgt
Lekker bezig Floor, qua kracht zitten we redelijk hetzelfde.
Hoe zit het met de motivatie?
Ik zal het niet vergeten ! Ahha, als er 100 gebencht wordt filmpje neem ik aan ?

Waar blijft die PM het is al laat, dag ia al bijna voorbij

Ik wil ook wel meedoen voor pot whey, bench atm 5x70.