MuscleMeat

Armyboy's log

feli met pr mane

Thanks! Ik vond de shoulder press eigenlijk wat tegenvallen. Deze is de laatste tijd ook wat gezakt qua gewicht. Ik zal eens terug bladeren want ik meende dat ik deze eerst altijd 3 x 10 x 20kg deed???

Maar je pakt nu ook na bench he, triceps en schouders hebben dan al een klap gehad.
Vind het dat alsnog netjes dat je die gewichten hebt gehaald. Die 20kg komt wel weer, maar zolang je tegen je max zit met BP gaat het gewoon wat moeizamer.

• Topic Starter Topic Starter
1 RM 80 nog steeds :( nu weer singles weekje hoop op een verbetering. squat wel weer met 15 kilo op mijn 1RM verbetert, 155 nu :D

Ik tot 110 dan jij tot 100 :D

Seems fair to me. Wat is de inleg, 4,5kg whey?

Danku mon amis!

Maar je pakt nu ook na bench he, triceps en schouders hebben dan al een klap gehad.
Vind het dat alsnog netjes dat je die gewichten hebt gehaald. Die 20kg komt wel weer, maar zolang je tegen je max zit met BP gaat het gewoon wat moeizamer.

Das waar inderdaad. Ben wel benieuwd wat ik nu doe met seated OHP, deze zat op 1 á 2x 60kg. Denk dat ik hier niet meer aan kom.

Lowerbody

Deadlift

10 x 70kg
5 x 90kg
5 x 110
3 x 120kg
1 x 120kg
2 x 10 x 90kg

So weak.. Ga vanaf volgende week laag beginnen 5 x 5 x 100kg om vervolgens iedere week met 5kg te verhogen. Zal dan ook aan de techniek werken want ik ben wel fan van de stuiterdeadlift???:o

Front squat

3/4 x 8 x 40kg

Leg press plate loaded

2 x 8 x 211kg
15 x 185kg

Leg curl

3 x 15 x 35kg (reps per been)

Buikspieren shizzle

Sitting calf raises

3 x tot falen x 45kg

Beiden tot de 100 en stake is 2250 gran whey van B&F dan wil ik het wel doen denk ik, wat zeg je er van ? Aangezien ik totaal niet kan benchen is 110 zo ver weg :(

Deadlift na iedere rep stil op grond leggen, word je sterker van dan stuiteren :p
En zou iedere week 2.5 verhogen, met 5kg per week op je 5x5 zal je denk ik snel op een plateau komen

Goede training. Beter deadlift met deadstop doen anders loop je tegen zelfde probleem aan als ik had. Volgende week ga jij trouwens 90kg benchen

Beiden tot de 100 en stake is 2250 gran whey van B&F dan wil ik het wel doen denk ik, wat zeg je er van ? Aangezien ik totaal niet kan benchen is 110 zo ver weg :(

Lijkt mij lachen, goede motivator ook. Alleen denk ik niet dat ik dit jaar die 100kg BP ga halen:roflol:

Deadlift na iedere rep stil op grond leggen, word je sterker van dan stuiteren :p
En zou iedere week 2.5 verhogen, met 5kg per week op je 5x5 zal je denk ik snel op een plateau komen

Klopt, de lift off blijft ook erg zwaar. Deadlift nu al een tijdje en wordt echt tijd dat ik nu de goede techniek aan ga leren i.p.v. stuiterlift. Tot 100kg leg ik de barbell wel dood maar alles daarboven is het stuiteren geblazen.

Ik dacht aan dit principe:

Week 1 - 5 x 5 x 100kg
Week 2 - 5 x 5 x 105kg
Week 3 - 5 x 5 x 110kg
Week 4 - 5 x 5 x 115kg

Deload - 10kg

Week 5 - '' x '' x 105kg
Week 6 - '' x '' x 110kg
Week 7 - '' x '' x 115kg
Week 8 - '' x '' x 120kg

Deload - 10kg

etc.. etc..

Nu ik het op papier zie wellicht toch de zwaar aangezien ik tegenwoordig niet eens meer de 5 x 120kg haal, laat staan met het dood laten liggen van de barbell.

Misschien dat verhogen met 2,5kg dan toch beter is.

---------- Toegevoegd om 16:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:37 ----------

Goede training. Beter deadlift met deadstop doen anders loop je tegen zelfde probleem aan als ik had. Volgende week ga jij trouwens 90kg benchen

True, vanaf volgende week met deadstop liften.

90kg is nog wat teveel gevraagd, 5 x 75kg zou mooi zijn;)

Lekkere deadlift x

Oke, wie het eerst bij de 100 is wint 2250 gram whey van B&F ?

Je hebt niks te zeggen, ik gooi er 90kg op en je ziet maar of je het omhoog krijgt

Lekker bezig Floor, qua kracht zitten we redelijk hetzelfde.

Hoe zit het met de motivatie?

Mwhoaahhh ben er totaal niet tevreden mee, ik zou allang 140 moeten kunnen???

Thanks anyway;)

Oke, wie het eerst bij de 100 is wint 2250 gram whey van B&F ?

Deal! (of we het tegen die tijd nog weten is een tweede:o)

Je hebt niks te zeggen, ik gooi er 90kg op en je ziet maar of je het omhoog krijgt

Ja baas

Word iedere keer weer opgewonden als ik mijn ava zie:$

Lekker bezig Floor, qua kracht zitten we redelijk hetzelfde.

Hoe zit het met de motivatie?

Thanks!

Motivatie gaat erg lekker. Toch kan en moet het eten nog wel beter..

Weeg wel weer rond de 96/97kg.

Ik zal het niet vergeten ! Ahha, als er 100 gebencht wordt filmpje neem ik aan ?

Ik wil ook wel meedoen voor pot whey, bench atm 5x70.

Waar blijft die PM het is al laat, dag ia al bijna voorbij

Ik lag nog in bed joh:roflol:

Ik wil ook wel meedoen voor pot whey, bench atm 5x70.

Wat mij betreft prima!

Bedenk mij nu wel dat ik in september met de amo begin en dat echt trainen en goed eten er dan niet meer inzit. Dus dan zou ik nu nog 3 maanden hebben om 100kg te benchen, dat lijkt mij een onmogelijke taak.

What about, wie 1 september het meeste benched wint.

Wel all natty natuurlijk;)

Creapure crea 5gr eod

Ben in augustus al op vakantie :( dus ik stel voor wie 1 augusuts meeste bencht..

Of wie het meeste squat op 1 augustus kunnen we ook doen voor 10 KG whey ?

Terug
Naar boven