MuscleMeat

Armyboy's log

• Topic Starter Topic Starter

Bummer.. Oké dan ga ik de resterende trainingen van deze week uitvoeren met 55kg.

Deadlift & squat nu ook tweemaal weeks. Dinsdag beginnen met squat en vrijdag met deadlift.
Zoals vandaag was de DL al best zwaar na het squatten. Wat raad jij aan, beide oefeningen 1x in de week uitvoeren met progressive overload of beide? Vrijdag DL lukt 3 x 5x 107,5 wel maar na het squatten zit dit er niet meer in.

Gewoon eenmaal per week verhogen, niet per training

echte mannen verhogen het gewicht per herhaling

wss kan-ie niet 1.25kg per training verhogen dus wordt het al gauw 2.5 per training, 5kg per week. Niet wat veel voor ub?

Heb het zelf nooit geprobeerd met zulke hoge frequentie maar ik zie niet in waarom het niet zou kunnen. Uiteraard reset je dan wel vaker

Of bikvoorbeeld zo :

Week 1
110
Week 2
120
Week 3
130
Week 4
120
Week 5
130
Week 6
140

Straks even een rondje hardlopen. Nu mezelf eerst even mentaal voorbereiden. Flinke spierpijn in m'n benen & glutes, iets wat ik al tijden niet meer heb gehad.

Woog vanochtend na een toiletbezoek 99 kilogrammen. Kruip eindelijk weer richting die 100kg

Gewoon eenmaal per week verhogen, niet per training

per training verhogen en 10-15% resetten als je vastloopt werkt ook prima

wss kan-ie niet 1.25kg per training verhogen dus wordt het al gauw 2.5 per training, 5kg per week. Niet wat veel voor ub?

Heb het zelf nooit geprobeerd met zulke hoge frequentie maar ik zie niet in waarom het niet zou kunnen. Uiteraard reset je dan wel vaker

hmmkay. We laten het armyboy gewoon uitproberen :p

Deze week even aftasten, kijken wat het beste voelt.

Of bikvoorbeeld zo :

Week 1
110
Week 2
120
Week 3
130
Week 4
120
Week 5
130
Week 6
140

Dat wordt sowieso te zwaar. Sinds ik DL met deadstop lift ik al gauw 20kg minder:o
Hoger dan 110kg lift ik nu sowieso niet ben ik bang..

echte mannen verhogen het gewicht per herhaling

Dus je vindt mij een echte man? :$

Laatst bewerkt:
god***domme je bent zwaarder dan ik :(

Vanwaar de cardio brah? Conditie shizzle?

Ja was ook maar voorbeeld, je kunt het zo ook lager doen.

potverdomme je bent zwaarder dan ik :(

Maar jij bent sterker:(

Vanwaar de cardio brah? Conditie shizzle?

Als alles volgens plan verloopt begin ik in september met de AMO, daarvoor wil ik redelijke conditie hebben.

Ja was ook maar voorbeeld, je kunt het zo ook lager doen.

Ik snap 'm. Denk dat ik per week met 2,5kg ga verhogen, gaat goed komen:)

In het begin was ik ook wat te voorzichtig met verhogen. Ik verhoogde per 2 weken ofz, uitgaand op mijn gevoel wanneer het lekker ging. Maar vooraal in het begin kan het veel sneller.
Ik gooi bijvoorbeeld op mijn squats steeds 2,5kg erbij. Doe ik een keer in de week 5x5 en een keer in de week 5x1.

Ik wil ook 89 wegen :( haha, goodjob ! Op naar de 95

In het begin was ik ook wat te voorzichtig met verhogen. Ik verhoogde per 2 weken ofz, uitgaand op mijn gevoel wanneer het lekker ging. Maar vooraal in het begin kan het veel sneller.
Ik gooi bijvoorbeeld op mijn squats steeds 2,5kg erbij. Doe ik een keer in de week 5x5 en een keer in de week 5x1.

Ga gewoon 2,5kg per week verhogen en dan zie ik wel hoe ver ik kom!

RIP in rest:(

Ik vouw je dubbel.. Pannenkoek. Ben fucking shred' ;)

Ik wil ook 89 wegen :( haha, goodjob ! Op naar de 95

100kg op m'n lengte stelt niks voor. Ik zie er niet eens uit alsof ik lift???

Terug
Naar boven