- Waardering
- 897
- Lengte
- 2m02
Straks weer hardlopen. Merk wel dat dit snel vooruit gaat, iedere keer heb ik meer energie en gaat het mij makkelijker af.
Eten gaat ook wel goed de laatste dagen. Vandaag tot nu toe zo'n 3k geconsumeerd, vanavond sowieso nog een paar broodjes & kwark voordat ik ga slapen. Nu even 2 rijstmaaltijden klaarmaken voor morgen en overmorgen.
Thanks mannen!
Sorry
Die bicepz van jouw groeien wel weer terug hoor
Thanks man! Gewichten zijn de eerste weken erg laag maar voor de progressive overload wel noodzakelijk om laag te beginnen.
En welkom
Eten gaat ook wel goed de laatste dagen. Vandaag tot nu toe zo'n 3k geconsumeerd, vanavond sowieso nog een paar broodjes & kwark voordat ik ga slapen. Nu even 2 rijstmaaltijden klaarmaken voor morgen en overmorgen.
Thanks mannen!
Wat loop je nu te shinen met je biceps? Alleen maar omdat ze nu eventjes groter zijn dan die van mij he ..![]()
Sorry
Die bicepz van jouw groeien wel weer terug hoor
Die schouder vind ik ook niet zo verkeerd boven die arm hoor. Ziet er goed uit zo, ook bazige trainingen.
Ik ga je volgen![]()
Thanks man! Gewichten zijn de eerste weken erg laag maar voor de progressive overload wel noodzakelijk om laag te beginnen.
En welkom

(100kg)