XXL Nutrition

Armyboy's log

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveel % heb je op dit moment?

Thanks man

Nu sinds een paar weken dat ik mij ook meer focus op m'n conditie. Qua kracht overall ben ik sterker dan eerst dus daar maak ik mij geen zorgen over.

Vanaf volgende week ook wat meer gaan richten op push & sit-ups.

Zou ook wel beetje buiten sprints gaan doen, box jumps, ergens boomstam oppakken en mee rond rennen, rugtas om met gewicht erin.
Dat is gekke shit dat ik deed toen ik nog VEVA deed. Waar wil je trouwens solliciteren?
Luchtmobiel?

Werd weer eens tijd om trainen.

Vanavond eerst samen met m'n broertje wat cardioshizzle. In het bos staat een heuveltje met een houten omheining van pak en beet 70cm hoog. Onderaan de berg 10 push-ups en dan vol de berg op sprinten en over het hek springen. Dit heb ik een keer of 6 gedaan. Daarnaast wat duurtraining.

Verder,

Bench press

3 x 5 x 62,5kg

Seated OHP

2 x 5 x 50kg
1 x 4 x 50kg (faalde op laatste rep..)

Bent over rows

3 x 8 x 70kg (is ook aardig achteruit gegaan)

Bicep curl

5 x 50kg (ff random)

3 x 12 x 28kg

Commentaar: Morgen weer het schema volgen.

Goeie train neergezet man ! Die curls lukt me net met een kilotje of 20 haha.

Sterke BOR ook, hoe voor je hem uit ? Bovenlichaam par. Aan de grond ?

Geen zin om naar de sportschool te gaan dus maar weer thuis getraind.

Deadlift

3 x 5 x 70kg
5 x 90kg
5 x 110
1 x 120kg
1 x 130kg (evenaring PR)
2 x fail x 135kg
2 x 5 x 100kg

Vreemd dat er geen PR in zat, de 130 trok ik redelijk easy van de grond af. Maar goed ben allang blij dat ik weer 130 pak.

Over anderhalve maand maar weer eens maxen.

Front squats

2 x 8 x 40kg

Squat

15 x 40kg

Twee keer superset met lunges (2 x 14kg)

Buikspieren

3 x 20 x sit-ups

Nog wat andere oefeningen.

Commentaar: Squat is drama, wordt ook nooit wat ben ik bang.

Goeie train neergezet man ! Die curls lukt me net met een kilotje of 20 haha.

Sterke BOR ook, hoe voor je hem uit ? Bovenlichaam par. Aan de grond ?

Ze waren niet helemaal strikt hoor, momentum kwam wel een beetje uit mijn benen.

BOR eigenlijk nooit echt op gelet, niet rechtopstaand in ieder geval. Aardig parallel denk ik.

Lkkre training, nice dl, sq word nog wel eens wat gewoon positief blijven, je squat teminste kan niet iedereen zeggen.

Kleine cheat is niets mis mee als je maar niet als een aap loopt yr slingeren :)

Goeie train dit weer lekkere deads

Laatst bewerkt:
Waar in de lift gaat het mis met je squat eigenlijk ?

Thanks mannen

Waar in de lift gaat het mis met je squat eigenlijk ?

Het is niet echt een bepaald punt waar het mis gaat. Techniek is wel goed geloof ik, géén buttwink, rechte rug, onder parallel. Gewoon weinig kracht overall.

De isolaties (leg curl/extension) pak ik zwaarder dan mijn trainingsmaatje die 5 x 100kg & 1 x 110kg squat. Maar hij squat (5RM) wel minstens 30kg meer dan ik.

Thanks mannen

Het is niet echt een bepaald punt waar het mis gaat. Techniek is wel goed geloof ik, géén buttwink, rechte rug, onder parallel. Gewoon weinig kracht overall.

De isolaties (leg curl/extension) pak ik zwaarder dan mijn trainingsmaatje die 5 x 100kg & 1 x 110kg squat. Maar hij squat (5RM) wel minstens 30kg meer dan ik.

Vaker gaan squatten op lage reps 1-5 , minimaal 2x per week het liefst meer. Zou wel moeten helpen en inplaats van extentions front squats gaan doen om het zo meer de squat te versterken.

Lekker in m'n sauna getraind vandaag.

Bench press

2 x 10 x 40kg
5 x 60kg
3 x 5 x 62,5kg

Dumbell shoulder press

2 x 10 x 20kg
1 x 9 x 20kg

One arm dumbell row

12 x 30kg

BOR

2 x 12 x 60kg

Push-ups

3 x 20

Hoop dat 't straks een beetje is afgekoeld maar dat zal wel niet. Degelijke training kerel.

tfw erachter komen dat het alleen nog maar warmer wordt..
Nice roeiwerk

Ik maak een belofte met mezelf, morgenvroeg ga ik naar de gym!!!

Volgens schema:

BP - 3 x 5 x 65kg
Chins - 5 x 5 x BW
OHP - 3 x 5 x 40kg
BB curl - 3 x 8 x 40kg (not gonna happen)
OH extension - 3 x 10 x 25kg
facepulls - 3 x 10 x 30kg

Oh, straks nog even hardlopen. Hopen dat ik minimaal 2700 meter in 12 minuten kan afleggen. Ik vrees er voor:roflol:

Laatst bewerkt:
Goeie curl target :thumbs:

succes morgen, het gaat je lukken.

Gisteren tijdens het hardlopen bijna m'n rechterenkel (welke ik bijna 2 jaar geleden flink geblesseerd heb) verlept. Het was al donker en ik stap opeens in een gat, ging dus half door mijn enkel. Eerste paar minuten flink pijn maar na een beetje gelopen te hebben ging het wel weer.. Gelukkig!

Net terug van de sportschool, gewichten wijken wel iets af van wat ik mij gisteren had voorgenomen.

Bench press

3 x 5 x 65kg

Barbell is zo krom als het maar kan dus het gewicht was niet mooi in balans. Voelde gaar aan, 50% van de BB's in de gym zijn zo krom als een hoepel.

OHP

3 x 5 x 40kg

Tijdens de warm-up knalde ik vol met de barbell tegen de onderkant van mijn neus aan.. Auwauw:roflol:

Chin-ups

5 x 5 x BW

Ging wel lekker na een week geen chins gedaan te hebben. Het ging ook net wat beter dan de vorige keer.

BB curl

3 x 8 x 30kg

Last van mijn pols dus maar lekker licht gewicht gepakt.

Facepulls

3 x 10 x 25kg

OH extension

3 x 10 x 15kg

Waar ik eigenlijk 25/30kg moest doen. Maar wtf, is maar assistance dus niet teveel op gewicht focussen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven