Fitness Seller

Armyboy's log

Ik heb ook jaartje Landmacht gedaan. Ofja, opleiding iig.

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren een balletraining gehad, lowerbody. Squatrack was constant bezet dus maar wat pussyoefeningen gedaan.

Leg press plate loaded

10 x 125kg
10 x 165kg
10 x 185kg
6 x 205kg
5 x 220kg
5 x 220kg

leg extension

10 x 35kg
10 x 55kg
10 x 60kg
8 x 60kg

leg curl

3 x 10 x 35kg

Calf raises seated

3 x 15 x 60kg

:o

Vandaag upperbody, niet echt gemotiveerd om naar de sportschool te gaan. Dus maar thuis getraind.

Bench press

2 x 5 x 40kg
5 x 60kg
5 x 70kg
4 x 70kg
3 x 70kg
3 x 70kg
3 x 70kg
6 x 60kg
5 x 60kg

Dumbell shoulder press

3 x 10 x 18kg (verkeerd geteld.. Moest 20kg zijn)

Bent over rows

3 x 10 x 70kg

Dumbell flyes

3 x 8 x 15/16kg (14kg ex dumbell halter)

Rear delt side raises

3 x 15 x 6kg

Upright rows

3 x 10 x 28kg

Commentaar: Geen voldaan gevoel..

Ik heb ook jaartje Landmacht gedaan. Ofja, opleiding iig.

Ja dat zei je inderdaad! Was een jaartje chillen zeker?

Ik vond bivak, oefeningen en stage toch wel pittig als 16 jarige.

Heb je een homegym omdat je thuis traint?

Hee legerjongen!

Innnnnn

Toch nog goeie trainingen man !

Ik vond bivak, oefeningen en stage toch wel pittig als 16 jarige.

Heb je een homegym omdat je thuis traint?

Ja bij de KL kunnen die stages dan wel pittig zijn inderdaad.

En ja homegym, verder niks noemenswaardigs hoor. Maar prima voor de basics.

Nice(K)

Toch nog goeie trainingen man !

Mwoahh matig. Maar komt ook omdat ik de afgelopen dagen weer afschuwelijk slecht heb gegeten & slecht slapen.

Hoop morgen weer te kunnen knallen tijdens LB.. Wellicht eens een PWO proberen. Zag dat jack3D in de aanbieding was, misschien haal ik deze morgen wel ff op bij B&F.

Helft van het geld ja zag het ook, heb nog 1.5 pot crazy dus kan nog wel eventjes haha

Helft van het geld ja zag het ook, heb nog 1.5 pot crazy dus kan nog wel eventjes haha

Wat zijn jouw ervaringen met PWO? Ben altijd een beetje sceptisch tegenover dit soort producten. Je moet gewoon zin maken om te trainen en gemotiveerd zijn en dan komt het wel goed.

Maar misschien toch chill voor als je minder gemotiveerd bent om een pwo te pakken.

Wat zijn jouw ervaringen met PWO? Ben altijd een beetje sceptisch tegenover dit soort producten. Je moet gewoon zin maken om te trainen en gemotiveerd zijn en dan komt het wel goed.

Maar misschien toch chill voor als je minder gemotiveerd bent om een pwo te pakken.

Ja het is nu me 1e, in het begin voelde ik nog vrij weinig toen 2 scoops genomen en voelde wel meer drive energy en uithoudingsvermogen moet eigenlijk ook paar trainingen eens niet nemen om het verschil ye merken.

Denk als ik de wat bekendere en betere dingen gebruik zoals jack3d, assault of unleash oid dat het velen malen beter is. Gewoon halen en kijken wat het doet veel geld is het niet toch ?

Ja het is nu me 1e, in het begin voelde ik nog vrij weinig toen 2 scoops genomen en voelde wel meer drive energy en uithoudingsvermogen moet eigenlijk ook paar trainingen eens niet nemen om het verschil ye merken.

Denk als ik de wat bekendere en betere dingen gebruik zoals jack3d, assault of unleash oid dat het velen malen beter is. Gewoon halen en kijken wat het doet veel geld is het niet toch ?

Nee voor 't geld hoef je het zeker niet te doen idd.
Denk dat ik morgen maar ff naar B&F rijd om een potje te kopen, moet ook weer wat oats hebben zag ik.

Net lowerbody getraind.

Deadlift

10 x 60kg
5 x 80kg
5 x 100kg
5 x 110kg
5 x 120kg
0 x 130kg :o
7 x 100kg

Front squats

3 x 5 x 40kg
1 x 60kg

squat
5 x 60kg

Leg press plate loaded

10 x 165kg
6 x 185kg
5 x 205kg
6 x 205kg

Seated calf raises

3 x 15 x 60kg

Leg curl

3 x 8 x 35kg

Commentaar: Niks gegeten voor de training. Was een beetje dizzy na de setjes. Verder wel tevreden! Nu vreten!!!!

Wanne beest! Laat je niet gek maken door Tatt, jij hebt 1 fail op de DL, hij heeft er 3 ;)

Voor je leeftijd is 5x120 DL niet slecht! Volgende keer 125 pakken, en daarna 130. Als die 5 reps erin zitten bij 120, dan moet 3x125 ook lukken, en daarna die 130 pakken ;)

Ik ga je volgen man! :cool:

Goeie deads legerjongen

Terug
Naar boven