- Waardering
- 897
- Lengte
- 2m02
Wat doe je of wil je eigenlijk doen in het leger? Professioneel uitkijktoren worden?

Nee, beetje zandzakken tillen, geweren poetsen.. That's how we roll nig*ah
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat doe je of wil je eigenlijk doen in het leger? Professioneel uitkijktoren worden?

Ik heb ook jaartje Landmacht gedaan. Ofja, opleiding iig.
Ik vond bivak, oefeningen en stage toch wel pittig als 16 jarige.
Heb je een homegym omdat je thuis traint?
Helft van het geld ja zag het ook, heb nog 1.5 pot crazy dus kan nog wel eventjes haha
Wat zijn jouw ervaringen met PWO? Ben altijd een beetje sceptisch tegenover dit soort producten. Je moet gewoon zin maken om te trainen en gemotiveerd zijn en dan komt het wel goed.
Maar misschien toch chill voor als je minder gemotiveerd bent om een pwo te pakken.
Ja het is nu me 1e, in het begin voelde ik nog vrij weinig toen 2 scoops genomen en voelde wel meer drive energy en uithoudingsvermogen moet eigenlijk ook paar trainingen eens niet nemen om het verschil ye merken.
Denk als ik de wat bekendere en betere dingen gebruik zoals jack3d, assault of unleash oid dat het velen malen beter is. Gewoon halen en kijken wat het doet veel geld is het niet toch ?
Nee voor 't geld hoef je het zeker niet te doen idd.
Denk dat ik morgen maar ff naar B&F rijd om een potje te kopen, moet ook weer wat oats hebben zag ik.

hee dat heb ik ook gedaan vandaag

Heb hem erna toch nog 1 keer kunnen liften (met veel moeite).
Ga een ander pesten!Wanne beest! Laat je niet gek maken door Tatt, jij hebt 1 fail op de DL, hij heeft er 3![]()

2 x 130kg
2 x 0 x 140kg (Grrrrrr...)
1 x 0 x 140kg (Schijf eronder zodat het iets hoger stond, maar het mocht niet baten)
1 x 130kg

Wanne beest! Laat je niet gek maken door Tatt, jij hebt 1 fail op de DL, hij heeft er 3![]()