AndroidHealthClinic

Armyboy's log

Behoorlijk tren legerjongen!

• Topic Starter Topic Starter
Ze was al wat gewend zei ze :x

Vandaag alleen gesquat (en niet noemenswaardig gedeadlift)

10 x 20kg
5 x 40kg
5 x 60kg
3 x 70kg
1 x 80kg (verloor m'n concentratie en daar zat ik dan ass to grass met die barbel in mijn nek. Wel easy uitgerept)
1 x 85kg (was al wat zwaarder)
1 x 90kg (deze ging echt maar NET. Rep duurde wel 10 seconden en ik dacht dat ik hem niet ging halen. Toen dacht ik aan al die fail filmpjes, dat zal mij niet overkomen.. Toch gehaald, maar ging zeker niet vanzelf)
5 x 70kg

Deadlift

3 x 80kg
3 x 3 x 100kg

Commentaar: Al tijden niet gekeken wat mijn max. was met het squatten. Dacht dat het rond de 80kg zou zitten dus keek wel op van 90kg:o

Gvd:roflol::roflol:

Vandaag upperbooty

Bench press

2 x 10 x 40kg
2 x 5 x 60kg
2 x 5 x 70kg (Laatste met spot:o)
5 x 65kg
5 x 60kg
8 x 50kg (paused)

Lat pulldown

Wide hammer grip

2 x 8 x 70kg

Small grip

2 x 8 x 80kg
10 x 60kg

Military press

10 x 20kg
8 x 30kg
6 x 40kg
2 x 8 x 30kg

Incline DB press

8 x 20kg
7 x 20kg
4 x 20kg

****in' slecht:o Deed paar weken geleden nog iets van 3 x 10 x 22kg..

Cable cross over flyes

12 x 20kg
10 x 25kg
6 x 30kg
8 x 25kg

Pull up superset chest dips bw - 20kg

CD 10 x PU 10 x
CD 10 x PU 8 x
CD 10 x PU 7 x

Commentaar: K*t BP.. Eerst set met 60kg ging al best moeizaam. Wordt tijd dat ik eerder naar bed ga en op vaste tijden ga eten.

Morgen Lowerbody en wat biceps.

Welkom man!

Heb je al een foto met de dwerg?

Sterke lat pully legerjongetje.

Vandaag beentjes getraind. Was eigenlijk niet van plan om te gaan in eerste instantie. Uiteindelijk toch maar even ''snel'' getraind.

Front squats

10 x 20kg
10 x 40kg
5 x 5 x 50kg

Leg press plate loaded

8 x 205kg
12 x 185kg
15 x 165kg
12 x 145kg

Leg curl

15 x 25kg
15 x 30kg

(reps per been)

Commentaar: 1,5 uur over deze oefeningen gedaan.. Toen was het 22:00 uur en ging de gym dicht.

Heb je al een foto met de dwerg?

Geduld is een schone zaak tattieboy;)

Sterke lat pully legerjongetje.

thanks mi mang

Sterke BOR kerel, en nette progressie voor je lengte. Ik zie zelf eigenlijk ook alleen verschil op de scale, weet niet waar dat aan ligt.

Vandaag weer eens op de weegschaal gestaan, weeg nog krap aan 96kg.. What tha fack, 3 kilogram kwijt deze week. Dit weekend ook weer geleefd op wat frikadellen en despo's. Zal voornamelijk vocht zijn wat ik kwijt ben.

Was ook t*ring verrot vandaag dus alleen wat lam op de bank gehangen en krap aan 1000 kcal gegeten denk ik.

Morgen ga ik meteen 5 rijstmaaltijden koken voor deze week en dan moet ik weer gedisciplineerd gaan eten (en trainen).

Zyzz brah cum help me:o

He Floor niet teveel afzwakken in het weekend.

Lekker logje, I'm in!

Myron lenght, wat eet je nou aan kcal?

Goed bezig man, lekkere lange train ook! :P

Nice man, welkom!

Myron lenght, wat eet je nou aan kcal?

Véél te weinig op het moment.. Denk dat ik afgelopen week gemiddeld 2500 kcal per dag heb gegeten, resultaat 3kg kwijt:o Zwaar ****t up..

Vandaag ook niet getraind. Morgen en overmorgen hoop ik even te kunnen knallen in de sportschool.

Goed bezig man, lekkere lange train ook! :P

Helaas is die training van vorige week. Deze week nog niks gedaan. Komende dagen extra leip gaan trainen:P

Laatst bewerkt:
Véél te weinig op het moment.. Denk dat ik afgelopen week gemiddeld 2500 kcal per dag heb gegeten, resultaat 3kg kwijt:o Zwaar ****t up..

Waar loop je tegen op met eten? Is het gewoon lack of discipline? Of geen geld voor boodschappen? Of heb je geen trek ofso? Misschien kunnen we je daar tips voor geven.

Waar loop je tegen op met eten? Is het gewoon lack of discipline? Of geen geld voor boodschappen? Of heb je geen trek ofso? Misschien kunnen we je daar tips voor geven.

Combinatie van verschillende factoren.. Slaap veel te laat, lig te lang in mijn bed (ben tot september min of meer vrij) dus kom pas vaak rond een uur of 1/2 beneden. lack of discipline speelt ook een rol.

Gewoon even een off period.. Vanaf morgen een shitload of motivation video's kijken en mij er gewoon weer toe zetten om te trainen want dit slaat nergens op.. De sissyboy

Terug
Naar boven