MuscleMeat

Armyboy's log

• Topic Starter Topic Starter

Thanks.. Op een lege maag wel goed inderdaad!

Vandaag Upperbody

Dumbell Bench Press

12 x 24kg
8 x 26kg
6 x 28kg
4 x 30kg

Bent over rows

10 x 60kg
10 x 60kg
5 x 80kg
5 x 80kg
10 x 60kg (overhandse grip. Voelt een stuk beter dan onderhandse. Voorheen altijd last van m'n pols met overhandse maar dat lijkt nu weg te zijn)

Standing MP

10 x 20kg
10 x 30kg
6 x 40kg
6 x 40kg

Rear delt raises

3 x 8 x 7kg

Cable crossover iets, geen flyes

3 x 12 x 15kg

Chest press Ff tussendoor om te kijken hoe zwaar ik kan.

4 x 100kg (keek vroeger altijd vol ontzag naar gasten die 100kg cp'en. Maar het stelt geen reet voor.. Als ik het zelfs kan:o)

Lat pulldown wide hammergrip

10 x 70kg
10 x 60kg
6 x 70kg

Tricep rope pushdown

10 x 30kg
10 x 30kg
8 x 30kg

Standing bicep curl

8 x 18kg
8 x 23kg
8 x 33kg
5 x 33kg

Commentaar: Lekkere training! 4 dagen LB/UP toch best pittig zonder rustdag ertussen.

Ziet er lekker uit floor

Train je wel?

Je db bench press is wel sterk, met bench/db bp ben je net iets sterker dan ik.
BOR gaat ook lekker, goede train man

Thanks man! Was wel blij dat het lekker ging. Vorige week en eerste 2 trainingen van deze week waren zeer matig.

Na zoveel tegenslagen is een goede training wel lekker ja. Hoe kwam het dat die matig waren?
En zit je nu in de bulk of cut?

edit: gezien je stats zit je nu in de bulk :D Behoorlijke lengte man

Na zoveel tegenslagen is een goede training wel lekker ja. Hoe kwam het dat die matig waren?
En zit je nu in de bulk of cut?

edit: gezien je stats zit je nu in de bulk :D Behoorlijke lengte man

Ja nu 6 maandjes aan het bulken. Van 80-84kg naar 98kg gegaan. Ja ook een lange prei inderdaad..:D

Hier een foto op 80-84kg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En deze op een kilootje of 98.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jammer dat ik geen ''echte'' foto's heb gemaakt toen ik net begon. Ik moet het helaas met zulk beeldmateriaal doen.

Heb ook nog een vergelijkingsfoto (back double bicep, of iets waar dat op lijkt) maar die kon ik zo gauw niet vinden tussen mijn 3500 foto's op m'n iPhone:o

Netjes man, je kan wel zien dat je nu een breder frame hebt. En ik weet dat het moeilijk is om met die lengte te gainen, dus goed bezig!
Ik heb ook niet echt begin foto's met poses, daar heb je dan ook nog geen weet van.

Wel epic goede fotosoep skills! :p

Netjes man, je kan wel zien dat je nu een breder frame hebt. En ik weet dat het moeilijk is om met die lengte te gainen, dus goed bezig!
Ik heb ook niet echt begin foto's met poses, daar heb je dan ook nog geen weet van.

Wel epic goede fotosoep skills! :p

Thanks bro!

Op zich is het gainen op de weegschaal erg goed te doen, dat gaat wel vlot. Kwestie van goed eten. Maar het resultaat in de spiegel (waar het mij het meeste om te doen is) gaat een stuk langzamer.

Ik zie zelf nu langzamerhand pas echte verschillen als ik het vergelijk met een maand of 6 geleden.

Laatst bewerkt:
Thanks bro!

Op zich is het gainen op de weegschaal erg goed te doen, dat gaat wel vlot. Kwestie van goed eten. Maar het resultaat in de spiegel (waar het mij het meeste om te doen is) gaat een stuk langzamer.

Ik zie zelf nu langzamerhand pas echte verschillen als ik het vergelijk met een maand of 6 geleden.

Heb je niet een t*fus hoge onderhoud dan? Bij mij gaat het gainen op de weegschaal altijd TE goed :p
Dat heb ik ook hoor, spiegel zie je weinig defintie in terug. Alleen vergelijkings materiaal toont verschil.

Ja precies, je moet na een aantal maanden kijken of er verschil is. En als kracht gewoon vooruit gaat groei je ook vast wel ;)

Heb je niet een t*fus hoge onderhoud dan? Bij mij gaat het gainen op de weegschaal altijd TE goed :p
Dat heb ik ook hoor, spiegel zie je weinig defintie in terug. Alleen vergelijkings materiaal toont verschil.

Ja precies, je moet na een aantal maanden kijken of er verschil is. En als kracht gewoon vooruit gaat groei je ook vast wel ;)

Ik heb geen idee wat mijn onderhoud is. Op 84kg was dat iets van 3000.
Heb ook geen voedingsschema. Even globaal wat ik op een dag eet.

- Eigen gemaakte shake (100-150gr cruesli, 30 gram ultra fine oats, 30 gram whey. 300ml halfvolle melk en 300ml yoghurt) Zo'n 1000 kcal in totaal.
- 4 bruine boterhammen. Altijd dubbel beleg.
- 4 eieren.
- Appel
- Banaan
- Avondeten, altijd twee stuks vlees. Bord altijd stampvol.
- Bak kwark
- 2 broodjes (voor het slapen, tegen het hongerbuikje 's nachts)

Dit sowieso standaard, soms nog een extra shake. Secret kcals zoals boter enz. niet meegerekend kom ik toch altijd wel rond de 3000/3500 kcal uit als ik het eens sporadisch invul bij myfitnesspal.

Zit altijd wel rond de 250 gram eiwit en rond de 100 gram vet.

Vandaag upperbody

Dumbell bench press

10 x 24kg
10 x 24kg
8 x 28kg
6 x 28kg

Bent over rows

10 x 60kg
10 x 80kg
9 x 80kg
15 x 60kg

Plate loaded shoulder press

10 x 30kg
8 x 40kg
5 x 40kg
8 x 30kg

Wel een lekkere oefening. Burn was flink aanwezig.

Pull-up assisted

bw - 25/30kg of zoiets. Tijden last van m'n schouder gehad tijdens deze oefening. Ging nu wel lekker

2 x 10
1 x 8

Cross over cable flyes

12 x 20kg
6 x 30kg
10 x 25kg

Tricep rope pushdown

3 x 10 x 20kg

Upright rows

3 x 8 x 30kg

Shrugs

3 x 12 x 100kg

Barbell curls

12 x 20kg
2 x 12 x 30kg

Commentaar: Beetje slow start, had mij verslapen.. Daarna ging 't wel lekker. Hoop donderdag weer eens te kunnen bankdrukken. Was weer de hele tijd bezet.

Laatst bewerkt:
Lijkt het alleen zo of heb je echte lange armen? :eek:

Hahaha, ben een orang oetan.. Spanwijdte van 2 meter heb ik net gemeten. Dus wel lange armen inderdaad, maar niet echt uit verhouding geloof ik.

Je kan m'n lengte zo ook niet echt zien. Binnenkort met HillR trainen (een kabouter van 1.50) Dan zorg ik wel voor een foto:roflol:

Laatst bewerkt:
Oke man dat is netjes, voeding ziet er gewoon goed uit! :thumbs: verhoudingen kloppen dan volgens mij ook wel aardig voor jou stats.

Goede training hoor, gewichten gaan lekker!

Lekkere DB press

Hahaha, ben een orang oetan.. Spanwijdte van 2 meter heb ik net gemeten. Dus wel lange armen inderdaad, maar niet echt uit verhouding geloof ik.

Je kan m'n lengte zo ook niet echt zien. Binnenkort met HillR trainen (een kabouter van 1.50) Dan zorg ik wel voor een foto:roflol:

Karma voor sneaky booty pic.

Oke man dat is netjes, voeding ziet er gewoon goed uit! :thumbs: verhoudingen kloppen dan volgens mij ook wel aardig voor jou stats.

Goede training hoor, gewichten gaan lekker!

Thanks!

Voeding gaat wel redelijk maar zitten de laatste tijd ook dagen tussen dat ik amper eet..
Ben van plan deze week weer met cardio te gaan beginnen om conditie op te bouwen. Dan moet mijn voeding wel op orde zijn anders ga ik kg'ers verliezen.

Thanks man!

Karma voor sneaky booty pic.

Hahaa

dyel?

:roflol: wat zijn we weer aardig, aap.

Dat zal er epic uit zien!

Terug
Naar boven