XXL Nutrition

Armyboy's log

Combinatie van verschillende factoren.. Slaap veel te laat, lig te lang in mijn bed (ben tot september min of meer vrij) dus kom pas vaak rond een uur of 1/2 beneden. lack of discipline speelt ook een rol.

Gewoon even een off period.. Vanaf morgen een shitload of motivation video's kijken en mij er gewoon weer toe zetten om te trainen want dit slaat nergens op.. De sissyboy

Motivatie is maar tijdelijk. Waarom ga je niet werken, zo vul je wat tijd op. Als je te veel tijd hebt dan word je lui. Als je meer "gedwongen" bezigheid hebt. Kun je daar mooi om heen bouwen. Anyways succes!:D

• Topic Starter Topic Starter
Motivatie is maar tijdelijk. Waarom ga je niet werken, zo vul je wat tijd op. Als je te veel tijd hebt dan word je lui. Als je meer "gedwongen" bezigheid hebt. Kun je daar mooi om heen bouwen. Anyways succes!:D

Je hebt helemaal gelijk.. Maar ik ben echt uberlui geworden. Sinds ik geen contractverlenging heb gekregen (na 3,5 jaar gewerkt te hebben) heb ik vrij weinig uitgevoerd.

De drempel om weer te gaan werken wordt almaar groter, als je dan ook nog een solliciteert op een easy as phuck k*tbaantje waar je max. 5 euro per uur mee verdient en je krijgt te horen dat je niet binnen hun ideale profiel past.. Doet je motivatie om te werken niet echt goed.

Er zit ook niet echt een druk achter, ik hoef niet te werken. Financieel heb ik alles goed op een rijtje. Als ik mijn rekeningen nou niet kon betalen dan moet je wel. Maar voor je persoonlijke ontwikkeling is werken natuurlijk alleen maar goed.

één enkele training kan voor mij al voldoende zijn om mijn motivatie weer terug te vinden.

Ik heb zo net 4 boterhammen met pindakaas, een weight gainer en een bak kwark naar binnen gewerkt. Denk dat ik mijn macro's nu wel gehaald heb.

Heb zelf ook een half jaartje zonder opleiding/werk gezeten man.
Vond het zelf wel een lekker ritme, laat opstaan, op gemak wat eten en een uurtje later naar de gym.
Tegen de tijd dat ik terugkwam was het al een uur of 6/7 's avonds.
Het begint na een tijdje wel te vervelen, op één of andere manier had ik ook veel meer energie toen ik weer een opleiding ging volgen.
Wat Mesut zegt dus ;)

Echter heb ik weinig ervaring met motivatieproblemen, 1x een weekje rust genomen en na 5 dagen training craves gekregen dus motivatieboost toen ik weer begon.
Misschien zijn korte termijn doelen stellen een boost voor je?
Succes man!

Gewoon weer leip gaan trainen deze week! Haha hier hetzelfde man, zit ook zonder werk en de stap om weer aan het werk te gaan word steeds groter. Ben echt een luie mother****er geworden. :o Alleen zorg dat je een beetje ritme krijgt, dan kom je er wel boven op om weer los te gaan in de gym. ;)

Jezus Floor ga vandaag naar de gym of ik kom naar je toe en stamp je erheen gvd.

You can do it bro.

in!! :D

Je hebt helemaal gelijk.. Maar ik ben echt uberlui geworden. Sinds ik geen contractverlenging heb gekregen (na 3,5 jaar gewerkt te hebben) heb ik vrij weinig uitgevoerd.

De drempel om weer te gaan werken wordt almaar groter, als je dan ook nog een solliciteert op een easy as phuck k*tbaantje waar je max. 5 euro per uur mee verdient en je krijgt te horen dat je niet binnen hun ideale profiel past.. Doet je motivatie om te werken niet echt goed.

Er zit ook niet echt een druk achter, ik hoef niet te werken. Financieel heb ik alles goed op een rijtje. Als ik mijn rekeningen nou niet kon betalen dan moet je wel. Maar voor je persoonlijke ontwikkeling is werken natuurlijk alleen maar goed.

één enkele training kan voor mij al voldoende zijn om mijn motivatie weer terug te vinden.

Ik heb zo net 4 boterhammen met pindakaas, een weight gainer en een bak kwark naar binnen gewerkt. Denk dat ik mijn macro's nu wel gehaald heb.

Wat is deze... ??? Niet zo lazy.

Vanaf vandaag weer even serieus aan gaan pakken kerel!

Gaan zometeen even zweten in de gym!:D

Hee conjo's!

Vandaag upperbody getraind.

Bench press

10 x 40kg
10 x 50kg
10 x 60kg
8 x 60kg
6/7 x 60kg (wou eigenlijk 3 x 10 x 60kg)
10 x 40kg (paused)

Dumbell flyes

8 x 16kg
2 x 12 x 12kg

Bent over rows

3 x 10 x 60kg
10 x 70kg

Iets lager gewicht maar wel goed strikt uitgevoerd!

Lat pulldown

Wide grip

10 x 50kg
10 x 60kg

close grip

10 x 70kg
9 x 60kg (slow negatives)

Shoulder press

10 x 40kg
8 x 55kg
8 x 45kg

side raises

15 x 6kg

rear delt

2 x 15 x 8kg

Shrugs

15 x 100kg (ff snel tussendoor)

Cable crossover van onder naar boven

3 x 8 tot 12 x 15kg

Nog wat pull-ups en chest dips

Commentaar: Ging wel lekker vandaag. Merk wel dat ik echt moeite heb om meer dan 5 reps te doen bij met BP. Dan wordt het haast cardio, maar het voelt wel lekker aan dus ga sowieso vaker hoger in reps zitten.

Jezus Floor ga vandaag naar de gym of ik kom naar je toe en stamp je erheen gvd.

You can do it bro.

Gaat goed komen;)

Aighhtttt

Wat is deze... ??? Niet zo lazy.

:o

Vanaf vandaag weer even serieus aan gaan pakken kerel!

Gaan zometeen even zweten in de gym!:D

Ging weer lekkaahh, morgen onderlichaam even aanpakken!

Was goede training, je bp wordt steeds sterker!

Losing gains continues???

Na weer een zwaar weekend met slecht eten en weinig slaap woog ik vanochtend nog krap aan 95kg:eek:
Denk dat het veelal wel vocht & vet is. Eet m'n eiwitten wel gewoon dagelijks alleen qua koolhydraten zit ik veel te laag. Dit was ook typerend voor de training van vrijdag want dit was echt 3x niks. Totaal geen kracht op de deadlift & leg press.

Merk ook gewoon dat ik moe ben. Dus ik heb deze week een deload week ingepland. Maaltijden voor deze week staan klaar (kip & rijst, gehaktbrood, gerookte zalm) Wil gewoon mijn macro's halen en snel weer naar de 100kg!!

Zo net nog even een fotootje geschoten (@95kg dus..):

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven