Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

Eigen huishouden?:o
Is een grote teringbende haha.

Niet de plekken die belangrijk zijn ;)

uploadfromtaptalk1353747648965.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.583
p*ssy, ik werk ook ieder weekend hele dag en dan nog 2x door de weeks, eigen huishouden, fulltime opleiding + cursus op vrijdag avond.

Je bent nu jong en kan tegen een stootje, investeer in je jeugd en je jaren daarop zullen veel fijner zijn.

b*ch please, wat jij doet kun je niet werken noemen :roflol: hele dag chillen en eten

je vergeet dat hij onder die bureau heel wat 'hand' arbeid verricht :D

Nooit vp hoger dan 12/13 dan laten oplopen.
Schone Lean gains.
Diep cutten tot 6/7% zodat je schoon kan bouwen.

zus

zo

• #2.593
Gekregen van iemand omdat hij het niet lekker vindt. Nu hoop ik dat ik het lekker vind! :meal:

uploadfromtaptalk1353865553196.jpg

he arnodse. ik volg je topic nou 1 jaar, je traint hard zie ik, en je gaat vooruit.
ik begrijp alleen 1 ding niet, ik lees iedere keer over cutten en dan weer aankomen, en laag vetpercentage.
ik train al 20 jaar naturel,en woog 65 kilo toen ik 19 jaar was met een lengte van 186 , en ons werd vroeger geleerd eet veel !! let niet op je vet percentage !! train niet te veel omdat je naturel ben. en minimaal 1.5 jaar aan een stuk door bulken en dan niet 3000 of 4000 calorieen maar 6000 of meer, dat heb ik ook gedaan en was na 2 jaar lekker vet met 26 % vet maar woog wel 96 kilo, daarna afgetraind naar 81 kilo in 6 maanden tijd. toen weer 1 jaar bulk, naar de 109 kilo en weer 6 maanden afgetraind tot 92 kilo.
zo deden de oude bodybuilders het. ik moet zeggen dat ik de nieuwe manier geprobeerd heb, maar het werkt voor geen meter,
dus ik zou zeggen , denk goed na wat wil je met bodybuilding( hoe groot wil je worden).
wel realistie's natuurlijk, en ga lekker bulken tot 110 kilo, afvallen is makkelijk als je het echt wil.ps met meer vet aan je lichaam heb je meer stabiliteit en ben je sterker waardoor je weer beter kan groeien, het ziet er alleen niet mooi uit, maar ja lekker belangrijk.
ik ben nou een ouwe lul 45 jaar, ik train nog steeds 3 keer in de week en weeg 102 +- ik kan niet groter meer worden gezien mijn leeftijd en naturel trainen.

nou succes, en ik blijf je volgen !

groetjes.

inderdaad, **** definitie, **** aesthetics, gewoon fokking hard bulken en niet te vaak trainen

Hahahahahahahaha :roflol:

• #2.598
Vorig jaar de 'oude' manier geprobeerd en dat was toch mijn ding niet ;)

Post workout meal voor straks:

uploadfromtaptalk1353914973134.jpg

Is dat niet wat weinig tilapia?

Buikvet breekt testosteron af...

Maar een 'te laag' vet% wat onder je natuurlijke hoeveelheid ligt belemmert je ook.

Zit ergens een optimum :p

Dus ik ga pas epic gains maken als ik op 12% raak? Damn, daarom dat ik nu niets van VVM heb... wait, whut ???

Terug
Naar boven