- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt de spoiler toch gezien hé?Jaloers.. Mijn eten is op, heb alleen nog zo'n vianetta ding in de vriezer liggen

)
)
Te laatJa inleveren jongeman, met al dat junkfood blijf je buffer dan killy

Lol zo strikt eet ik niet hoor. Al bij al is de junk wel beperktHahaha dude, je eet vaak zo strikt (kijk naar wat je gisterenavond at) en dan ineens komt dit hier voorbij gevlogen![]()
edit: tov mijn leeftijdsgenoten eet ik wel clean natuurlijk. Pakt dat 80% van mijn voeding per dag clean is. Binnenkort begint de cut, dan gaat het pas clean worden. Zelfs niet meer met mijn ouders eten 

fixedbickyburger cheese en mexicano staan garant voor monstergains

Lol zo strikt eet ik niet hoor. Al bij al is de junk wel beperkt
Het was wel f*cking lang geleden dat ik nog eens frieten had gegeten
btw, die k*t chinezen van int dorp kunnen echt geen frieten bakken![]()
De molen was dicht![]()

Voor wat hoort watMet je spaghetti's en rijst en eieren en geroosterd brood en tabasco en weetikveel wat je nog allemaal ZELF kookt, ben je best strict
Hahaha nee, die chinezen kunnen dat inderdaad niet. Molen is beter, of het frituur in st. antonius![]()

nee antwerpen stad maar ik & wat vrienden hadden deze zomer eens het slimme idee om met de fiets naar de trappisten te rijden in Westmalle, alleen kregen we na een paar half om halfkes redelijke grote honger en bij de paterkes is het nogal duur dus zijn we in dat frituur beland, in redelijk zatte toestand
zieke zot! Weet jij wel hoe ver dat is! 

Eigenlijk binnenkort eens naar België rijden en alle slagers langs rijden en vragen of Superman daar werkt![]()

je gaat het niet geloven hé, maar die is klant bij ons!!