AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

Van maandag 24/12 (misschien) tot waarschijnlijk de eerste week van februari zal ik weer terug in Lille trainen. Laat maar iets weten ;)

Btw, elke training die hier voorbijkomt stip jij aan als 'epic'. Nu zijn ongeveer je laatste 50 trainingen 'epic' geweest. Misschien wordt het eens tijd die trainingen als 'normaal' te beschouwen en eindelijk die ballen gebruikt die je behoort te hebben als man!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.962
Van maandag 24/12 (misschien) tot waarschijnlijk de eerste week van februari zal ik weer terug in Lille trainen. Laat maar iets weten ;)

Btw, elke training die hier voorbijkomt stip jij aan als 'epic'. Nu zijn ongeveer je laatste 50 trainingen 'epic' geweest. Misschien wordt het eens tijd die trainingen als 'normaal' te beschouwen en eindelijk die ballen gebruikt die je behoort te hebben als man!
Dan heb ik al terug les denk ik

Dan heb je precies nog niet zo vaak gekeken :p
Laatste week ofzo gaan de trainingen gewoon beter als verwacht :) kracht gaat omhoog, goede pomp en geen last meer van mijn schouder en triceps

Vandaag 9u moeten werken mijn spierpijn in mijn Triceps, rug en handen :fuu: dat was echt geen pretje!

• #2.963
Gym is morgen enkel in de voormiddag open, maar ik moet in de namiddag werken. Dus ik ben vandaag gegaan ipv morgen. Het was echt f¨cking druk in de gym, ik dacht echt dat het kalm ging zijn. Dus training was anders als gepland)

Ik had eerst geen zin om te gaan. Gisteren 10u moeten werken en maar 2000-2500kcal fzo gegeten. Ik was gisterenavond super moe, maar had toch mijn wekker om 9u gezet. Wekker ging af en ik dacht echt f*ck deze shit ik draai me terug om. Maar de buffe kerel in mijn hoofd zei: 'hé luie hond, kom met je dikke reet uit je bed en ga trainen! :whip'. Dus was ik toch maar opgestaan en ben gaan trainen :)

20min heen gefietst (in de regen :mad:)

Trainingsduur: +-50min

Borst:
DB press (barbell was bezet)
10x12kg
10x12kg
6x20kg
15x30kg (db's gaan maar tot 30kg)
12x30kg (traag, strikt en goed squeezen)
12x30kg (gvd, epic burn in borst)

Incline smith press:
12x60kg (traag en strikt)
12x60kg
12x60kg

Lichte incline fly:
12x16kg
12x16kg
12x16kg

Dips:
10xbw
10xbw
9xbw (laatste rep 4-5sec laten zakken)

Biceps:
Ez curl (DB's die ik nodig hadden waren bezet)
8x10kg
8x10kg
12x30kg
10x40kg PR denk ik
9x40kg

Cable hammer curl met rope:
12x50
10x55
8x55 ss 8x35 ss 8x20

Borst: 4/5, srs echt goede pomp
Biceps: 4.5/5, nice. Kon nadien amper mijn armen strekken

25min terug gefiets (regen en epic veel wind tegen :()

f*cking yes!!! Ik moest normaal gaan werken, maar voor de zekerheid moest ik even bellen of het echt nodig was. Blijkbaar was het daarnet niet zo druk en staan ze voor op schema. Dus ik mag thuis blijven :D

Laatst bewerkt:
  • #2.964
:roflol: gekregen van mijn moeder!
Let the gains begin!

uploadfromtaptalk1356268787682.jpg

uploadfromtaptalk1356268795667.jpg

Niet laten vallen hè

• #2.967
Vandaag benen getraind ipv gisteren. Wel met opzet 1 oef minder voor hamstrings gedaan omdat ik vrijdag wil deadliften.

20min heen gefietst

trainingsduur: 45-50min

Benen:
Front squat: (voor het eerst een clean gedaan met een 'zwaarder' gewicht, 80kg. Was best eng :o Je trekt de bb omhoog, je zit te denken komt ie hoog genoeg? Het komt hoog genoeg, je kruipt eronder en de bb 'valt' recht op je sleutelbeen :fuu:)
10x20kg
10x20kg
5x40kg
5x80kg
5x80kg
5x80kg
5x85kg (bij de laatste rep bleef ik in het midden ergens hangen, moest echt epic hard duwen om nog boven te geraken. Ik dacht dat er een paar aders in mijn hoofd/keel ging springen) (ik wou de barbell op de grond leggen (Ben niet echt lenig, dus had de barbell in de toppen van mijn vingers vast.) Normaal kan ik het zonder probleem neerleggen, maar deze keer glijdt de barbell uit mijn handen, kaatst terug omhoog recht tegen mijn linker scheen :fuux:

Leg extension: (2sec houden vanboven)
8x20
8x20
7x20 + wat halve reps tot falen

Walking lunges met DB's:
16 stappen met 2x14kg
16 stappen met 2x14kg
16 stappen met 2x14kg

SLDL staggerd met hanging leg raise:
8x60kg
6x80kg (ging wel, maar voelde niet goed aan)
8x60kg

Hanging leg raise:
8xbw
8xbw
8xbw
8xbw

Standing calve raise:
60xnr11 (20x rp 13x rp 13x rp 9x rp 5x) BUUURRRNNNNN

Benen: 4/5

25min terug gefietst (veel wind tegen :()

Toch aardige training man

• #2.970
Drie eitjes en notenbrood

uploadfromtaptalk1356536322775.jpg

Ziet er smakelijk uit :p

Is dat eigenlijk lekker? Tabasco saus over ei?

• #2.973
Nog een filmpje van vroeger terug gevonden :roflol:

2yy9gk8.jpg

+-15kg verschil

Once a fattie, always a fattie!

Dan heb ik al terug les denk ik

Dan heb je precies nog niet zo vaak gekeken :p
Laatste week ofzo gaan de trainingen gewoon beter als verwacht :) kracht gaat omhoog, goede pomp en geen last meer van mijn schouder en triceps

Vandaag 9u moeten werken mijn spierpijn in mijn Triceps, rug en handen :fuu: dat was echt geen pretje!

Studeer je niet meer dan? Meesten hebben nu toch blok :o?

• #2.979
Vanmorgen zonder reden uit mezelf om 7u wakker geworden. Met een slaapkop strumpel ik naar het toilet. Benen voelde loodzwaar aan, knieën en enkels kraakte en ik dacht 'wtf is dit opeens??'. En toen besefte ik dat ik gisteren benen had getraind :roflol:

Buikspieren doen ook flink pijn en heb wat last (en een kleine blauw plek) van mijn rechterschouder door die clean van gisteren :( Achja, no pain no gain. Toch gaan trainen

20min heen

trainingsduur: +-50min

Alles zwaar, maar zo strikt mogelijk uitgevoerd
Schouders:
OH Press:
8x20kg
8x20kg
8x20kg
5x52.5kg
5x52.5kg
4x52.5kg :(
5x50kg
5x50kg

Leaning side raise: (dacht aan mack zijn opmerking dus lichter begonnen. En inderdaad, vorige week zwaaide ik te hard :o)
8x10kg
6x12kg
6x12kg (nog steeds strikt, maar toch iets te zwaar. 10kg was bezet en had geen zin om te wachten)

EZ upright row:
8x40kg
8x40kg
6x40kg

Triceps:
Lying triceps extension (achter het hoofd)
8x35kg
6x40kg
6x40kg

Seated DB extension:
8x28kg
6x30kg
7x30kg

V-bar pushdown:
8x55
8x55
5x55 game over :(

Schouders: 3/5, die rechter schouder was best irritant