Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.041
Vergeten te zeggen: mijn zus lacht met dat 'papje' omdat ze een verzorgster/verpleegster is en ze aan bejaarde mensen/mensen die niet kunnen eten hetzelfde geeft :(

Gaat dit over de bambix koeken of?
762220.jpg

Groeien & slapen als een baby, trainen als een monster.
Ik heb zelfs noodgedwongen (schoolreis) bij de plaatselijke supermarkt babyvoeding gaan halen :roflol:
Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like weed :cool:

Lol dat zou ik nooit doen :o

Vergeten te zeggen: mijn zus lacht met dat 'papje' omdat ze een verzorgster/verpleegster is en ze aan bejaarde mensen/mensen die niet kunnen eten hetzelfde geeft :(

762220.jpg

Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like weed :cool:

Lol dat zou ik nooit doen :o

Lol die tekst ook:

Mijn eerste papje xD

• #3.043
Gvd kaas fondue :(

uploadfromtaptalk1357238317227.jpg

jij bent echt zo'n vieze hipster die van al zijn eten een foto online zet he :trollface:

• #3.046
Je wordt geen pro met die kaas fondue :trollface:

• #3.049
Gvd ik had me overslapen :( Batterij van gsm was plat dus wekker was niet afgegaan. 10.15u wakker, 10.30u gegeten en dan vertrokken. Moest dus trainen met een volle maag en hierdoor is er iets mis gegaan denk ik :(

(ik heb reflux) 1.5j geleden, vlak na ik was afgestudeerd (stress) gaan squaten. Was een tijdje geleden en ik ging 'diep'. Op dat moment merkte iets dat er niet juist was, maar ik trainde toch door. Nadien voelde ik slechter en slechter en was na een paar dagen naar de dokter gegaan. Die zei dat ik teveel spanning op mijn buik/middenrif had gezet en hierdoor was mijn maagzuur uit mijn maag gekomen en had mijn darmen en slokdarm aangetast.

Net rugtraining gehad en tijdens mijn eerste werkset voelde ik iets mijn buik 'springen'. Sindsdien voel ik me crap
Maar ik had me overslapen en had net gegeten, dus ik hoop dat dit de reden is en er voor derest niets aan de hand is

15min heen gefietst (was wat te snel denk ik, heeft me energie gekost :( )

Trainingsduur: +-45min (ze kwamen zeggen dat ik me moest omkleden, gym ging dicht)

35a96s3.jpg

Rug: 1.5/5, en tijdens het deadliften heb ik een of ander beentje in mijn pols zeer gedaan :(
tumblr_lrsnzdBKye1qafrh6.gif

20min terug gefiets

Laatst bewerkt:
In de BB-wereld ga je het duidelijk niet maken, aan je training te zien. Zou goede motivatie moeten zijn om nu goed hard te studeren ;)

• #3.051
In de BB-wereld ga je het duidelijk niet maken, aan je training te zien. Zou goede motivatie moeten zijn om nu goed hard te studeren ;)
@ 1e :roflol:

Maar mijn halve training is nog steeds beter dan een hele training van u :trollface:

@ 2e
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nhq2R.gif

training? ik dacht dat dit een opwarming was :(

Je bent geweest ja.
Anders ga je morgen nog?

• #3.057
:sad: zo slecht was de training toch niet?

Kan je de rest morgen doen.
Wat cardio erbij

• #3.059
Kan je de rest morgen doen.
Wat cardio erbij
Welke rest? Achterkant schouders en buik?

Misschien dat ik morgen nog eens ga mountainbiken of lopen! Terug wat conditie krijgen voor tijdens de cut!! Ben van plan om 2x/week 20min HIIT na een training en 1x/week +-45min lopen/fietsen (binnenkort andere gym dus dan fiets ik minder)

• #3.060
Gvd vrouwen hè! Schrijf ik op een papiertje wat ze moest meenemen, neemt ze dit mee...
Mack, is dit even goed? Of niet?

uploadfromtaptalk1357389905104.jpg

Terug
Naar boven