Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ow boy, sloeg dat even tegen die 'high' reps
Benen: 4.5/5. Epic pomp en burn, stond te trillen op mijn benen
Lekker he?![]()

Zegt mr 8kg curlWeet'ie eindelijk hoe een echte training aanvoelt... *sigh*
![]()

Nogal een geluk dat ik dan niet rond ben!Heeeej ik heb ook 3x14kg 'gecurled' gisteren!
En daarbij, het gaat niet om het gewicht, maar om de vorm, en daar, mijn beste Arnodsi, moet ik je op wijzen dat rond, geen vorm is.

Gvd ik heb honger
Ik kijk echt super hard uit naar die 100g tonijn met wat slaNog maar 2-3uur wachten
![]()
Owja, vergeten. Er staat nog een appel op mij te wachten!

Owja, vergeten. Er staat nog een appel op mij te wachten!![]()
Net 4 eieren en 2 sneden brood gegeten en heb nog steeds honger
Zo'n bulk f*cked je maag echt goed op!

ik geef de cut even een paar dagen op 

dus moest 30min wachtenWelkom!In!![]()
Heb ook 'normaal' gegeten toen ik ziek was, kun je best even doen en als je weer beter voelt weer terug beginnen. Energie kun je goed gebruiken voor je trainingen.

Welkom!
Nja, normaal zou ik gewoon mijn schema blijven volgen, maar ik heb morgen mijn laatste examen en ik moet zaterdag 12u werken. Dus heb niet veel zin om nu ziek te vallen
Ik eet nog altijd redelijk clean, alleen terug melk en meer brood erin.

hnnnngggg brood, daar kan ik echt van blijven etenDan is je lichaam het gewoon nodig en straks er weer tegen aan.
Hmm lekker brood...staat niet op mijn programma. Krijg dan altijd zin in dingen die niet mogen. Lekker bruin broodje met kaas. Tosti nog beter
Dus druk aan de studie?

Thx! Voelde ook goed!Training ziet er goed uit man.
Als het even niet meer zo goed lukt, gewoon eten wat je kan eten en eventueel aanvullen met whey.
No stress man, dan ga je krimpen![]()

hnnnngggg brood, daar kan ik echt van blijven eten
Druk is een groot woord, maar heb de laatste 14 dagen 3 examens gehad, morgen mijn laatste
Religie, zingeving en levensbeschouwing
(ik studeer marketing)