AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

Ach iedereen komt hier toch alleen maar omdat dit een verkapt dag café is

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.163
Damn, gisteren een paar sneden brood en +0.5l melk gedronken. Vandaag bloated as phuck en er zijn een paar kleine puistjes op mijn schouders verschenen :( niet meer doen dus!

En heb best veel spierpijn in de beentjes! Vooral in mijn glutes! Het lijkt wel of ik op een naaldenkussen zit!

Damn, gisteren een paar sneden brood en +0.5l melk gedronken. Vandaag bloated as phuck en er zijn een paar kleine puistjes op mijn schouders verschenen :( niet meer doen dus!

En heb best veel spierpijn in de beentjes! Vooral in mijn glutes! Het lijkt wel of ik op een naaldenkussen zit!
Misschien moet je eens elders injecteren? :trollface:

know.that.feel.bro.jpg gewoon goed water drinken en met 2 dagen ben je dat zo weer kwijt.

Sgoed, zal de volgende keer aan je vriendin vragen dat ze in mijn quads injecteert ipv mijn glutes :trollface:

Liever niet :o
Mijn vriendin zegt dat je beter aan de synthol kan gaan, want die 2 bultjes op je armen stellen niet veel voor :trollface:

zei je vader dat trouwens echt? :roflol:

• #4.169
  • #4.170
Is het eigenlijk normaal dat je op het einde van een low carb dag hoofdpijn hebt? Is niet de eerste keer dat dit gebeurt :(
En ik heb ook het gevoel dat ik veel meer moet drinken dan op een gewone dag

Hoeveel drink je? Water?

Is het eigenlijk normaal dat je op het einde van een low carb dag hoofdpijn hebt? Is niet de eerste keer dat dit gebeurt :(
En ik heb ook het gevoel dat ik veel meer moet drinken dan op een gewone dag

Je hebt wel vaker last van hoofdpijn niet? :( geen idee of dat dit aan low carb ligt...

• #4.176
Je hebt wel vaker last van hoofdpijn niet? :( geen idee of dat dit aan low carb ligt...
Niet echt :P

Getraind vandaag?

Denk dat jij gerust naar 3L mag gaan; hoe ziet je urine eruit? :o

(no homo)
Nop, rustdag. Op trainingsdag drink ik sowieso een pak meer (pwo, bcaa's en tijdens het trainen)

Er zit nog een redelijk lichte kleur is.

wut 2l? Ik drink zeker 3 liter per dag man :eek:
Als ik thuis ben drink ik ook meer, maar had vandaag groepswerk. Eerst op school (daar 0.5l gedronken) en daarna na iemand zijn thuis gegaan (daar 1L fles opgedronken) en sinds ik thuis ben 1 glas cola zero en 2 glazen water.

Zoals hierboven: voldoende vocht opnemen en dergelijke.
Als je low-carb nog niet echt gewoon bent kan dit verschijnsel wel voorvallen. Ik herinner me in het begin er ook last van te hebben. Nu niet meer natuurlijk.

Hmmz.

Ik denk dat je gerust naar 3L mag gaan, kan zeker geen kwaad. Of dat het gaat oplossen, is een andere vraag.
Slaap je goed? Zit je energieniveau op peil of beetje futloos?

• #4.179
Hmmz.

Ik denk dat je gerust naar 3L mag gaan, kan zeker geen kwaad. Of dat het gaat oplossen, is een andere vraag.
Slaap je goed? Zit je energieniveau op peil of beetje futloos?
Had vannacht wat minder geslapen (6uur), maar normaal slaap ik goed en voldoende.
En als je tem 19u maar 1000kcal, low carb hebt gegeten voel je je futloos ja :roflol:

Had vannacht wat minder geslapen (6uur), maar normaal slaap ik goed en voldoende.
En als je tem 19u maar 1000kcal, low carb hebt gegeten voel je je futloos ja :roflol:

6u is def. te weinig, al zal de oorzaak inderdaad wel elders liggen als je normaal wel goed slaapt.

:roflol: Goed punt. Zat in gedachten al bij de vriendin van Massive ;)

Terug
Naar boven