Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Effe terug serieusAch iedereen komt hier toch alleen maar omdat dit een verkapt dag café is
niet meer doen dus!Misschien moet je eens elders injecteren?Damn, gisteren een paar sneden brood en +0.5l melk gedronken. Vandaag bloated as phuck en er zijn een paar kleine puistjes op mijn schouders verschenenniet meer doen dus!
En heb best veel spierpijn in de beentjes! Vooral in mijn glutes! Het lijkt wel of ik op een naaldenkussen zit!

know.that.feel.bro.jpg gewoon goed water drinken en met 2 dagen ben je dat zo weer kwijt.

Sgoed, zal de volgende keer aan je vriendin vragen dat ze in mijn quads injecteert ipv mijn glutes

Liever nietPaar dagen depleten & dan refeed doen helpt ook wel![]()

Mijn vriendin zegt dat je beter aan de synthol kan gaan, want die 2 bultjes op je armen stellen niet veel voorSgoed, zal de volgende keer aan je vriendin vragen dat ze in mijn quads injecteert ipv mijn glutes
Liever niet![]()

Mijn 2 glutes vond ze anders groot en sappigMijn vriendin zegt dat je beter aan de synthol kan gaan, want die 2 bultjes op je armen stellen niet veel voor
zei je vader dat trouwens echt?

Vandaag +2L binnen waarvan 1 glas cola zero, de rest is water
Is het eigenlijk normaal dat je op het einde van een low carb dag hoofdpijn hebt? Is niet de eerste keer dat dit gebeurt
En ik heb ook het gevoel dat ik veel meer moet drinken dan op een gewone dag
geen idee of dat dit aan low carb ligt...Vandaag +2L binnen waarvan 1 glas cola zero, de rest is water

Vandaag +2L binnen waarvan 1 glas cola zero, de rest is water

Niet echtJe hebt wel vaker last van hoofdpijn niet?geen idee of dat dit aan low carb ligt...

Nop, rustdag. Op trainingsdag drink ik sowieso een pak meer (pwo, bcaa's en tijdens het trainen)Getraind vandaag?
Denk dat jij gerust naar 3L mag gaan; hoe ziet je urine eruit?
(no homo)
Als ik thuis ben drink ik ook meer, maar had vandaag groepswerk. Eerst op school (daar 0.5l gedronken) en daarna na iemand zijn thuis gegaan (daar 1L fles opgedronken) en sinds ik thuis ben 1 glas cola zero en 2 glazen water.
Had vannacht wat minder geslapen (6uur), maar normaal slaap ik goed en voldoende.Hmmz.
Ik denk dat je gerust naar 3L mag gaan, kan zeker geen kwaad. Of dat het gaat oplossen, is een andere vraag.
Slaap je goed? Zit je energieniveau op peil of beetje futloos?

Had vannacht wat minder geslapen (6uur), maar normaal slaap ik goed en voldoende.
En als je tem 19u maar 1000kcal, low carb hebt gegeten voel je je futloos ja![]()
Goed punt. Zat in gedachten al bij de vriendin van Massive