Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ging niet goed bij New guy) 
welkom in mijn log! Ben ik ondertussen al een maand fzo aan het doen! (wel pwo en bcaa's)ja maar helemaal niks voor je traning?
je wordt wakker en trainen?
Miereneuker!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Miereneuker!
Ik wou eerst Fasted zeggen, maar ik dacht dat sommige die term niet kennen en wou het niet uitleggen!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nop, die staat er nietdie is wel nice
hebben jullie nautilis pullover?
die is pas de shit
alleen weinige die hem hebben![]()

Valt wel mee. Heb nog goed kunnen door trainen. 1 ervan is een goede vriend van mij en traint al iets langer en die andere kon goed volgen. Effe wat uitleg geven en corrigeren tijdens de oefening. Is imo niet storend. Zou natuurlijk wel storend zijn als ik 2uur over deze training had gedaan!Lekker die deadlifts. Ik trainde ook mijn collega's. Vind t zelf nogal iritant als ik zelf ook moet trainen.
Het deadliften vond ik zwaarderDie is nice, heb ik ook wel eens gedaan. Best zware oefening ook.

Het deadliften vond ik zwaarder
Ik had nu bovenhandse grip bij pulldown, was best zwaar voor onderarmen imo. Volgende week eens onderhandse proberen!

Onderhandse BOR vind ik maar nietsDenk dat onderhands beter aanvoelt. Net als bij de BOR. Tenminste dat vind ik dan.![]()

Onderhandse BOR vind ik maar niets
Gisteren was het beter, nu gwn sla en kip
![]()
Kom ik aan met mijn crackers en fruit.