Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

Normaal let ik er wel meer op hoor, maar gisteren was er enkel gerookte zalm in huis en vandaag had ik geen zin in gewone kipfilet :o Ik wou eerst gehakt oid nemen, maar dit zag er zo goed uit :o

Ziet er idd heel goed uit:D Probeer zelf ook altijd te specerijen met peper en kruiden maar zout is toch die echte smaakmaker:rolleyes:

Shhhhhtttt, niet iedereen moet weten dat ik naaktfoto's naar jou stuur!!!!

Mmmmmm nice and juicy!!

18737903.jpg

Voor de geïnteresseerden, dit was de foto die ik had gestuurd!
Sayer had me overtuigd om een kaasschoteltje te maken! :meal:

fw5ahl.jpg

---------- Post toegevoegd 24 April 2013 om 17:57 ----------

Warme sprite (zero) is niet te zuipen man!

Ow en als het echt warm is doe ik echt ijsblokjes in mijn water :roflol:

Oh je had je drinken niet koud staan? :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.743
  • #4.744
Gvd man, had echt epic honger niet normaal. Normaal heb ik niet zoveel last me die low carb dagen, maar gisteren had ik het best zwaar! 's avonds echt honger en 50g carbs is niet echt een pretje :o
Werd vanmorgen wakker (heb sowieso reflux) en ik proefde gewoon de maagsappen in mijn mond :roflol: uurtje later was het nog niet beter en dan kwam er nog eens het gevoel bij alsof iemand mijn maag samen neep.
Dus dan maar besloten om 50g whey en 40g rozijnen te eten. Over een uurtje trainen

low carb / keto en rozijnen voor je training = na je training knetterharde look! Hou je camera maar bij de hand ;)

Even over het zout verhaal, als je altijd even veel zout eet dan geeft dat niet veel extra vocht hoor, alleen als je altijd 2 gram zou eten en opeens 10 gram ga je dat zien. Zout heb je ook nodig, zeker als veel zwetende sporter. Ben je 50+ en een hoge bloeddruk dan moet je minderen, maar als gezonde jongen mag je best een snufje zout zo hier en daar gebruiken.

low carb / keto en rozijnen voor je training = na je training knetterharde look! Hou je camera maar bij de hand ;)

Even over het zout verhaal, als je altijd even veel zout eet dan geeft dat niet veel extra vocht hoor, alleen als je altijd 2 gram zou eten en opeens 10 gram ga je dat zien. Zout heb je ook nodig, zeker als veel zwetende sporter. Ben je 50+ en een hoge bloeddruk dan moet je minderen, maar als gezonde jongen mag je best een snufje zout zo hier en daar gebruiken.
Dat eerste kan ik zeker beamen. Felt good.
Maar dat zout verhaal - zit er over het algemeen in voedingsproducten al niet 'veel' (veel is natuurlijk relatief) zout in?

Dat eerste kan ik zeker beamen. Felt good.
Maar dat zout verhaal - zit er over het algemeen in voedingsproducten al niet 'veel' (veel is natuurlijk relatief) zout in?

In 'ons' voedsel niet, in 'gewoon' voedsel wel. In een pizza zit ongeveer een gram zout bijvoorbeeld. Een Conimex nasi mix wel 2,5 gram. Maar dat vind ik ook gewoon vies veel zout.

• #4.748
Goeie training!

trainingsduur: 1uur 5min

Front/side raise en rotations

Overhead press:
10x20
10x20
12x30
10x40
7x45 lol wut? dikke grind
8x40

Machine press, hammer grip:
10x35
10x35
10x35
10x35 ds 12x15

Seated side raise:
12x8
12x8
12x8
side raise:
8x12 ds 13x4

Cable upright row:
15x60
12x70
10x75 ds 12x35

Dippen:
10xbw
10xbw + 12
7xbw + 12 ds 3xbw
8xbw

Machine triceps extension:
15x25
12x35
10x40
8x45

V-bar pushdown:
10x26
8x28
6x28
8x26 ds 12x13

Schouders: 4/5, not bad! Goeie pomp! Nadien naar de winkel gegaan, moest een potje pasta vasthouden en schouder begon helemaal te verzuren :roflol:
triceps: 4/5, not bad! Goeie pomp!

En, het effect wat ik voorspelde? :D

Goeie training brah.

Ik ben benieuwd hoe je het zondag gaat doen :D

• #4.758
Ik ben benieuwd hoe je het zondag gaat doen :D
I'm peppering my angus as we speak!

No homo

Hiere gayboys!
Still fat as phuck :sad:
Ow en ik weet dat ik mijn broek moet optrekken :o

6zvgyd.jpg

Ow en er gaat vanavond bier geconsumeerd worden :o
Als avondmaal wel rijst met vis ipv pizza zoals derest

Die schouderkop van je steekt er echt uit bro. Nu nog trapezius tot aan je oren! :D

• #4.760
Terug
Naar boven