MuscleMeat

Arnodsi's road to victory!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1gtfo.gif

nou voor mij mag je best eens koken hoor! :D

haha nou voor mij mag je ook koken hoor, zeker als je zoiets lekkers maakt :P
Herkenbaar van die kat. Ik heb dr 4, vanochtend werden ze al gek toen ik tonijn ging eten en was toenstraks ook kip aan het snijden en had er bijna eentje wat geschept met zn poot :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.364
haha nou voor mij mag je ook koken hoor, zeker als je zoiets lekkers maakt :P
Herkenbaar van die kat. Ik heb dr 4, vanochtend werden ze al gek toen ik tonijn ging eten en was toenstraks ook kip aan het snijden en had er bijna eentje wat geschept met zn poot :roflol:
4:eek: Ik heb mijn handen al vol met 1 :roflol:

Tijdje geleden is mijn kat met een hele (en mijn laatste) kipfilet gaan lopen :fuu: Ik had 2 kipfilets gebakken, 1 voor direct op te eten en 1 voor later. Terwijl ik die eerste ging opeten, liet ik die andere kipfilet op het aanrecht staan zodat het kon afkoelen. Ik kwam terug en die kipfilet was gewoon weg :fuu:

Tijdje geleden is mijn kat met een hele (en mijn laatste) kipfilet gaan lopen :fuu: Ik had 2 kipfilets gebakken, 1 voor direct op te eten en 1 voor later. Terwijl ik die eerste ging opeten, liet ik die andere kipfilet op het aanrecht staan zodat het kon afkoelen. Ik kwam terug en die kipfilet was gewoon weg :fuu:
Katten zijn dan ook k*tbeesten.

hahahaha ik zie t zo voor me, dat zouden ze hier ook doen, ik laat mn kipfilet echt nog geen seconde uit t oog hoor :cool: mn tonijn gooi ik altijd snel een uitje doorheen (terwijl ze bezig zijn met het tonijnwater uit de gootsteen te likken) dan vinden ze t ineens minder lekker ruiken :devil:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.367
Katten zijn dan ook k*tbeesten.
U wot m8?
Katten zijn bazenbeesten! :cool:

hahahaha ik zie t zo voor me, dat zouden ze hier ook doen, ik laat mn kipfilet echt nog geen seconde uit t oog hoor :cool: mn tonijn gooi ik altijd snel een uitje doorheen (terwijl ze bezig zijn met het tonijnwater uit de gootsteen te likken) dan vinden ze t ineens minder lekker ruiken :devil:
Ik heb ondertussen ook mijn lesje geleerd :o

nou de kat van mijn tante deed het beter.. die kwam met de biefstuk van de buren thuis.. en ze hoorden de buurman tegen de buurvrouw roepen " waar heb je de biefstuk gelaten?"
wij lagen in een deuk! :roflol:

nou de kat van mijn tante deed het beter.. die kwam met de biefstuk van de buren thuis.. en ze hoorden de buurman tegen de buurvrouw roepen " waar heb je de biefstuk gelaten?"
wij lagen in een deuk! :roflol:

ja kan ik me voorstellen! wat een sneaky beestjes zijn t soms toch :D

maar ook wel lief he!
ook al heb ik er zelf geen.. mannetje kan er niet tegen en wij zijn bijna niet thuis...

ja je kan niet met ze maar ook niet zonder ze ;-) Jammer dat je er zelf geen hebt. Anders een naaktkat nemen :P

Ah, dit is nu t poezen topic?

1 poesje kan jij al niet handelen :trollface:

Terug
Naar boven