Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
4haha nou voor mij mag je ook koken hoor, zeker als je zoiets lekkers maakt
Herkenbaar van die kat. Ik heb dr 4, vanochtend werden ze al gek toen ik tonijn ging eten en was toenstraks ook kip aan het snijden en had er bijna eentje wat geschept met zn poot![]()
Ik heb mijn handen al vol met 1 
Ik had 2 kipfilets gebakken, 1 voor direct op te eten en 1 voor later. Terwijl ik die eerste ging opeten, liet ik die andere kipfilet op het aanrecht staan zodat het kon afkoelen. Ik kwam terug en die kipfilet was gewoon weg 
Katten zijn dan ook k*tbeesten.4Ik heb mijn handen al vol met 1
Tijdje geleden is mijn kat met een hele (en mijn laatste) kipfilet gaan lopenIk had 2 kipfilets gebakken, 1 voor direct op te eten en 1 voor later. Terwijl ik die eerste ging opeten, liet ik die andere kipfilet op het aanrecht staan zodat het kon afkoelen. Ik kwam terug en die kipfilet was gewoon weg
![]()
4Ik heb mijn handen al vol met 1
Tijdje geleden is mijn kat met een hele (en mijn laatste) kipfilet gaan lopenIk had 2 kipfilets gebakken, 1 voor direct op te eten en 1 voor later. Terwijl ik die eerste ging opeten, liet ik die andere kipfilet op het aanrecht staan zodat het kon afkoelen. Ik kwam terug en die kipfilet was gewoon weg
![]()
mn tonijn gooi ik altijd snel een uitje doorheen (terwijl ze bezig zijn met het tonijnwater uit de gootsteen te likken) dan vinden ze t ineens minder lekker ruiken 
U wot m8?

Ik heb ondertussen ook mijn lesje geleerdhahahaha ik zie t zo voor me, dat zouden ze hier ook doen, ik laat mn kipfilet echt nog geen seconde uit t oog hoormn tonijn gooi ik altijd snel een uitje doorheen (terwijl ze bezig zijn met het tonijnwater uit de gootsteen te likken) dan vinden ze t ineens minder lekker ruiken
![]()

nou de kat van mijn tante deed het beter.. die kwam met de biefstuk van de buren thuis.. en ze hoorden de buurman tegen de buurvrouw roepen " waar heb je de biefstuk gelaten?"
wij lagen in een deuk!![]()

jij hebt jouwe al gevonden he...

jij hebt jouwe al gevonden he...
je woont er immers al mee samen!![]()