Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.082
Ben toch blij dat ik ben gegaan :D
In de loop van de dag mijn elleboog ergens kei hard tegenaan geknald en heb er nog steeds last van. Af en toe voelde ik wel een soort steek, maar voor de rest niet veel last gehad.

Trainingsduur: +-1uur

Wat front/side raises en rotations

OH press:
10x20
10x20
10x40
8x45
6x50
3x55, 4e rep was geen lockout + 3 of 4 push presses

DB press:
10x22
10x22
10x22
8x24

Seated side raise:
10x10
10x10
10x10
10x10

EZ upright row, breed
10x40
10x40
10x40
8x40

Dippen:
10xbw
10xbw +10
8xbw +15
4xbw +20 :(

Bent over rope extension
12x45
10x50
10x50
10x50

V-bar pushdown:
10x50
10x60
8x60
7x55 over and out ...

Schouders: 3.5/5, not bad! Tevreden van OH press!
Triceps: 4/5, goeie pomp

Nu absoluut geen zin om te koken en eten :o Normaal train ik 's morgens en moet ik van de rest van de dag niet teveel intensieve dingen doen, dus die 11uur werken en 's avonds trainen slaat dik tegen :o

Goede train bro.
Eventueel 's morgens of de dag daarvoor koken als je weet dat het een drukke dag gaat worden? Doe ik ook vaak.
Of gewoon een shitload aan brinta nu & boterhammen met blik tonijn :P

Sterk, dat je toch nog naar gym bent gegaan na harde dag werk!

Dat zijn de echte mannen ;)

kijk kijk, Arn is aan het knallen bovenop zijn drukke werkdagen :) Mooi zo

• #6.086
Goede train bro.
Eventueel 's morgens of de dag daarvoor koken als je weet dat het een drukke dag gaat worden? Doe ik ook vaak.
Of gewoon een shitload aan brinta nu & boterhammen met blik tonijn :P
Lawl, ik moest nu al om 6.30uur opstaan. Normaal sta ik altijd tegen 8-9uur op, dus ik kon/wou echt niet vroeger opstaan om te koken :o

De dag ervoor had ik wel eten voor tijdens het werken gemaakt, maar ik had niet verwacht zo moe te zijn na het trainen! Heb gewoon een kom muesli genomen!
Om 11uur lag ik al te ronken :roflol:

Sterk, dat je toch nog naar gym bent gegaan na harde dag werk!

Dat zijn de echte mannen ;)

kijk kijk, Arn is aan het knallen bovenop zijn drukke werkdagen :) Mooi zo
Als alle mannen in den bouw da kunnen, dan kan ik dat ook :D

Nu eten en over 2-3uur terug trainen :D Back awww yeeaaahhhhh

Damn, back na een delt workout zonder een dag rust?
Dat zal je wel voelen :D

Nou bro na die dag werken dit nog neerzetten...proper! Goed doorzettingsvermogen!

• #6.089
Damn, back na een delt workout zonder een dag rust?
Dat zal je wel voelen :D
Ik doe het al enkele maanden en bevalt me best goed! Een trouwe logvolger zou dit moeten weten :mad::P

Het 'probleem' is dat er genoeg tijd moet zitten tussen borst/schouders, rug/schouders en benen/rug en dan is dit, voor mij, de beste oplossing!

Nou bro na die dag werken dit nog neerzetten...proper! Goed doorzettingsvermogen!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar jongen toch, ik kom hier alleen voor awesome food pics.

WAAR ZIJN ZE??!!

• #6.091
Maar jongen toch, ik kom hier alleen voor awesome food pics.

WAAR ZIJN ZE??!!

Hoezo foodpics?
Ik kan niet koken bro. Al die meals waren van mijn moeder man, maar die is nu op reis :o

Not srs
Laatste tijd vaak hetzelfde gegeten en niets speciaals. Ik zal straks wel een pic posten

• #6.092
Benen voelen aan als pap (mengeling van de beentraining en werken), dus ben wat teleurgesteld door mijn deadlift :( Over de rest kon ik niet klagen. Bij de BOR wel even mijn straps gepakt, na maanden niet gebruikt te hebben, want onderarmen waren hard aan het verzuren. :(

5min crosstrainer

Trainingsduur: 50min

Deadlift:
10x50
10x50
8x100 (pronated en zonder duimen)
8x130 (pronated)
6x140 (4 pronated, 2 mixed)
5x150 :( (mixed)
4x150 :(:( (mixed)

Pulldown:
10xnr12
10xnr12
8xnr12
8xnr11

BOR (yates row)
10x70
10x70 (hier straps aangedaan)
10x70
10x70

Seated cable row (onderhands)
12xnr9
10xnr11
10xnr11
8xnr11

Bent over reverse fly:
10x10
10x8
10x8
10x8

Rug: 3.5/5, not bad, maar ook niet spectaculair

Laatst bewerkt:
  • #6.093
Normaal is er wel een courgette bij, maar die zijn op

uploadfromtaptalk1372420427390.jpg

• #6.094
Pfffff of een epic voedselvergiftiging of epic hard de griep, maar vandaag was echt een hel!

Gisteren naar summerfest geweest, me super geamuseerd en 2,5l bier fzo gedronken over heel de dag, 1 hamburger gegeten en 1mexicano en wat frieten. Niet heel goed, maar ook geen ramp.
Om 12uur was het gedaan dus we gingen, net zoals iedereen, naar buiten. Gvd wat een mierenhoop! Natuurlijk waren er geen bussen en taxi's meer, dus +-3km moeten stappen. Rond 2uur in bed en toen begon de hel...
Vanaf 4uur epic aan de schijterij en overgeven... Had paar glazen water gedronken en kwartiertje later kwam het er dus terug uit...
Rond een uur of 11 lag ik in mijn eigen bed en niet veel sneller was ik aant slapen. Ondertussen paar keer wakker geworden om gal over te geven. En in de namiddag kon ik eindelijk wat drinken zonder dat het er terug uitkwam...
Ben nu een kwartiertje wakker fzo, straks wat proberen te eten

Pfffff of een epic voedselvergiftiging of epic hard de griep, maar vandaag was echt een hel!

Gisteren naar summerfest geweest, me super geamuseerd en 2,5l bier fzo gedronken over heel de dag, 1 hamburger gegeten en 1mexicano en wat frieten. Niet heel goed, maar ook geen ramp.
Om 12uur was het gedaan dus we gingen, net zoals iedereen, naar buiten. Gvd wat een mierenhoop! Natuurlijk waren er geen bussen en taxi's meer, dus +-3km moeten stappen. Rond 2uur in bed en toen begon de hel...
Vanaf 4uur epic aan de schijterij en overgeven... Had paar glazen water gedronken en kwartiertje later kwam het er dus terug uit...
Rond een uur of 11 lag ik in mijn eigen bed en niet veel sneller was ik aant slapen. Ondertussen paar keer wakker geworden om gal over te geven. En in de namiddag kon ik eindelijk wat drinken zonder dat het er terug uitkwam...
Ben nu een kwartiertje wakker fzo, straks wat proberen te eten

Klinkt inderdaad als een acute buikgriep. Veel beterschap, hopelijk gaat t snel beter. Vorige keer dat ik t had werd ik beter door te eten waar ik zin in had (en dat was waterijs, toch vocht maar niet teveel in je maag.)
Sterkte :)

• #6.096
Klinkt inderdaad als een acute buikgriep. Veel beterschap, hopelijk gaat t snel beter. Vorige keer dat ik t had werd ik beter door te eten waar ik zin in had (en dat was waterijs, toch vocht maar niet teveel in je maag.)
Sterkte :)

Kan je buikgriep krijgen op 2uur tijd? Toen ik ging slapen was ik prima, 2uur later werd ik al zwetend en super misselijk wakker :(

kan je wel tegen alcohol

Festivalrommel, nuff said.
Beterschap man.

inb4 'laat je gf mij maar verzorgen'

Terug
Naar boven