- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Komt wel goed!

Nee man, als ik nu te veel eet val ik helemaal stil! Nu paar boterhammen gegeten, zo meteen noxi en dan trainen!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt wel goed!

Nee man, als ik nu te veel eet val ik helemaal stil! Nu paar boterhammen gegeten, zo meteen noxi en dan trainen!

Normaal train ik 's morgens en moet ik van de rest van de dag niet teveel intensieve dingen doen, dus die 11uur werken en 's avonds trainen slaat dik tegen 
Lawl, ik moest nu al om 6.30uur opstaan. Normaal sta ik altijd tegen 8-9uur op, dus ik kon/wou echt niet vroeger opstaan om te kokenGoede train bro.
Eventueel 's morgens of de dag daarvoor koken als je weet dat het een drukke dag gaat worden? Doe ik ook vaak.
Of gewoon een shitload aan brinta nu & boterhammen met blik tonijn![]()

Sterk, dat je toch nog naar gym bent gegaan na harde dag werk!
Dat zijn de echte mannen![]()
Als alle mannen in den bouw da kunnen, dan kan ik dat ookkijk kijk, Arn is aan het knallen bovenop zijn drukke werkdagenMooi zo

Back awww yeeaaahhhhhIk doe het al enkele maanden en bevalt me best goed! Een trouwe logvolger zou dit moeten wetenDamn, back na een delt workout zonder een dag rust?
Dat zal je wel voelen![]()

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Nou bro na die dag werken dit nog neerzetten...proper! Goed doorzettingsvermogen!
Maar jongen toch, ik kom hier alleen voor awesome food pics.
WAAR ZIJN ZE??!!

Over de rest kon ik niet klagen. Bij de BOR wel even mijn straps gepakt, na maanden niet gebruikt te hebben, want onderarmen waren hard aan het verzuren. 
(mixed)
(mixed)Pfffff of een epic voedselvergiftiging of epic hard de griep, maar vandaag was echt een hel!
Gisteren naar summerfest geweest, me super geamuseerd en 2,5l bier fzo gedronken over heel de dag, 1 hamburger gegeten en 1mexicano en wat frieten. Niet heel goed, maar ook geen ramp.
Om 12uur was het gedaan dus we gingen, net zoals iedereen, naar buiten. Gvd wat een mierenhoop! Natuurlijk waren er geen bussen en taxi's meer, dus +-3km moeten stappen. Rond 2uur in bed en toen begon de hel...
Vanaf 4uur epic aan de schijterij en overgeven... Had paar glazen water gedronken en kwartiertje later kwam het er dus terug uit...
Rond een uur of 11 lag ik in mijn eigen bed en niet veel sneller was ik aant slapen. Ondertussen paar keer wakker geworden om gal over te geven. En in de namiddag kon ik eindelijk wat drinken zonder dat het er terug uitkwam...
Ben nu een kwartiertje wakker fzo, straks wat proberen te eten

Klinkt inderdaad als een acute buikgriep. Veel beterschap, hopelijk gaat t snel beter. Vorige keer dat ik t had werd ik beter door te eten waar ik zin in had (en dat was waterijs, toch vocht maar niet teveel in je maag.)
Sterkte![]()

jaja
Had ook niet extreem veel gedronken. En ben al ziek geweest door drank, maar dat is een totaal ander gevoel...