AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

+1

Constant alles in de gaten houden.
Gaat te hard, naar beneden met macro's of cardio uppen.
En visa versa natuurlijk;)

Een wijs man zei ooit: spek kan je niet aanspannen :D

En nog 1: no abs in the offseason, no bodybuilder.

Dus ik ben een betere bodybuilder dan arnodsi? :trollface:

^Ik voel een opmerking over AAS komen..

daarom vreet ik ook bijna nooit junkfood op festivals

1x gehad dat ze me tot 2x toe een verbrande portie saté voorschotelden, bedekt onder een laag satésaus

nooit meer!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.124
Het gaat ondertussen al wat beter. Misselijkheid is nu compleet weg, heb enkel nog pijn aan mijn 'ingewanden'/middenrif/ribben/spieren van al dat braken :o Het minste dat ik druk zet voel ik het al. Morgen waarschijnlijk borst, donderdag rug en zaterdag, op de meet, schouders/triceps. Benen en deadlift ga ik deze week overslaan ivm die druk. Heb niet veel zin om het erger te maken :o

Ben de laatste dagen trouwens 3kg afgevallen. Dat zal er, hopelijk, terug snel aanzitten.

gelukkig dat het weer wat beter met je gaat! Maar nu je ziek bent geweest en afgevallen ben je straks vast de kleinste op de meet :p :sukkeltje:

just kidding ;) :kiss:

Mooie progessie en workout ;)

Gingen we nu weer eten en trainen? :D

• #6.133
I know that feel :(

Mooie progessie en workout ;)

Gingen we nu weer eten en trainen? :D
Waar zie jij progressie en workout? :roflol:

Normaal wel ja :sad:
Normaal was ik nu zelfs aan 't squaten :sad::sad:

ja andere omvang kan ik geen uitspraak over doen daar heb ik te weinig stats van doorgekregen :cool: :D
soon-meme.jpg

• #6.137
wat let je dan? :rolleyes:???

Als je plaag stooten kan geven over E-d*ck maatjes etc etc.. kan je ook trainen!
Ik weet niet of je het gelezen hebt, maar ik had wrs een voedselvergiftiging :o
Misselijkheid is nu over, maar binnenin doet alles nog 'pijn'. En aangezien ik al behoorlijk wat aan mijn maag en slokdarm heb gehad wil ik liever niets forceren ;)

Ik weet niet of je het gelezen hebt, maar ik had wrs een voedselvergiftiging :o
Misselijkheid is nu over, maar binnenin doet alles nog 'pijn'. En aangezien ik al behoorlijk wat aan mijn maag en slokdarm heb gehad wil ik liever niets forceren ;)

Jha dus? :rolleyes:

Ik heb ook wel eens met 40 grd + een mars moeten lopen met een voedsel vergiftiging! PIJN IS EEN EMOTIE!

GVD GVD GVD Arnodsi! :mad::mad::(

HAd echt even hoop dat jij een para trooper was in je hart.. maar helaas.... :D

SISSY!

• #6.139
Terug
Naar boven