XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

Beentjes slopen he!
ik ga voor rug en schouders. :) zin in!

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.123
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vandaag toch borst ipv benen omdat ik op tijd thuis moest zijn voor de loodgieter :(
Wat warmte spray en goed opwarmen en had véél minder last van vorige week! dus :thumbs:

Bij bench wat (veel) minder pauze gehad omdat ik samen met iemand trainde en bij incline db press véél te véél pauze gehad omdat het verstelbare halters waren. Eerst 1 30mm paar, maar die waren crap, dan 50mm paar en ben denk ik 10min kwijt gespeeld :(

5min crosstrainer

raises, rotations en facepulls

trainingsduur: 1uur 15min

Bench:
20x20
20x20
5x40
5x60
5x70
11x80
5x90 + 1 (lichte) spot

Incline db press:
10x30
10x32.5 (30mm)
10x +-34 (50mm)
10x34
6x +-36 PR denk ik (als het gewone halters waren geweest, had ik er meer kunnen doen. Dit is gewoon crap om in positie te krijgen)

Fly:
10x16
10x18
10x20
10x20

Crossover:
10x25
10x25
10x25
6x30 ds 8x20 ds 13x10

Db curl ss rope hammer curl:
10x16 ss 10x50
10x16 ss 10x50
8x16 ss 10x40

Borst: 4.5/5 lekker pomp en kracht zit goed!
Biceps: 3.5/5, wat pomp werk

Kracht enz gaat (heel) goed laatste tijd, maar begin wat vet aan te zetten. Ga dus nu 1-2 weken over onder onderhoud en dan op 3000kcal

Strong incline press, zeker na die bench man!

Nette training maar zo snel alweer vet eraan ? :o

• #7.127
Nette training maar zo snel alweer vet eraan ? :o
Thx!
Dunno, kan ook zijn dat ik veel vocht vasthoudt, maar heb gewoon crappy genen ivm vet :roflol: Gewoon een weekje op 2500kcal en dan zien we wel

edit: laatste dagen zit ik meestal ook gewoon thuis (stil) omdat ik moet leren. Normaal ga ik naar school of moet ik werken fzo, dan ben je wat bezig. Dus onderhoud zal wat lager zijn dan normaal. Is wel ideaal om voor je herstel :D

Laatst bewerkt:
toch weer een beste bench man ... setjes van 100 volgende keer dan maar :p

Misschien een beetje als mosterd after the meal, maar gratz met je PR op de DL bro.

Je trainingen gaan duidelijk hard :D

• #7.132
Misschien een beetje als mosterd after the meal, maar gratz met je PR op de DL bro.
Thx man!

Je trainingen gaan duidelijk hard :D
Dat werd eens tijd na 2-3j knoeien :roflol:

ve0owp.jpg

• #7.133
Hier zie je (imo) goed dat VP iets is gestegen. En die zijkant schouders moeten groter :grumble: (of armen kleiner, al was ik wel net klaar met supset biceps. Dus die staken vol bloed. Geeft ook een vertekend beeld)

wlyvkn.jpg

53mt4w.jpg

is dat paëlla? :meal:

Pics zijn er nice uit man. Bigger side delts only with synthol. Die echt ronde cap krijg je niet zoals de pro's :p

Ja man, je ziet er echt uit als een vetz*k.
Hoe durf je het zover te laten komen.

Als zijkant schouders groter moeten doe er 2 oefeningen voor, doe het zelf ook en merk goeie vooruitgang.

• #7.136
edit: laatste dagen zit ik meestal ook gewoon thuis (stil) omdat ik moet leren. Normaal ga ik naar school of moet ik werken fzo, dan ben je wat bezig. Dus onderhoud zal wat lager zijn dan normaal. Is wel ideaal om voor je herstel

en dan smoesjes om geen cardio te doen he? :D

dikz*k :trollface:

• #7.138
Ja man, je ziet er echt uit als een vetz*k.
Hoe durf je het zover te laten komen.

Als zijkant schouders groter moeten doe er 2 oefeningen voor, doe het zelf ook en merk goeie vooruitgang.
:sad: I know

Doe ik nu sinds enkele weken/maanden ook en merk wel dat ze wat ronder worden, maar het gaan niet snel genoeg :o

edit: laatste dagen zit ik meestal ook gewoon thuis (stil) omdat ik moet leren. Normaal ga ik naar school of moet ik werken fzo, dan ben je wat bezig. Dus onderhoud zal wat lager zijn dan normaal. Is wel ideaal om voor je herstel

en dan smoesjes om geen cardio te doen he? :D

dikz*k :trollface:
Ja die k*t gym is om 12uur dicht en laatste dagen regent het gewoon :( en als het dan niet regent, heb ik geen tijd

Maar ik loop af en toe achter mijn kat in de tuin, telt dit niet als cardio :o

inb4 p*ssy, echte mannen sporten in de regen

30min eerder gaan en 20min hiit doen voordat het 12uur is ???

Terug
Naar boven