MuscleMeat

Arnodsi's road to victory!!

Je wilt babyvet gainen?

Zit daar niet veel rotzooi in?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.164
ready-for-leg.jpg

*Jaloers*
ik mag morgen pas... :(

succes met beentjes slopen! :D

• #7.166
Thx!
Moet straks nog voor mijn werk voor 40personen bbqen. En ik heb het gevoel dat dit gaat tegenslagen...

• #7.169
Zit terug onder onderhoud, dus veel vlees zal dat niet zijn :fuu:

Lol kwam net aan in de gym en kaart was geblokkeerd. Kerel die daar stond (andere dan normaal) wist het ook niet meteen. Moest blijkbaar nog 2 Euro terugkrijgen omdat de automaat vorige x stuk was gegaan en ik mijn geld niet terugkreeg....

Oh.. das balen.. :(
mag ik jouw stukkie dan op komen eten? Bulk gaat bij mij zwaar traag... en ik zit al op 3000.... grmpffff

Maar je mocht wel naar binnen?

• #7.171
Redelijke training. Niet wauw, maar ook niet slecht
Heb squat gefilmd. Techniek kan beter, moet meer naar achter gaan zitten denk ik

5min fietsen

Traininsduur 1uur 15min

Oefening van raf

Squat
10x20
10x20
10x20
5x60
5x85
5x100
5x115 gefilmd
5x130 gefilmd

Legpress
10x70
10x80
10x80
6x85 + 4 met handen Hulp

Leg extension
10x65
10x70
10x70
8x75 ds 6x50 ds 12x25+falen

Lying leg curl
10x55
10x60
10x60
8x60 ds 6x40 ds 10x20

2 buikspieroefeningen

Glute bridges

Benen : 3.5/5, niet wauw, maar wel goede pomp!

uploadfromtaptalk1376385805479.jpg

Laatst bewerkt:
  • #7.172
Hier zijn mijn (p*ssy) squats. Iemand tips?

Misschien is meer gewicht er aan doen een optie? :shrug:

Waarom zou ik dat doen? :scratch:

Eerst techniek verbeteren voor ik iets verneuk

:roflol:

Ik zou trouwens tot max 90 graden squatten.

Lang natuurkundig verhaal maar als je dieper dan 90 graden gaat zet je meer kracht op je knie gewricht terwijl de kracht die je met je spieren moet leveren afneemt. Atg squatten is voor je spieren t zelfde als naar 90 graden gaan, iets omhoog gaan, terug naar 90 graden en dan weer omhoog.

Tot 90 graden kun je waarschijnlijk ook wat meer kilo's doen maar is uiteindelijk beter voor je knieën.

• #7.176

Lang natuurkundig verhaal maar als je dieper dan 90 graden gaat zet je meer kracht op je knie gewricht terwijl de kracht die je met je spieren moet leveren afneemt. Atg squatten is voor je spieren t zelfde als naar 90 graden gaan, iets omhoog gaan, terug naar 90 graden en dan weer omhoog.

Tot 90 graden kun je waarschijnlijk ook wat meer kilo's doen maar is uiteindelijk beter voor je knieën.
mHM3DMk.gif

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #7.178
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ach zijn hersenen zijn waarschijnlijk aangetast door al die aas en chocomelk

90 graden? Das quarter squat ofzo

Terug
Naar boven