MuscleMeat

Arnodsi's road to victory!!

Ja ok je hebt gelijk.
Hallo vakantie, hallo vetgains :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.142
:roflol::roflol: wekker gaat altijd om 8uur, maar ik rijd regelmatig met iemand mee en die doet geen cardio ...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lol, zie meteen die kerel staan xD

• #7.151
:roflol: f*ck it! Ik ga nog wat eten en leren

• #7.154
Je bedoelt* :trollface:

het hardnekkige vet komt vanaf ongeveer 10%, dit staat ook bekend als het vet dat er alleen afgaat als je hard werkt en door de regen rent. dit stimuleert het verlies van het hardnekkig vet. sneeuw werkt ook.

KOM OP ARNODSI!!

:P

Net 2 weken gestopt met cutten en je meent nu al dat je vet aan het worden bent? Gast pls

Net 2 weken gestopt met cutten en je meent nu al dat je vet aan het worden bent? Gast pls

Zou best kunnen, als ik 1 of 2 dagen slecht gegeten heb zet ik best snel aan en merk al wel dat ik stukkie dikker "vetter" ben. Dus na 2 weken kan het best. Zal ook wel veel vet 'gevoel' hebben zijn.

Zou best kunnen, als ik 1 of 2 dagen slecht gegeten heb zet ik best snel aan en merk al wel dat ik stukkie dikker "vetter" ben. Dus na 2 weken kan het best. Zal ook wel veel vet 'gevoel' hebben zijn.

Dat noemen ze nou bulken

• #7.159
het hardnekkige vet komt vanaf ongeveer 10%, dit staat ook bekend als het vet dat er alleen afgaat als je hard werkt en door de regen rent. dit stimuleert het verlies van het hardnekkig vet. sneeuw werkt ook.

KOM OP ARNODSI!!

:P

dan eet ik wel wat minder

Ben ondertussen al bijna 2 maanden gestopt met cutten ;) tijd gaat snel hoor :D

En weet ondertussen hoe crap het is om te cutten, dus dan rem ik liever mijn bulk wat af ;)

• #7.160
Omnomon

uploadfromtaptalk1376328737677.jpg

Terug
Naar boven