Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hij moet eerst uitslapen.
Snap je toch wel?
Hallo zeg, is vakantie hoor!
Alsof jij in die stortbuien van de afgelopen dagen gaat lopen/fietsenen hij mag niet nat worden in de regen....
in b4 gremlins being born

Alsof jij in die stortbuien van de afgelopen dagen gaat lopen/fietsen![]()

Dat dacht ik vroeger ook, tot ik een infectie op mijn luchtwegen heb gekregenHahaha, jongen, ik ging hardlopen in de regen, storm en ja, zelfs in de sneeuw... Het is maar water hoor![]()

dat dacht ik vroeger ook, tot ik een infectie op mijn luchtwegen heb gekregen![]()
Dat dacht ik vroeger ook, tot ik een infectie op mijn luchtwegen heb gekregen![]()
Net 2 weken gestopt met cutten en je meent nu al dat je vet aan het worden bent? Gast pls
Zou best kunnen, als ik 1 of 2 dagen slecht gegeten heb zet ik best snel aan en merk al wel dat ik stukkie dikker "vetter" ben. Dus na 2 weken kan het best. Zal ook wel veel vet 'gevoel' hebben zijn.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]het hardnekkige vet komt vanaf ongeveer 10%, dit staat ook bekend als het vet dat er alleen afgaat als je hard werkt en door de regen rent. dit stimuleert het verlies van het hardnekkig vet. sneeuw werkt ook.
KOM OP ARNODSI!!
Ben ondertussen al bijna 2 maanden gestopt met cuttenNet 2 weken gestopt met cutten en je meent nu al dat je vet aan het worden bent? Gast pls
tijd gaat snel hoor