Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wait wut, is mijn zus hoorIk zie een pic van de zus op de achtergrond!
Edit: Ow wait ... het is Arnodsi![]()

Het was helaas niet voor mij

Dunno en hoef het ook niet te weten! Ze was super blij

Blij dat m'n tip heeft geholpenAls men moeder ni blij is vreet ik men schoenen op!
![]()

waarom pak je hem van de grond?
gewoon vanuit squatrek

Ik doe hem ook zowaarom pak je hem van de grond?
gewoon vanuit squatrek
Couscous
30g carbs voor dat bord, ideaal voor tijdens de cut!

2 weken geleden was je toch nog aan het bulken ofniet?![]()
Naart schijnt is deadstop beter. En heb teveel legdriveMooie presses. Zo doe ik ze ook, maar dan met mijn voeten tegen elkaar. En ik laat eigenlijk nooit de stang 'rusten' op mijn borst; ik tik ze aan en vertrek terug naar boven. Maar dat maakt niet uit waarschijnlijk?
Thx!Mooie OHP Arnodsi. Maar wat een k*tmuziek in bij jou in de gym... Ik dacht dat het bij mij erg was (radio met veel blabla) maar hier zou ik echt niet mee kunnen leven.![]()
dat is enkel als de eigenaar er s morgens is! Dan moet het rustig zijn want het is ochtend...Dat heb ik ook altijd gehoord en dat voor alle soorten OHP. Maar zoveel legdrive heb je toch niet? Behalve bij je eerste rep in beide filmpjes.Naart schijnt is deadstop beter. En heb teveel legdrive
Niet strict genoeg blijkbaar!Hmm. Invoeren van deadstop dus.
En inderdaad, legdrive zie ik ook amper. Vond ze er allemaal mooi en strict uit zien, al mocht je bij die laatste fail wel iets langer proberen![]()

Is een andere gymGeen rack?
Bij die squatfilmpjes van je heb je toch wel een rack?![]()
deze is vlakbij, voor die andere ben ik 1uur onderweg