AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

Hehe dat suckt wel om zo ver te moeten gaan om je benen deftig te trainen. Betaal je dan ook 2 abo's?

Aha! Gewoon een dagkaart bij die gym, of heb je bij beide een abonnement?
Wij hebben ook geen rack, maar ik heb de ballen niet om meer dan 50kg te clean&pressen :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.263
In Antwerpen is het 15euro/maand, maar dat is ook vlak aan mijn school. Dus tijdens het schooljaar train ik daar meestal. Nu heb ik een zomerabbo genomen

Mooie press man.
Echt een pro jij, op verschillende locaties gaan trainen :D

• #7.266
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goed gefapt dus?

Looking big arnoldsdi.

• #7.269
Daar heb ik je zusje toch voor?

Oh_stop_it_you.png

Moet trouwens wat aan mijn grip beginnen werken. Tijdens het deadliften lukt het nog net met mixed grip, maar vooral tijdens pulldowns verzuren mijn onderarmen super hard :(

Trainingsduur: 1uur 15min

Deadlift:
10x50
10x50
5x100
5x120
5x140 (4 reps pronated, 5e rep mixed, belt)
5x160
4x180 VPR

Wide, hammergrip pulldown:
10xnr13
10xnr15
5xnr17 :grumble:
7xnr16 ds 6xnr12 ds 8xnr7

BOR (yates row)
10x70
10x80
9x90
6x100 PR, maar heb het een tijd ultra strikt gedaan ds 8x70 ds 10x50

Seated cable row
10xnr13
10xnr15
10xnr15
8xnr16

Reverse cable fly
10x11
15x7
15x7
15x7

Rug: 5/5, nice nice. Op aanraden van diaephi toch de 200 niet geprobeerd.

En het beste van de dag:
CHEATMEAL!!!!

hv5iz6.jpg

ff blokje magnesium halen.. Inb4 iemand die me weer anders verteld :rolleyes:

En nice die bor.

• #7.271
ff blokje magnesium halen.. Inb4 iemand die me weer anders verteld :rolleyes:

En nice die bor.
Hoezo, mij hebben ze altijd straps aangeraden?

Lawl, not srs. Vanaf de 140 gebruik ik magnesium ;) Heb gewoon nog niet genoeg nijpkracht denk ik. Bij de 200kg block lift lag de barbell ook in de toppen van mijn vingers

Thx, heeft wel een redelijk hoek hoor. Barbell komt van mijn knieën tot mijn heupen/buik. Niet ultra strickt, maar ook niet branch waren style :D

jelly op je deadlift man, gaat lekker!

ow en ik denk dat ik vandaag ook maar n pizza neem, jouw schuld

Hoezo, mij hebben ze altijd straps aangeraden?

Lawl, not srs. Vanaf de 140 gebruik ik magnesium ;) Heb gewoon nog niet genoeg nijpkracht denk ik. Bij de 200kg block lift lag de barbell ook in de toppen van mijn vingers

Thx, heeft wel een redelijk hoek hoor. Barbell komt van mijn knieën tot mijn heupen/buik. Niet ultra strickt, maar ook niet branch waren style :D

Ik zit nu via me telefoon en ik zag alleen die eerste regel ff een :fuu: momentje :D

Ik heb ook grote hoek in mijn bor zitten en zakt bij mij net als bij jou tot aan mijn knieën.

• #7.277
Ik zit nu via me telefoon en ik zag alleen die eerste regel ff een :fuu: momentje :D

Ik heb ook grote hoek in mijn bor zitten en zakt bij mij net als bij jou tot aan mijn knieën.

:roflol: het is niet dat ik nooit straps gebruik, maar niet bij deadlift

Voor grip gewoon zware overhandse shrugs doen op het einde van de training!

Als je traps kleiner zijn dan die van Johnny Jackson zijn ze niet dominant :mad:

Grip voor deadlift train je niet met vage onderarmoefeningen, maar met gewoon zware loads in je klauwen te hebben. Je kan ook gewoon vasthouden en niet shruggen, maarja :o

Terug
Naar boven