Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie press man.
Echt een pro jij, op verschillende locaties gaan trainen![]()
antwerp roadtrip!Daar heb ik je zusje toch voor?

Hoezo, mij hebben ze altijd straps aangeraden?ff blokje magnesium halen.. Inb4 iemand die me weer anders verteld
En nice die bor.
Heb gewoon nog niet genoeg nijpkracht denk ik. Bij de 200kg block lift lag de barbell ook in de toppen van mijn vingers
Als je zo'n deadlift als ik wil moet je er 2 nemen!jelly op je deadlift man, gaat lekker!
ow en ik denk dat ik vandaag ook maar n pizza neem, jouw schuld

Als je zo'n deadlift als ik wil moet je er 2 nemen!![]()

ik pak wel iets anders met evenveel kcal, moet wel mn vp beetje in de gaten houden he![]()

Hoezo, mij hebben ze altijd straps aangeraden?
Lawl, not srs. Vanaf de 140 gebruik ik magnesiumHeb gewoon nog niet genoeg nijpkracht denk ik. Bij de 200kg block lift lag de barbell ook in de toppen van mijn vingers
Thx, heeft wel een redelijk hoek hoor. Barbell komt van mijn knieën tot mijn heupen/buik. Niet ultra strickt, maar ook niet branch waren style![]()
momentje 
Ik zit nu via me telefoon en ik zag alleen die eerste regel ff eenmomentje
Ik heb ook grote hoek in mijn bor zitten en zakt bij mij net als bij jou tot aan mijn knieën.
het is niet dat ik nooit straps gebruik, maar niet bij deadliftVoor grip gewoon zware overhandse shrugs doen op het einde van de training!