Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je vader had beter zijn jizz in de poembak gedeponeerd

Je vader had beter zijn jizz in de poembak gedeponeerd![]()
Ik squat (en train mijn benen eindelijk) fatsoenlijk sinds januari fzo. Ervoor altijd smith squats en crapy toestellen. Veel squatvids gekeken in de PL sectie tips gevraagd. Aangezien mijn quads sterker worden, zijn volgens mij hierdoor mijn beide lifts omhoog gegaan. Met bv bench zit ik al een hele tijd vast op 90kgGaat goed man, squats en deadlifts zijn de afgelopen tijd goed vooruit gegaan zo te zien. Creatine of eat clen en tren hard?![]()

Ik squat (en train mijn benen eindelijk) fatsoenlijk sinds januari fzo. Ervoor altijd smith squats en crapy toestellen. Veel squatvids gekeken in de PL sectie tips gevraagd. Aangezien mijn quads sterker worden, zijn volgens mij hierdoor mijn beide lifts omhoog gegaan. Met bv bench zit ik al een hele tijd vast op 90kg![]()
Nice, gaat zeker de goede kant op. Bench zal na een tijdje wel vooruit gaan, gaat meestal toch met wisselende periodes.

Ik hoop het bij! Bij de gedachte alleen al van setjes te drukken met 100kg en setjes van 200kg te lifte, krijg ik een Semi boner![]()

Nu maar hopen dat ik volgende week nog steeds 6x90 kan drukken na deze week vol cortisol!6x90kg toch?
Ga hoger in gewicht op reps van 3, mits je een spotter hebt?
Denk dat je wel bij de 95kg komt!

Maand geleden fzo al 1x100 gedruktIn principe zou je max al rond de 100-105kg moeten liggen, kwestie van proberen![]()
Hehe thx! Was zelf ook behoorlijk blijOké, heb enkel je laatste training even gecheckt (handige link in je sig, en dat meen ik SRS, dus weet niet of dat echt positief is) en die was ****ing lekker man! Dikke PR! Congrats!

kreeg regelmatig de opmerking dat mijn trainingen moeilijk terug te vinden zijnIk zal het 29 sept in natura betalen!
Nu maar hopen dat ik volgende week nog steeds 6x90 kan drukken na deze week vol cortisol!
btw, srs vraag. Zou het slim zijn om bcaa's/eas te drinken door de dagen deze week?
Aangezien cortisol spieren afbreekt om energie te maken. Of gewoon mijn carbs wat verhogen?![]()

Die was aan iedereen bedoeltsrs, vraag je dit aan mij?
Wat jij niet weet, dat weet ik al helemaal niet Arnaud![]()
Ivm mogelijke verhoging van cortisol door stress. Kwam gewoon in me op, dus dunno of het iets doet@arnodsi, waarom eea of bcaa's nemen omdat je week niet traint ?
BCAA's direct na wakker worden is wel aan te raden imo.
Het is maar een weekje, daarin gebeurt niks omdat de tijdperiode te kort is om effect te hebben.