XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

Is dat nou lekker? Aardappeltjes met jizz?

Gaat goed man, squats en deadlifts zijn de afgelopen tijd goed vooruit gegaan zo te zien. Creatine of eat clen en tren hard? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.505
Gaat goed man, squats en deadlifts zijn de afgelopen tijd goed vooruit gegaan zo te zien. Creatine of eat clen en tren hard? :D
Ik squat (en train mijn benen eindelijk) fatsoenlijk sinds januari fzo. Ervoor altijd smith squats en crapy toestellen. Veel squatvids gekeken in de PL sectie tips gevraagd. Aangezien mijn quads sterker worden, zijn volgens mij hierdoor mijn beide lifts omhoog gegaan. Met bv bench zit ik al een hele tijd vast op 90kg :(

Ik squat (en train mijn benen eindelijk) fatsoenlijk sinds januari fzo. Ervoor altijd smith squats en crapy toestellen. Veel squatvids gekeken in de PL sectie tips gevraagd. Aangezien mijn quads sterker worden, zijn volgens mij hierdoor mijn beide lifts omhoog gegaan. Met bv bench zit ik al een hele tijd vast op 90kg :(

Nice, gaat zeker de goede kant op. Bench zal na een tijdje wel vooruit gaan, gaat meestal toch met wisselende periodes.

• #7.507
Nice, gaat zeker de goede kant op. Bench zal na een tijdje wel vooruit gaan, gaat meestal toch met wisselende periodes.

Ik hoop het bij! Bij de gedachte alleen al van setjes te drukken met 100kg en setjes van 200kg te lifte, krijg ik een Semi boner :o

6x90kg toch?
Ga hoger in gewicht op reps van 3, mits je een spotter hebt? :D
Denk dat je wel bij de 95kg komt!

Oké, heb enkel je laatste training even gecheckt (handige link in je sig, en dat meen ik SRS, dus weet niet of dat echt positief is :p ) en die was ****ing lekker man! Dikke PR! Congrats!

• #7.511
6x90kg toch?
Ga hoger in gewicht op reps van 3, mits je een spotter hebt? :D
Denk dat je wel bij de 95kg komt!
Nu maar hopen dat ik volgende week nog steeds 6x90 kan drukken na deze week vol cortisol!

btw, srs vraag. Zou het slim zijn om bcaa's/eas te drinken door de dagen deze week? :o
Aangezien cortisol spieren afbreekt om energie te maken. Of gewoon mijn carbs wat verhogen? :dunno:

In principe zou je max al rond de 100-105kg moeten liggen, kwestie van proberen ;)
Maand geleden fzo al 1x100 gedrukt ;)

Oké, heb enkel je laatste training even gecheckt (handige link in je sig, en dat meen ik SRS, dus weet niet of dat echt positief is :p ) en die was ****ing lekker man! Dikke PR! Congrats!
Hehe thx! Was zelf ook behoorlijk blij :D

Ja die heb ik afgekeken bij robke :o kreeg regelmatig de opmerking dat mijn trainingen moeilijk terug te vinden zijn

Nu maar hopen dat ik volgende week nog steeds 6x90 kan drukken na deze week vol cortisol!

btw, srs vraag. Zou het slim zijn om bcaa's/eas te drinken door de dagen deze week? :o
Aangezien cortisol spieren afbreekt om energie te maken. Of gewoon mijn carbs wat verhogen? :dunno:

srs, vraag je dit aan mij? :o
Wat jij niet weet, dat weet ik al helemaal niet Arnaud :(

@arnodsi, waarom eea of bcaa's nemen omdat je week niet traint ?
BCAA's direct na wakker worden is wel aan te raden imo.

• #7.517
Het is maar een weekje, daarin gebeurt niks omdat de tijdperiode te kort is om effect te hebben.

Enige waar je nog aan denkt zijn je anabolen he.

Terug
Naar boven