Melonz
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 312
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Dacht ook nog wortel en prei (of lente ui) te zien??
zit je nou serieus heel dat bord te ontleden
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht ook nog wortel en prei (of lente ui) te zien??
Ik liet een foto van jou zien en hij was zo verschoten dat hij uit mijn bord probeerde te vluchten, dus heb ik er maar een mep op gegeven
Boys, serieus. Beetje off topic af en toe kan geen kwaad, maar ik wil graag mijn log wat serieuzer maken

Inderdaad altijd naar uitkijken zo'n pakje, en feestmomentje als je het opent
Succes met je examen trouwens bro.
Heb straks examen dus was druk bezig met herhalen. Dunno of die kerel te zacht had geklopt (of de deur met bel had gebruikt..) of ik te geconcentreerd was, maar er stond een pakje voor de deur! Ik ging effe eten, liet de kat buiten en de kat sprong over het pakje...
Elke x als ik iets ontvang, lijkt het 6 september en voel ik me weer kinds :')
Ow en xxl smartshake > b&f smartshake
Ja dat leek me wel een goede smaak! Die banaan/aardbei gaat ook vlot binnenHeerlijk de perzik en mango smaak. Maak er regelmatig fruit smoothies mee.

Ik bedoelde idd 6 december, sinterklaas6 september? Sinterklaas?
Maar ze laten gewoon die pakjes voor de deur staan?
Ik moet bij alles tekenen.

Welkom!
waarom falen op dips en pullups, motiveer jezelf eens man, je gaat het gewoon doen klaar
Van pullups krijg ik steken in mijn linker schoudersSounds good indeed. Doe tri set met pull ups van wide, medium naar narrow grip
succes met je examen!

waarom falen op dips en pullups, motiveer jezelf eens man, je gaat het gewoon doen klaar
dit
ow sorry stom van me xD dacht dat je 3 pogingen ging wagen waarvan je bij voorbaat al wist dat je ze niet zou halen, succes ermee![]()
ik kan wel wat meer dan 3reps halen! 
ik kan wel wat meer dan 3reps halen!
Jij volgt mijn log dus niet fatsoenlijk![]()
ik bekijk het normaal per training en oordeel daar over 
merk het zelf ook dat het me zwaarder wordt als ik van tevoren veel gedaan heb