XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

Ik liet een foto van jou zien en hij was zo verschoten dat hij uit mijn bord probeerde te vluchten, dus heb ik er maar een mep op gegeven :rolleyes:

Boys, serieus. Beetje off topic af en toe kan geen kwaad, maar ik wil graag mijn log wat serieuzer maken

Jij bent begonnen met die tandenborstel, hoe kunnen we jou ooit nog serieus nemen :(

je kan beter een nieuw log openen, dit komt nooit meer goed zo

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.544
Heb straks examen dus was druk bezig met herhalen. Dunno of die kerel te zacht had geklopt (of de deur met bel had gebruikt..) of ik te geconcentreerd was, maar er stond een pakje voor de deur! Ik ging effe eten, liet de kat buiten en de kat sprong over het pakje...

Elke x als ik iets ontvang, lijkt het 6 september en voel ik me weer kinds :')

Ow en xxl smartshake > b&f smartshake

uploadfromtaptalk1377682795106.jpg

uploadfromtaptalk1377682803185.jpg

Inderdaad altijd naar uitkijken zo'n pakje, en feestmomentje als je het opent
Succes met je examen trouwens bro.

Heerlijk de perzik en mango smaak. Maak er regelmatig fruit smoothies mee.

Heb straks examen dus was druk bezig met herhalen. Dunno of die kerel te zacht had geklopt (of de deur met bel had gebruikt..) of ik te geconcentreerd was, maar er stond een pakje voor de deur! Ik ging effe eten, liet de kat buiten en de kat sprong over het pakje...

Elke x als ik iets ontvang, lijkt het 6 september en voel ik me weer kinds :')

Ow en xxl smartshake > b&f smartshake

6 september? Sinterklaas?

Maar ze laten gewoon die pakjes voor de deur staan?
Ik moet bij alles tekenen.

In!

Succes met je examen!

• #7.550
Heerlijk de perzik en mango smaak. Maak er regelmatig fruit smoothies mee.
Ja dat leek me wel een goede smaak! Die banaan/aardbei gaat ook vlot binnen :zuip:

6 september? Sinterklaas?

Maar ze laten gewoon die pakjes voor de deur staan?
Ik moet bij alles tekenen.
Ik bedoelde idd 6 december, sinterklaas :o

Ja hier laten ze het 9 vd 10 keren aan de deur staan als we niet thuis zijn. Of ze zetten het vanachter op het terras. Heb het zelfs ooit gehad dat ze het in de garage hadden gelegd (aparte garage, helemaal achteraan en de garagepoort was dicht :'))
Soms een voordeel, mr dunno of het helemaal te vertrouwen is dat ze zomaar rondwandelen :p

Welkom!

Thx!

Je mist je gespam arnodsi?

• #7.553
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ow wacht ....
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Morgen ga ik er wel een fullbody tegenaan goeie. Medium intensiteit

Squat
3x5

Bench 3x5

Deadlift
3x5

MP
3x5

Dippen
3xfalen

(superset?) pullup
3xfalen

Sounds good?

Sounds good indeed. Doe tri set met pull ups van wide, medium naar narrow grip

succes met je examen!

waarom falen op dips en pullups, motiveer jezelf eens man, je gaat het gewoon doen klaar

• #7.557
Sounds good indeed. Doe tri set met pull ups van wide, medium naar narrow grip

succes met je examen!
Van pullups krijg ik steken in mijn linker schouders :sad:

waarom falen op dips en pullups, motiveer jezelf eens man, je gaat het gewoon doen klaar

Doe interpreteers het gans verkierd ouwk*t
dit

3 setjes X aantal reps (tot ik niet meer kan) Dus de eerste set kan bv 12 herhalingen zijn, de 3e kan bv 5 herhalingen zijn

ow sorry stom van me xD dacht dat je 3 pogingen ging wagen waarvan je bij voorbaat al wist dat je ze niet zou halen, succes ermee :P

• #7.559
:roflol: ik kan wel wat meer dan 3reps halen!
Jij volgt mijn log dus niet fatsoenlijk :(

mijn geheugen is een zeef ralf daar kan ik ook niks aan doen :dunno: ik bekijk het normaal per training en oordeel daar over :P

en had toch gekund dat je vermoede dat je na al die voorgaande oefeningen zo uitgeput zou zijn dat je niks meer kon :P merk het zelf ook dat het me zwaarder wordt als ik van tevoren veel gedaan heb

Terug
Naar boven