- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sprite zero gaat er ook vlot binnen bij mijIce tea zero , uitvinding van de eeuw, dat samen met pepsi max lemon
. ( en light redbull van de aldi mkay)

Bedankt

hoe zit het nou arnodsi? ga je school alleen halen als je niet sport? of ben je gewoon een man van staal en leer je voor tentames en buig je savonds de sportschool krom?
als ik zou kunnen zou ik me 's avonds helemaal afbeulen in de gym, maar ik denk niet dat dit verstandig is 

als ik zou kunnen zou ik me 's avonds helemaal afbeulen in de gym, maar ik denk niet dat dit verstandig is
Is maar 1 week niet trainen, nadien is mijn lichaam 100% in orde en kan ik terug tegen 200% knallen!!![]()
Op 10 of op 20?ik heb mijn examens met 6jes en 7tjes gehaald omdat ik zonodig naar NPB beginnerswedstrijd wilde.

Op 10 of op 20?
Ik ken mezelf, tijdens de examens slaap ik veel te weinig en is voeding redelijk slecht. Dus om dan te gaan trainen en extra moe te maken neem ik liever een rustweek. Ook al weet ik dat mijn punten slecht gaan zijn![]()

) morgen low carb gaan denk.ikIk durf niet
Pfff vandaag al teveel gejunkt (heb nog een pizza gegeten) morgen low carb gaan denk.ik

brintha pizza met tonijn heb ik ooit gemaakt,Pizza hoeft niet per definitie slecht te zijn.. Als je ze zelf maakt kun je ze nog best gezond maken![]()