MuscleMeat

Arnodsi's road to victory!!

Ice tea zero , uitvinding van de eeuw :D, dat samen met pepsi max lemon :). ( en light redbull van de aldi mkay)

• Topic Starter Topic Starter
hoe zit het nou arnodsi? ga je school alleen halen als je niet sport? of ben je gewoon een man van staal en leer je voor tentames en buig je savonds de sportschool krom?

hoe zit het nou arnodsi? ga je school alleen halen als je niet sport? of ben je gewoon een man van staal en leer je voor tentames en buig je savonds de sportschool krom?
:roflol: als ik zou kunnen zou ik me 's avonds helemaal afbeulen in de gym, maar ik denk niet dat dit verstandig is ;)

Is maar 1 week niet trainen, nadien is mijn lichaam 100% in orde en kan ik terug tegen 200% knallen!! :D

:roflol: als ik zou kunnen zou ik me 's avonds helemaal afbeulen in de gym, maar ik denk niet dat dit verstandig is ;)

Is maar 1 week niet trainen, nadien is mijn lichaam 100% in orde en kan ik terug tegen 200% knallen!! :D

ik heb mijn examens met 6jes en 7tjes gehaald omdat ik zonodig naar NPB beginnerswedstrijd wilde.

ik heb mijn examens met 6jes en 7tjes gehaald omdat ik zonodig naar NPB beginnerswedstrijd wilde.
Op 10 of op 20?

Ik ken mezelf, tijdens de examens slaap ik veel te weinig en is voeding redelijk slecht. Dus om dan te gaan trainen en extra moe te maken neem ik liever een rustweek. Ook al weet ik dat mijn punten slecht gaan zijn :o

Op 10 of op 20?

Ik ken mezelf, tijdens de examens slaap ik veel te weinig en is voeding redelijk slecht. Dus om dan te gaan trainen en extra moe te maken neem ik liever een rustweek. Ook al weet ik dat mijn punten slecht gaan zijn :o

op 10 en heb me diploma wel gehaald gelukkig

Een deload is nooit verkeerd,

Stress van het exaam is weg, had reuze honger en heb geen eten bij. Dan maar dit gekocht.

2sneden bruin brood
Gekookte kipfilet
Parmezaanse kaas

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

goeie altijd die sandwiches

ja zijn altijd epic duur

Hnnnnggg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die sushi ziet er wel naice uit kerel, waar koop je dat?

Ik zit in een rustweek, moet wat meer eten om geen massa te verliezen! :trollface:

In albert hein, antwerpen. Was de eerste keer dat ik.sushi in een supermarkt vond. En aangezien ik het nog nooit had gegeten, had ik het maar gekocht!! :D

Rustweek is minder eten, geen activiteitsfactor :D

Terug
Naar boven