- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Ik moet toch wat ontspanning hebben
En ben +-2u/dag onderweg, wat moet ik anders doen op de bus?![]()
Begin eens met IN de bus te gaan zitten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moet toch wat ontspanning hebben
En ben +-2u/dag onderweg, wat moet ik anders doen op de bus?![]()
zo droog dat'ie goed is 
LolGa de tijd dat je anders op dbb anders besteden, door te trainen.
Hou het kort, en focus je op de zware presses..![]()
Ik neem toch liever een week rustLolGa de tijd dat je anders op dbb anders besteden, door te trainen.
Hou het kort, en focus je op de zware presses..![]()

Geen auto en gym is pas open om 17uJack shit training, main setje en gaan
15 min ben je klaar

PWO erin knallen, en je bent een beest. Je begint nu dezelfde mentaliteit als mij te krijgen.. Uitstellen en excuses opsommen..![]()
dit is geen excuus, dit is wijsheid (en ervaring) 
Raar maar waar, maar de bus is om 7u 's morgens stampvol!!Leer in de bus. No excuses, just do it. Ga op beetje stil plekkie zitten koptelefoon op zonder muziek en leren maar.

Dan wens ik jou ook veel succesHaha, dan is het goed!Gewoon lekker door blijven eten, dan is er niks mis mee.
Ik wens je veel succes met het leren, en hoop dat ik deze week jou in ga halen!!![]()

Ik heb 5 examens. Dinsdag, woensdag, donderdag 1 en vrijdag 2
In de voormiddag ben ik op school (examens starten om 8.30u). Ben rond de middag thuis, ik eet eerst en begin rond 13u met leren (vaak tot in de nacht). Als ik dan nog eens moet gaan trainen komt het echt niet goed vrees ik
Als ik tijd over heb ga ik misschien wel lopen of fietsen, maar dat weet ik nog niet
Dat schema slaagt echt op niets man!!Ook zo'n k*tschema bro, heb er dit jaar zelf ook 4 ( 4 negens trololol ), 2e jaar is echt een stuk uitdagender dan het 1e. Maar ze vallen de 20ste, 30en31 en 6 september. Best nog chill dat van de twinstigste is erg weinig en heb dan iedere keer leuk wat dagen tussen om ze te leren.
Welke heb je btw? Je doet ook iets met bedrijfsmanagement toch?
(had een 9)Dat schema slaagt echt op niets man!!
Dinsdag: principes van de marketing
Woensdag: consumentengedrag
Donderdag: Frans
Vrijdag: recht
religie zingeving en levensbeschouwing
Ik studeer marketing @ KdG groenplaats, dus is best wel een fail dat ik voor marketing een herexamen heb(had een 9)
Wat studeer jij?
, zit ook bij bedrijfsmanagement.
, bij ons zit dat gewoon niet in het lessenpakket. Ziet er wel nog doenbaar uit, recht is sowieso altijd wel veel leren
.
). + na 6 september gewoon nog een weekje naar amsterdam en de week erna met maten ook nog een weekend weg
.
. Het lukt me maar niet om te beginnen. Waarschijnlijk omdat ik dat vak van maandag gewoon haat ( commerciële technieken ) en het me eigenlijk niet veel kan schelen, als ik weer een 9 haal delibireren ze me sowieso wel voor dat vak.Het mijne! Komop rzl (soort filosofie) en recht om dezelfde dagFinancie en verzekeringswezen, zit ook bij bedrijfsmanagement.
Lekker k*t dat je religie zingeving en levensbeschouwing hebt, bij ons zit dat gewoon niet in het lessenpakket. Ziet er wel nog doenbaar uit, recht is sowieso altijd wel veel leren
.
En welk schema , het jouwe of het mijne? Ik vind het nog best nice, heb veel tijd en kan het voor sommige van mijn vakken wel gebruiken ( levensverzekeringen, aansprakelijkheidsverzekeringen en financiële analayse). + na 6 september gewoon nog een weekje naar amsterdam en de week erna met maten ook nog een weekend weg
.
Anyway succes brah, leren zuigt echt in de vakantie. Het lukt me maar niet om te beginnen. Waarschijnlijk omdat ik dat vak van maandag gewoon haat ( commerciële technieken ) en het me eigenlijk niet veel kan schelen, als ik weer een 9 haal delibireren ze me sowieso wel voor dat vak.
mission impossible!!
te leren 
En nu in het vlaams aubDie gek heeft mien een plakke kipfilet op zn broodje![]()

Ik heb voor iemand een foto van mijn onderarm getrokken (no homo). Ik post hem ook even hier.
Foto is koud genomen
![]()