AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

Lol :P Ga de tijd dat je anders op dbb anders besteden, door te trainen. :D
Hou het kort, en focus je op de zware presses.. :)

• Topic Starter Topic Starter
Lol :P Ga de tijd dat je anders op dbb anders besteden, door te trainen. :D
Hou het kort, en focus je op de zware presses.. :)
Ik neem toch liever een week rust ;)
Met de examens in januari had ik de 2e week 16u geslapen, ik leefde op de cafeïne. Als ik dan nog eens moet gaan trainen ...

---------- Post toegevoegd Fri 17 Aug 2012 om 21:40 ----------

Jack shit training, main setje en gaan

15 min ben je klaar
Geen auto en gym is pas open om 17u ;)
Niet iedereen kan ik een kamer stappen en beginnen trainen :p
Als ik de bus naar mijn gym pak, ben ik langer onderweg dan dat ik train

PWO erin knallen, en je bent een beest. Je begint nu dezelfde mentaliteit als mij te krijgen.. Uitstellen en excuses opsommen.. :P

PWO erin knallen, en je bent een beest. Je begint nu dezelfde mentaliteit als mij te krijgen.. Uitstellen en excuses opsommen.. :P
:roflol: dit is geen excuus, dit is wijsheid (en ervaring) :D

Gewoon 1 weekje niet trainen. Oké, dat is niet tof. Maar is beter voor mijn studies en ook niet heel slecht voor mijn lichaam

Leer in de bus. No excuses, just do it. Ga op beetje stil plekkie zitten koptelefoon op zonder muziek en leren maar.

Haha, dan is het goed! :D Gewoon lekker door blijven eten, dan is er niks mis mee. :P

Ik wens je veel succes met het leren, en hoop dat ik deze week jou in ga halen!! :roflol:

Leer in de bus. No excuses, just do it. Ga op beetje stil plekkie zitten koptelefoon op zonder muziek en leren maar.
Raar maar waar, maar de bus is om 7u 's morgens stampvol!!
En zit maar 30-40min op de bus, net genoeg tijd om een hoofdstuk te herhalen ;)

---------- Post toegevoegd Fri 17 Aug 2012 om 21:50 ----------

Haha, dan is het goed! :D Gewoon lekker door blijven eten, dan is er niks mis mee. :P

Ik wens je veel succes met het leren, en hoop dat ik deze week jou in ga halen!! :roflol:
Dan wens ik jou ook veel succes :p
Na de examens ga ik nog even 2 weken echt low carb gaan denk ik + veel cardio. Hierna eindelijk terug beginnen bulken!!! Wordt tijd

Haha dankje! :D
Ik begin eigenlijks maandag weer eens goed met bulken, voeding was altijd k*t.. :mad:
Dacht altijd goed te eten.. 1x berekend, zit ik ver onder mijn onderhoud.. :o

Hopelijk dat ik nu wel mijn gains maak.. :p

Ik heb 5 examens. Dinsdag, woensdag, donderdag 1 en vrijdag 2
In de voormiddag ben ik op school (examens starten om 8.30u). Ben rond de middag thuis, ik eet eerst en begin rond 13u met leren (vaak tot in de nacht). Als ik dan nog eens moet gaan trainen komt het echt niet goed vrees ik :o

Als ik tijd over heb ga ik misschien wel lopen of fietsen, maar dat weet ik nog niet

Ook zo'n k*tschema bro, heb er dit jaar zelf ook 4 ( 4 negens trololol ), 2e jaar is echt een stuk uitdagender dan het 1e. Maar ze vallen de 20ste, 30en31 en 6 september. Best nog chill dat van de twinstigste is erg weinig en heb dan iedere keer leuk wat dagen tussen om ze te leren.

Welke heb je btw? Je doet ook iets met bedrijfsmanagement toch?

Ook zo'n k*tschema bro, heb er dit jaar zelf ook 4 ( 4 negens trololol ), 2e jaar is echt een stuk uitdagender dan het 1e. Maar ze vallen de 20ste, 30en31 en 6 september. Best nog chill dat van de twinstigste is erg weinig en heb dan iedere keer leuk wat dagen tussen om ze te leren.

Welke heb je btw? Je doet ook iets met bedrijfsmanagement toch?
Dat schema slaagt echt op niets man!!

Dinsdag: principes van de marketing
Woensdag: consumentengedrag
Donderdag: Frans
Vrijdag: recht
religie zingeving en levensbeschouwing

Ik studeer marketing @ KdG groenplaats, dus is best wel een fail dat ik voor marketing een herexamen heb :o (had een 9)
Wat studeer jij?

Dat schema slaagt echt op niets man!!

Dinsdag: principes van de marketing
Woensdag: consumentengedrag
Donderdag: Frans
Vrijdag: recht
religie zingeving en levensbeschouwing

Ik studeer marketing @ KdG groenplaats, dus is best wel een fail dat ik voor marketing een herexamen heb :o (had een 9)
Wat studeer jij?

Financie en verzekeringswezen :D, zit ook bij bedrijfsmanagement.

Lekker k*t dat je religie zingeving en levensbeschouwing hebt :p, bij ons zit dat gewoon niet in het lessenpakket. Ziet er wel nog doenbaar uit, recht is sowieso altijd wel veel leren :(.

En welk schema , het jouwe of het mijne? Ik vind het nog best nice, heb veel tijd en kan het voor sommige van mijn vakken wel gebruiken ( levensverzekeringen, aansprakelijkheidsverzekeringen en financiële analayse :p ). + na 6 september gewoon nog een weekje naar amsterdam en de week erna met maten ook nog een weekend weg :D.

Anyway succes brah, leren zuigt echt in de vakantie :o. Het lukt me maar niet om te beginnen. Waarschijnlijk omdat ik dat vak van maandag gewoon haat ( commerciële technieken ) en het me eigenlijk niet veel kan schelen, als ik weer een 9 haal delibireren ze me sowieso wel voor dat vak.

Financie en verzekeringswezen :D, zit ook bij bedrijfsmanagement.

Lekker k*t dat je religie zingeving en levensbeschouwing hebt :p, bij ons zit dat gewoon niet in het lessenpakket. Ziet er wel nog doenbaar uit, recht is sowieso altijd wel veel leren :(.

En welk schema , het jouwe of het mijne? Ik vind het nog best nice, heb veel tijd en kan het voor sommige van mijn vakken wel gebruiken ( levensverzekeringen, aansprakelijkheidsverzekeringen en financiële analayse :p ). + na 6 september gewoon nog een weekje naar amsterdam en de week erna met maten ook nog een weekend weg :D.

Anyway succes brah, leren zuigt echt in de vakantie :o. Het lukt me maar niet om te beginnen. Waarschijnlijk omdat ik dat vak van maandag gewoon haat ( commerciële technieken ) en het me eigenlijk niet veel kan schelen, als ik weer een 9 haal delibireren ze me sowieso wel voor dat vak.
Het mijne! Komop rzl (soort filosofie) en recht om dezelfde dag :roflol: mission impossible!!

Wees blij dat je dat niet hebt! Echt een nutteloos vak imo!

Ja jij ook succes! Ja leren zuigt echt in de vakantie! Zeker met dit weer! Zie je op facebook allemaal pool/meer/zee pics verschijnen en dan zit jij thuis :fa: te leren :(

100g kip
Wat komkommer
2 tijger pistolets
3 eieren
1 kiwi
Ice tea zero

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die gek heeft mien een plakke kipfilet op zn broodje :D

Die gek heeft mien een plakke kipfilet op zn broodje :D
En nu in het vlaams aub :D

Ik heb trouwens een banaan gegeten ipv een kiwi. Die was nog niet rijp.
Damn, wat zijn bananen lekker! Was enkele maanden geleden dat ik er nog één had gegeten! Die komt weer in mijn schema zodra ik ga bulken!

Ik heb voor iemand een foto van mijn onderarm getrokken (no homo). Ik post hem ook even hier.
Foto is koud genomen

2ypbvup.jpg

Terug
Naar boven