Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
Marketing, 1e jaar (volgend schooljaar waarschijnlijk terug het eerste jaar :roflol: :o)
Jij studeert KMO? Of laat mijn geheugen mij in de steek?

Je geheugen werkt prima brah :D
Geen idee dat we op dezelfde school zaten :roflol:
Ja idem dito. Herexamens allemaal ge****ed door ziekte. Misschien toch weer eens een andere opleiding overwegen, studiepunten genoeg :o

Je geheugen werkt prima brah :D
Geen idee dat we op dezelfde school zaten :roflol:
Ja idem dito. Herexamens allemaal ge****ed door ziekte. Misschien toch weer eens een andere opleiding overwegen, studiepunten genoeg :o
Ik had het ooit eens gelezen dat je op kdg zat ;)

Marketing boeit me wel, maar de laatste 2 maanden ben ik echt een luie hond geweest :o
Achja, ben 18j. Nog tijd zat!! :p Uit je fouten moet je leren!

Ik had het ooit eens gelezen dat je op kdg zat ;)

Marketing boeit me wel, maar de laatste 2 maanden ben ik echt een luie hond geweest :o
Achja, ben 18j. Nog tijd zat!! :p Uit je fouten moet je leren!

Zit jouw richting ook niet overvol? Ik had zoiets vernomen van een vriendin van mij die ook Marketing volgt.
Ja, tijd genoeg. Ik ben er helaas al bijna 21. Toch wel tijd om eens een juiste beslissing te maken :D

Zit jouw richting ook niet overvol? Ik had zoiets vernomen van een vriendin van mij die ook Marketing volgt.
Ja, tijd genoeg. Ik ben er helaas al bijna 21. Toch wel tijd om eens een juiste beslissing te maken :D
Ja er waren behoorlijk veel mensen begonnen dit jaar. Meer als de helft van mijn klas is wel al weg :roflol:

brintha pizza met tonijn heb ik ooit gemaakt,

damn dat was goor

:roflol:

Gewoon een tonijnpizza kopen, 900 kcals , super lekker en gewoon een redelijk decent meal. Als je niet aan het cutten bent :D.

---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 15:30 ----------

Ja er waren behoorlijk veel mensen begonnen dit jaar. Meer als de helft van mijn klas is wel al weg :roflol:

634798639221257881.jpg

De chillste gasten liggen er altijd het snelst uit helaas :(. Mis sommige die na het 1e jaar gestopt zijn soms echt nog. Waren altijd meer de stoners en de zuipers, chille gasten dus :o. Maarjah niet veel aan te doen natuurlijk.

Die hadden we niet in huis :p

Jep idd, alle chille gasten/grieten gaan als eerste weg :(

Snelle snack tijdens het leren. Verse mayo, kleine kipfilet en 1 tortilla

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

fakking jelly

ik zit hier met tonijn uit blik phag :mad:

Ja maar het is zo moeilijk klaar te maken en duur .. niet?

hoe heet dat dan? ik heb wel eens gezocht maar zag alleen kipfilet in de koeling wat volgens mij halfuur duurt om te bakken

hoe heet dat dan? ik heb wel eens gezocht maar zag alleen kipfilet in de koeling wat volgens mij halfuur duurt om te bakken
Kipfilet :p

En dat ziet er zo uit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je het in één geheel bakt (wat ik nooit doe) duurt het 10min fzo. Als je het in kleine stukjes snijdt (wat ik bijna altijd doe) duurt het 2min fzo

Terug
Naar boven