MuscleMeat

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.481

Marketing

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:06 ----------

15min fietsen

Trainingsduur: 1uur 15min

Raises/rotations/face pulls

Oh press
10x20
10x20
5x42.5
5x50
5x57.5
4x65 lockout was grind

Db press
10x26
10x28
7x30
6x28

Seated side raises
15x10
12x12
10x12
10x12

Ez upright row, breed
10x40
10x40
10x40
8x40

Dippen (ik maak Gvd chest dips :mad:)
10xbw
8xbw +10
5xbw +20
5xbw +30
Cable triceps extension op bankje
15x30
10x45
10x45
7x45

Vbar pushdown
10x50
10x50
10x50
10x50 ds 10x35 ds 12x20

Schouders : 4.5/5 Not bad
Triceps: 3.5/5 meh

Laatst bewerkt:
Waar is rep 5 nou op die OHP? :p ;)
Toch wel lekker getraind ook al ben je niet zo tevreden over triceps training?

• #8.483
Clean is nog steeds crap, leg drive van oh is eindelijk weg gewerkt

https://www.youtube.com/watch?v=grU5toXjEIQ

https://www.youtube.com/watch?v=kp-orwb2MmQ

Dips zijn gay :') meer aan techniek werken

https://www.youtube.com/watch?v=uBdqNecmfRA

https://www.youtube.com/watch?v=Uen8Wsg55vE

---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:53 ----------

Waar is rep 5 nou op die OHP? :p ;)
Toch wel lekker getraind ook al ben je niet zo tevreden over triceps training?

Check vids maar, lockout was crap, extra rep Had niet veel zin. En techniek Dippen is crap, dus Meh

Zal ze thuis even moeten bekijken. Krijg enkel errors hier...

Lol arnodsi klinkt of ze ook jouw fles wilt, alleen Hoody is blijkbaar niet genoeg

je clean is een muscle clean, maar dat kan gewoon omdat het een licht gewicht is

je dips zijn niet diep genoeg, vreemd dat je zo rond je elleboog lijkt te roteren, je moet je lichaam recht naar benenden laten zakken om meer diepte te halen, nu leun je naar voor.

Schat kijken anders even hoeveel mensen jou op negeer hebben staan xd

• #8.489
Doe effe je schatje na: Reported wegens off topic

Puike training bro! Zal na college de vids checken

Kijk, dit is wat wij willen, Vids!
Goede uitvoering op de OH press.

• #8.492
je clean is een muscle clean, maar dat kan gewoon omdat het een licht gewicht is

je dips zijn niet diep genoeg, vreemd dat je zo rond je elleboog lijkt te roteren, je moet je lichaam recht naar benenden laten zakken om meer diepte te halen, nu leun je naar voor.

I know, nu is het gewoon een reverse curl. Die clean boeit me op zich niet zoveel, moet gewoon het gewicht zonder krachtverlies boven krijgen. Het is misschien toch verstandig om die clean eens te leren

En van die dips heb je gelijk, dacht altijd dat ze wel Ok waren. Tot ik ze nu filmde.... Dat krijg je als er enkels amateurs in je gym trainen

---------- Toegevoegd om 12:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:19 ----------

Kijk, dit is wat wij willen, Vids!
Goede uitvoering op de OH press.

Ellebogen moeten meer naar voor :o en meer snelheid

Maar thx! Ik post wel vaker vids ;) check mijn yt account maar

Laatst bewerkt:
I know, nu is het gewoon een reverse curl. Die clean boeit me op zich niet zoveel, moet gewoon het gewicht zonder krachtverlies boven krijgen. Het is misschien toch verstandig om die clean eens te leren

En van die dips heb je gelijk, dacht altijd dat ze wel Ok waren. Tot ik ze nu filmde.... Dat krijg je als er enkels amateurs in je gym trainen

---------- Toegevoegd om 12:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:19 ----------

Ellebogen moeten meer naar voor :o

Maar thx! Ik post wel vaker vids ;) check mijn yt account maar

Doelde meer op de stricte uitvoering, meeste in mijn gym pakken altijd benen erbij, wat het makkelijker maakt ofc.

Leuke muziek in je gym man :roflol: beetje zelfde als hier .. Wat luister je tijdens trennen, house?
@filmpjes:
http://www.youtube.be/watch?v=9HaY9knQ7TQ&t=2m35s

Moeten dips nog dieper?

nice vids

lekker getrained ook. vind je in filmpjes altijd een stuk buffer ogen dan op de foto's tbh

• #8.496
Doelde meer op de stricte uitvoering, meeste in mijn gym pakken altijd benen erbij, wat het makkelijker maakt ofc.
Ik hecht wel veel waarde aan uitvoering. Waarom zou ik cheaten? Fop je alleen jezelf mee

Leuke muziek in je gym man :roflol: beetje zelfde als hier .. Wat luister je tijdens trennen, house?
@filmpjes:
http://www.youtube.be/watch?v=9HaY9knQ7TQ&t=2m35s

Moeten dips nog dieper?
Hahahah ja soms is het echt erg! Check die 130kg deadlifts van mijn deload training maar eens. Om te huilen :o

Yes house Electro

---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

nice vids

lekker getrained ook. vind je in filmpjes altijd een stuk buffer ogen dan op de foto's tbh

Thx!

Lawl, photoshop. Ben helemaal niet buff :')

Ik hecht wel veel waarde aan uitvoering. Waarom zou ik cheaten? Fop je alleen jezelf mee

Hahahah ja soms is het echt erg! Check die 130kg deadlifts van mijn deload training maar eens. Om te huilen :o

Yes house Electro

---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

Thx!

Lawl, photoshop. Ben helemaal niet buff :')

Voor zover ik weet heb ik geen indicatie gelegd op cheaten bij jou:scratch:
Het is een compliment bro.

• #8.498

als je gezonde gewrichten hebt is er geen reden om de ROM van een oefening opzettelijk te beperken, Dips worden vaak als blessureveroorzakers aangeduid maar de realiteit is dat je ze perfect kunt uitvoeren met een volledige ROM. De reden waarom velen geblesseerd raken is
1. onvoldoende warmup
2. onvoorzichtige/slechte uitvoering
3. reeds bestaande flexibiliteitsproblemen.
4. te snel te zwaar
...

Goede OHP man! Sterk werk! Jammer dat je er geen 5e meer uitkreeg, maar blijft sterk.

Waarschijnlijk heb je het ooit al gezegd en ben ik het gewoon weer vergeten, maar waarom doe je OHP en geen MP? (En dan doel ik op de stand van je benen?)

En oops, dan dip ik ook fout denk ik :p
Ik dip ook nogal schuin. (als ik dip, maar doe het nooit)

Terug
Naar boven