- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Zometeen nog avondeten en daarna eet ik meestal nog een paar boterhammen en wat nootjes oid
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat heb je van Jorgen afgekeken?Zometeen nog avondeten en daarna eet ik meestal nog een paar boterhammen en wat nootjes oid
enne.. 2300 is echt weinig he.
Dus lekker dooreten!
cashew nootjes, geen paprika tv shizzle Kon eindelijk die vids zien thuis. OHP zag er goed uit! Volgende keer gaat die 5de keer je ook lukken!
Dips waren inderdaad niet diep. Heb zelf geleerd dat ik voorbij parrallel moet.
Maar doe het je zeker niet na met gewicht erbij.![]()
Nice food!enne.. 2300 is echt weinig he.
Dus lekker dooreten!
ben zo al vet genoeg
Iedereen komt bij mij langs voor voedingsadvies, dat weet je![]()
leuke home videos Arno!
we hebben er met de hele familie hard om moeten lachen. heb er een paar door gestuurd naar Belgium got talent.
grapje
ziet er heel netjes uit. heb nog wel een paar opmerkingen als dat nog mag

Ziet er goed uit die voeding, hoe maak je de vis precies klaar?
Heb geen ervaring met vis![]()

ik dacht altijd dat ik redelijk weinig at en veel te laag in eiwitten zat, maar net nog eens alles uitgerekend via myfitnesspal. Tem nu zit ik +- op 2300 kcal 180/270/50
Ik ga dus uitkomen op 3000-3300 kcal gok ik! Notbad.jpg
Thx! Euhm, zalm heeft imo niet veel nodig. Ik heb er gewoon wat peper en zout op gedaan. Witte vis heeft wel wat meer nodig.
Citroen/limoen met zout, peper, salie, basilicum, oregano... Zo'n dingen vind ik wel lekker. Of gewoon met wat sambal. Of paneer en in je paneermeel wat parmezaanse kaas doen. Of een Papillot maken en in de over steken. Er zijn zoveel mogelijkheden![]()
leuke home videos Arno!
we hebben er met de hele familie hard om moeten lachen. heb er een paar door gestuurd naar Belgium got talent.
grapje
ziet er heel netjes uit. heb nog wel een paar opmerkingen als dat nog mag

damn, ben weak as phuck. Door die peesontsteking paar weken slecht benen getraind en gedeadlift.
gvd 
Heb jij geen respect voor het materiaal?"Das niet goed voor het materiaal."
"Wat?"
"Das niet goed voor het materiaal."
"Tuurlijk wel."
Was dat srs het gesprek?

Merci

Kom nog maar eens langs @smtk, dan zullen we je lifts eens analyseren![]()
(als mijn trap niet erger wordt)