Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.061
Effe kleine aanpassing aan schema omdat ik vrijdag met iemand benen ga trainen. Vandaag borst/triceps, morgen rug, donderdag schouders/biceps, vrijdag benen

5min crosstrainer

Trainingsduur 55min

Raises/rotations/face pulls

Bench
10x20
10x20
5x40
5x60
5x70
5x80
5x95 waarvan 1 of 2 spot

Incline Smith press. Wat een *** toestel, lekker stroef
12x50
10x60
10x60
8x60

Db press
10x28
10x28
9x28
9x26

V bar pushdown
12x50
12x55
10x60
10x60

Lying cable triceps extension
15x40
10x45
8x45
12x40

Borst: 3.5/5, goeie pomp, maar kracht suckt
Triceps: 4/5 goeie pomp

Nu kwartiertje Cardio. bus gemist, dus kan ik evengoed iets nuttigs doen

oehhh maak me gek! met wie ga je trainen?

Met wie ga je lunchen

We mogen het niet weten ... intredasting ...

Spannend hoor..
Ben benieuwd!!

• #9.069
We mogen het niet weten ... intredasting ...
Nop, vooral LM niet! Anders wordt ze misschien nog jaloers :eek:

Spannend hoor..
Ben benieuwd!!
:cool:

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------

Post workout maaltijd. Straks nog kalfsworstjes met rode kool :meal:

2rnee6o.jpg

spannuuuuuund

Buffe belg.

Kalfsworstjes klinkt echt ranzig bij de weg.

Effe kleine aanpassing aan schema omdat ik vrijdag met iemand benen ga trainen. Vandaag borst/triceps, morgen rug, donderdag schouders/biceps, vrijdag benen

5min crosstrainer

Trainingsduur 55min

Raises/rotations/face pulls

Bench
10x20
10x20
5x40
5x60
5x70
5x80
5x95 waarvan 1 of 2 spot

Incline Smith press. Wat een *** toestel, lekker stroef
12x50
10x60
10x60
8x60

Db press
10x28
10x28
9x28
9x26

V bar pushdown
12x50
12x55
10x60
10x60

Lying cable triceps extension
15x40
10x45
8x45
12x40

Borst: 3.5/5, goeie pomp, maar kracht suckt
Triceps: 4/5 goeie pomp

Nu kwartiertje Cardio. bus gemist, dus kan ik evengoed iets nuttigs doen

Krachtdipjes zijn k*t, maar zoals ze in de US altijd zeggen: ''The Sky is the limit'':trollface:

• #9.073
Pfffff het gaat mentaal niet zo chill met mij. Mengeling van verschillende dingen privé + het feit dat ik wat motivatie problemen heb. Ik dacht dat de flex cup mij goede motivatie ging geven om terug hard te gaan, maar het eerlijk gezegd het tegenovergestelde gedaan. Ik dacht vroeger altijd om een wedstrijd mee te draaien als junior (heb tenslotte nog 3j), maar dit hoeft voor mij niet meer.

+ het was echt een gay training, maakt mijn dag niet echt beter.
Ow en was ook effe die schijt gym me die crappy barbell en crappy matjes beu. Barbell rolde hele tijd weg en sprong de hele tijd omhoog tegen mijn schenen

ik ga proberen om wekelijks te filmen, omdat mijn techniek echt een stuk beter moet. Hier zie je hoe f¨cking gay mijn deadlift was :roflol: die 170 had ik bv makkelijk kunnen doortrekken, maar dunno

5min crosstrainer

trainingsduur: 30min fzo

deadlift
10x50
10x50
5x110
5x130
5x150
4x170
1x190

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tumblr_mbcmdl61wk1rx8lgjo1_500.gif

tumblr_mk4m75PLou1s20aido1_500.gif

Flexcup heeft mij wel een zieke motivatie boost gegeven. Gewoon doorgaan nu en niet zo zeuren.

• #9.075
Flexcup heeft mij wel een zieke motivatie boost gegeven. Gewoon doorgaan nu en niet zo zeuren.

Ben blij voor u, bij mij dus niet.
Ik zie niet in waarom je medisch, financieel, mentaal/sociaal vanalles zou opofferen om 1min op het podium te staan. Dan word ik liever groot en sterk

Dan word je toch groot en sterk.

Zitten we samen in een dipje bro! Keep strong

Je hoeft niet mega hoge doseringen aas en peptiden erin te rammen om op podium wat te kunnen voorstellen ;)

• #9.079
Zitten we samen in een dipje bro! Keep strong
Net mijn dipje weggeten denk ik. Heb meer dan 1265kcal 62/223/14 binnen :o Nu KO op mijn bed en over 1-2uur avondmaaltijd
Heb laatste paar dagen sowieso véél te weinig gegeten.

Je hoeft niet mega hoge doseringen aas en peptiden erin te rammen om op podium wat te kunnen voorstellen ;)
Tja als ik ooit op het podium stap is het om te winnen en niet voor de fun/ervaring op te doen. Zeker niet in de D klasse. Maar hetgene wat je hiervoor moet doen (denk ik) heb ik er gewoon niet voorover.
Ik zeg niet dat ik nooit ga kuren, maar als ik zou kuren is een lage dosis en niet te frequent en/of lang. Gewoon om een klein duwtje in de rug te hebben.

Maar goed, mijn kop is momenteel effe wat f¨cked up aan het geraken door andere dingen. Zal binnenkort wel terug knallen! :thumbs:

Laatst bewerkt:
ja dat is nou eenmaal de harde waarheid he, als je natty wat wilt voorstellen moet je 5+ jaar goed bezig zijn, om vervolgens alsnog weggeblazen te worden door iemand die met minder moeite + wat spuitjes er veel beter uit ziet. lach altijd als mensen zeggen dat juicers ook super dedicated moeten zijn, je haalt resultaten gewoon makkelijker en sneller. ben het met dat opofferen voor 1 minuut wel eens tbh.
Pro bodybuilders seem to be people with low self esteem and masochistic tendencies. They derive pleasure from self abuse and need constant re-assurement that what they are doing is so difficult, that most people could never do it - they think it makes them awesome. So they literally take the most difficult approach very often, just to enforce that point.

So when people who actually have a solid psych profile, who do not see the need for excessive self-abuse, reasonably take the smartest choice to get results - aka, the least effort, while having maximum effectiveness - the "old-school" Pro's feel threatened.

Their source of self-esteem and confidence is diminished when they are facing the facts. That what they are doing is not "awesome", but mostly just stupid.

So obviously a defensive reactions kicks in and they fight with all their might to hold on to that source that keeps them together. It's all they have... or so it often seems.

Sound about right? That's my take anyway.

That and the obvious, that most of them haven't got a clue about nutritional/training sciences anyway.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven