Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

Ja kijk naar waar je vandaan komt man, we're were all ecto's once and we're all gonna make it =D

Haha valt te proberen toch xD. Misschien is je zenuwstelsel like: fsjagigjkajbikj3ir93ujtghjagjgaiogjhjoiahjhahjajih x 100.

such seriousness in this loge
ecto's wonderin' wut to do
Geintje belg, als je iemand nodig hebt om te praten (slechts 200 euro per uur), dan weet je me te vinden

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.107
Ja kijk naar waar je vandaan komt man, we're were all ecto's once and we're all gonna make it =D

Haha valt te proberen toch xD. Misschien is je zenuwstelsel like: fsjagigjkajbikj3ir93ujtghjagjgaiogjhjoiahjhahjajih x 100.

Mmmm not bad, maar kan beter.

105o2hi.png

Deze zijn ook mooi. Gvd wat was ik een schraal ventje :roflol: en toen dacht ik dat ik buff :roflol: dead srs
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Rechtse foto is wel van oktober en mooie warscars van de biervaten

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

Stomme vraag, jij bent standaard toch vrij dan? :D

Nee, dat is zijn vriendin :trollface:

Iedereen zegt kan beter, ik ook. Maar heb je niet in de hand! Life is when you plan something but something different happens.

Oh lol ashbringer alert

Zin in vrijdag arnodsi!!

mentale dips horen er nu eenmaal bij vrees ik
als je natural wilt blijven, ligt dat nog iets zwaarder denk ik omdat je nu eenmaal gelimiteerd blijft in wat mogelijk is en het veel trager gaat
als je dan naar iets als flexcup gaat, dan word je nog harder met de neus op de feiten gedrukt...
had dat ook toen ik naar de FIBO geweest was

Bro.
Zet kleine doelen steeds.
Zo van over 3 maanden dit.
In de zomer 8%
Etc

Dit is lange termijn sport.

En iedereen heeft k*t dagen.

Deal with it ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.118
mentale dips horen er nu eenmaal bij vrees ik
als je natural wilt blijven, ligt dat nog iets zwaarder denk ik omdat je nu eenmaal gelimiteerd blijft in wat mogelijk is en het veel trager gaat
als je dan naar iets als flexcup gaat, dan word je nog harder met de neus op de feiten gedrukt...
had dat ook toen ik naar de FIBO geweest was
I know :sad:

Bro.
Zet kleine doelen steeds.
Zo van over 3 maanden dit.
In de zomer 8%
Etc

Dit is lange termijn sport.

En iedereen heeft k*t dagen.

Deal with it ;)
:roflol: 8%

10% is droog genoeg imo

Ash is boos om mn gedichtje

c'mon arno, niet zo huilen

Stop toch met te kijken van waar je komt ? Oke, je kunt het paar keer doen, voor motivatie.
Maar het helpt niet zo te zien.

Zet dan doelen, zoek voorbeelden, zoek cijfers waarop je wilt staan.

Look at me. Ik moet afvallen, anders haal ik me 50e niet. Ik wil het ook continue opgeven, en dan ben ik nog niet eens zo dedicated bezig. Fatty,bolle,dikz*k, everyday shizzle i hear mate.

Je bent gezond, en je ziet dat je best wat volk trekt in je blog. Cheer up. Suns goes up, sun goes down.

Blijf gewoon steady bouwen, spurten heeft geen zin. Als je deze trend een jaartje kunt doortrekken, toch nice?
Bekijk het dan eens op 10-15 jaar. Wat moet dat niet geven dan ;)
Ik heb zelfs maanden niet gelift. Prive problems. Heeft iedereentoch wel eens.

And look at me now, shredded as fuark

Terug
Naar boven