- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
ja dat is nou eenmaal de harde waarheid he, als je natty wat wilt voorstellen moet je 5+ jaar goed bezig zijn, om vervolgens alsnog weggeblazen te worden door iemand die met minder moeite + wat spuitjes er veel beter uit ziet. ben het met dat opofferen voor 1 minuut wel eens tbh.
Ik ben het hier grotendeels mee eens, behalve dus het ''Pro bodybuilders'' stukje, bijna iedereen die kuurt valt hier onder IWJ, niet alleen Pro Bodybuilders, ook amateur/beginners die aan de roids zitten. Zijn meestal hartstikke onzekere gasten.
---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------
Ik vind het verder absurd dat sommige mensen herinnerd willen worden als ''Die gespierde jongen'', hierbij ontbreekt totale diepgang/intellectueel bij de associatie van de persoon zelf. Bij mij zou het dan ook als een totale afknapper vallen, als ik op die manier geassocieerd zou worden door vrienden/kennissen, het komt vrij oppervlakkig over namelijk.
Ik word liever onthouden als ''Die lieve jongen o.i.d.'', dus meer de indruk van mij als persoon, dan mijn lichaam zelf. Mochten roids nou net hetgeen zijn, wat jouw persoonlijkheid wegneemt/verandert, waardoor je alleen nog maar je lichaam hebt waar mensen je mee associëren.

Thx apprecieer ik ook.

.
wat zeg jij nu? Sta al +-4 maanden stil en mijn schouder doet k*t