Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

ja dat is nou eenmaal de harde waarheid he, als je natty wat wilt voorstellen moet je 5+ jaar goed bezig zijn, om vervolgens alsnog weggeblazen te worden door iemand die met minder moeite + wat spuitjes er veel beter uit ziet. ben het met dat opofferen voor 1 minuut wel eens tbh.

Ik ben het hier grotendeels mee eens, behalve dus het ''Pro bodybuilders'' stukje, bijna iedereen die kuurt valt hier onder IWJ, niet alleen Pro Bodybuilders, ook amateur/beginners die aan de roids zitten. Zijn meestal hartstikke onzekere gasten.

---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------

Ik vind het verder absurd dat sommige mensen herinnerd willen worden als ''Die gespierde jongen'', hierbij ontbreekt totale diepgang/intellectueel bij de associatie van de persoon zelf. Bij mij zou het dan ook als een totale afknapper vallen, als ik op die manier geassocieerd zou worden door vrienden/kennissen, het komt vrij oppervlakkig over namelijk.

Ik word liever onthouden als ''Die lieve jongen o.i.d.'', dus meer de indruk van mij als persoon, dan mijn lichaam zelf. Mochten roids nou net hetgeen zijn, wat jouw persoonlijkheid wegneemt/verandert, waardoor je alleen nog maar je lichaam hebt waar mensen je mee associëren.

owh hoody wat ben je toch een gevoelige jongen :o

Volgens mij ben je er zondag gewoon achtergekomen dat die minuut op het podium niet je ding is, wilt niet zeggen dat alles wat je in de gym doet nutteloos is, toch?

Gewoon weer even je doel voor ogen nemen, goed onthouden WAAROM je dit doet en knallen man!

owh hoody wat ben je toch een gevoelige jongen :o

Ik moet toegeven dat ik niet altijd serieus ben op het forum, maar dit komt wel recht uit mijn hart. Ik hoop ook dat Arnodsi zichzelf de tijd gunt, zodat hij rustig zijn eigen grenzen kan leren kennen. Het inzien dat roids misschien niet de oplossing is, is al een grote stap op zich richting zelfkennis.

Ik moet toegeven dat ik niet altijd serieus ben op het forum, maar dit komt wel recht uit mijn hart. Ik hoop ook dat Arnodsi zichzelf de tijd gunt, zodat hij rustig zijn eigen grenzen kan leren kennen. Het inzien dat roids misschien niet de oplossing is, is al een grote stap op zich richting zelfkennis.
Akkoord dat roids niet de oplossing zijn als het in je hoofd niet goed zit, maar zijn roids volgens jou dan altijd te mijden?

Akkoord dat roids niet de oplossing zijn als het in je hoofd niet goed zit, maar zijn roids volgens jou dan altijd te mijden?

Het liefst zoveel mogelijk, al zijn er uitzonderingen zoals Arnodsi al aangaf, lage dosis voor dat extra steuntje bv.

Volgens mij ben je er zondag gewoon achtergekomen dat die minuut op het podium niet je ding is, wilt niet zeggen dat alles wat je in de gym doet nutteloos is, toch?

Gewoon weer even je doel voor ogen nemen, goed onthouden WAAROM je dit doet en knallen man!

wie wil er nou ook als een gespraytande malloot over een podium rennen in een tangaslip terwijl andere mannen je bewonderen

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.088

Nee natuurlijk is het niet nutteloos, maar mijn doel veranderd nu gewoon. Plus het feit dat er verschillende dingen die samenvallen maakt het er niet echt makkelijker op. Ben ondertussen al wat gekalmeerd, maar stond daarnet echt op ontploffen :o

Niemand is altijd serieus op dit forum ;) Thx apprecieer ik ook.
Roids zijn ook niet de oplossing. Ik beschouw het als een hulpmiddel, duwtje in de rug. Imo gaat het nog steeds om het trainen, leren en gezonde levensstijl. En roids mogen je leven(sstijl) niet overnemen.

Ben sowieso niet de persoon die pronkt met zijn spieren, daarvoor doe ik deze sport ook niet. Ja tuurlijk wil ik er goed uitzien, maar dat is niet om te paraderen op het strand.
Ik vind het dan ook altijd super awkward als menser hierover beginnen. Nja met dbbers zoals sayer en massivebe doe ik het wel, maar dat is gewoon om te trollen :o

Nee natuurlijk is het niet nutteloos, maar mijn doel veranderd nu gewoon. Plus het feit dat er verschillende dingen die samenvallen maakt het er niet echt makkelijker op. Ben ondertussen al wat gekalmeerd, maar stond daarnet echt op ontploffen :o
Is perfect normaal man gezien de situatie! Probeer anders je gedachten even te verzetten en daar niet mee bezig te zijn (easier said then done ofcourse)

Ik vind het dan ook altijd super awkward als menser hierover beginnen. Nja met dbbers zoals sayer en massivebe doe ik het wel, maar dat is gewoon om te trollen :o
Hoezo trollen? :( :sad:

• #9.090
Is perfect normaal man gezien de situatie! Probeer anders je gedachten even te verzetten en daar niet mee bezig te zijn (easier said then done ofcourse)

Hoezo trollen? :( :sad:
Ik zeg altijd dat ik buffer en sterker ben, maar dat ben ik helemaal niet :sad:

Vraag jezelf dan is heel eerlijk af wat je bedoelingen zijn. De ene lift om in het dagelijks leven wat mee te kunnen, de ene lift om later niet als een ouwbollige door het leven te gaan.

De ene wilt super body, de andere wilt tijd verdrijven. Mental dips horen er tenslotte bij, is usual shit.
Zowel op werk,als op prive vlak. Een burnout waarschijnlijk.

Heb dat al veel meegemaakt, maar kom je telkens wel over. Vraag jezelf gewoon af wat je zelf wilt. Wil je uw mening/advies/tips delen met anderen, dan doe je dat gewoon.
Wil je een DBB icoon worden, dan moet je maar even zielig doen als sommige hier. Altijd uit de hoogte doen en het beter weten. Maar dat ben je niet.

Kies voor jezelf. Niet voor anderen wat zij willen horen/zien.

Vraag jezelf dan is heel eerlijk af wat je bedoelingen zijn. De ene lift om in het dagelijks leven wat mee te kunnen, de ene lift om later niet als een ouwbollige door het leven te gaan.

De ene wilt super body, de andere wilt tijd verdrijven. Mental dips horen er tenslotte bij, is usual shit.

Heb dat al veel meegemaakt, maar kom je telkens wel over. Vraag jezelf gewoon af wat je zelf wilt. Wil je uw mening/advies/tips delen met anderen, dan doe je dat gewoon.
Wil je een DBB icoon worden, dan moet je maar even zielig doen als sommige hier. Altijd uit de hoogte doen en het beter weten. Maar dat ben je niet.

Nice Bulck.

Arnodsi pls. Je gaat toch ****ing goed vooruit man. Als je straks vast zit @ kracht & massa en je zit tegen je limiet aan kun je altijd nog denken aan roids toch :P.

• #9.095
Arnodsi pls. Je gaat toch ****ing goed vooruit man. Als je straks vast zit @ kracht & massa en je zit tegen je limiet aan kun je altijd nog denken aan roids toch :P.

:roflol: wat zeg jij nu? Sta al +-4 maanden stil en mijn schouder doet k*t

maar euhm, motivatieproblemen zijn het niet echt hoor. Het zijn de priveredenen die me momenteel wat opvreten;)

Dan mijn fout. Ik volg je niet, maar volgens mij ging je goed vooruit.

Flinke deload maand pakken ofzo? Idk.

++

• #9.099
All you can eat vreet meet en game time?
Mmmm intredasting. Helaas binnenkort weinig tijd :(

Dan mijn fout. Ik volg je niet, maar volgens mij ging je goed vooruit.

Flinke deload maand pakken ofzo? Idk.
Maakt niet uit ;) Kracht stats zijn nu iets beter dan in augustus, maar wegens lies en schouder 'blessure' kleine terugval gehad, dus nu lijkt het alsof kracht flink is gestegen op relatief korte tijd.

:roflol: maand?

Flex cup?
Ik dacht de hele tijd dat je trainde voor een top 3 plek op het DBB contest :(

Terug
Naar boven