Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ow zo. Ja trueTja 24/7 is nu wel overdreven imo. Het is echt niet dat je fysiek zo hard veranderd als je even wat slechter eet.
Klopt, maar je mindset wel
zeg je net zelf
ik durf ervoor te wedden dat je nog steeds je kcals niet hebt uitgerekend!die krijg je niet!
Ouders kwamen net thuis en hebben dit meegenomen voor mij
Ruilen voor een pak bambix?
![]()
Tja 24/7 is nu wel overdreven imo. Het is echt niet dat je fysiek zo hard veranderd als je even wat slechter eet.
Bakjes van het ijsboereke zijn beterZeker als ik ze vul
Het probleem is dat er nog geen (goede) oplossing is voor die problemen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Alsof alleen de hardwerkende nattys hierdoor geraakt worden.Voeding moet altijd op orde zijn.
Autist worden
Dan maakt een keer een afdwaling van dieet niet uit![]()
Jij maakt zeker ook je bakjes rijst klaar op vakantie.
Ik ben van mening dat je niet de spastisch om moet gaan met je voeding. Het leven draait nu eenmaal niet alleen om BB/PL/Strongman, of wat je ook doet. Probeer gewoon op de momenten dat het kan je schema aan te houden, en geniet daarnaast.
Voeding moet altijd op orde zijn.
Autist worden
Dan maakt een keer een afdwaling van dieet niet uit![]()
je moet nog steeds genieten van je leven man. Ik ga echt niet rondlopen als een autist. Ik probeer mijn voeding zo goed mogelijk te houden, maar ben geen pro. +1Jij maakt zeker ook je bakjes rijst klaar op vakantie.
Ik ben van mening dat je niet de spastisch om moet gaan met je voeding. Het leven draait nu eenmaal niet alleen om BB/PL/Strongman, of wat je ook doet. Probeer gewoon op de momenten dat het kan je schema aan te houden, en geniet daarnaast.
Kijk in mijn log jij dikke fatte mofo, daar staan men uitgerekende kcals in!
fatte mofo zelf! Ga nog wat rijmen! 
Alles wat ik zei rijmde perfect op mekaar, dus geen idee wat je aan het mekkeren bent![]()

Jij boos?Z
Vooral Sayer met zijn "een twee drie, xxxxx kan het nie"
LAL

Heb het al gezegd, je zit zelf nog op zo'n laag niveau te acteren dat je mijn inferieure niveau niet eens kan waarderen.