MuscleMeat

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.121
:roflol: damn, eingelijk heeft het echt totaal niets, of toch niet veel, met mijn fysiek en of training te maken. Oke ik ben nog niet tevreden met het resultaat, maar ik weet zelf ook wel dat ik niet slecht bezig ben. Ik heb gewoon meer geduld nodig. Ik had er niet zo op mogen reageren. Het is eerder privé stuff waar ik momenteel 'problemen' mee heb

:roflol: damn, eingelijk heeft het echt totaal niets, of toch niet veel, met mijn fysiek en of training te maken. Oke ik ben nog niet tevreden met het resultaat, maar ik weet zelf ook wel dat ik niet slecht bezig ben. Ik heb gewoon meer geduld nodig. Ik had er niet zo op mogen reageren. Het is eerder privé stuff waar ik momenteel 'problemen' mee heb

's Normaal bro. Al die dingen neem je wel mee en heeft ook invloed op je denken.
Goed dat je het al wat kan rationaliseren & weet dat het vooral je privé stuff is.

Begrijpelijk.

Maar eerst nadenken voor je iets zegt/doet dan ;)

De vrouw niet in de hol pakken als het nog nat is. Get my point?

Fix eerst private, en dan je workouts

• Like
Waarderingen: LM
gewoon niet vergelijken met hetgeen je gezien hebt op de flexcup... je eigen ding doen en je daarop concentreren

was pagina ervoor gestopt blijkbaar :p

reply was eigenlijk nog bedoeld op zijn antwoord op hetgeen ik gezegd had ;)

• #9.129
Effe terug in de juiste mindset raken. Hoe doe ik dat? Koolvis en zalm. Hele tijd imo te slecht gegeten, even terug lekker 'clean' eten. Dan valt alles sowieso terug op zijn pootjes!
En ja ik geloof in IIFYM, maar dat kan vaak zo hard uit te hand lopen dat ik geen fatsoenlijke eiwitten meer binnen krijg. Dit werkt gewoon beter voor mij. Als mijn voeding 100% is, volgt de rest. Als ik laks word met mijn voeding, word ik laks met andere dingen.

s0zfgo.jpg

Jelly. Ik koop over voor 5 euro. Srs.

Als natural is voeding helemaal alles.

Je kan nergens op terugvallen zeg maar als je keer slecht eet.

Mijn mening is zo strak mogelijk.

24/7

Wat ze al allemaal niet verkopen bij de Chinees.
Goei bakjes.

Jammer dat het wat minder gaat Arnoldi. Privérproblemen zullen het altijd verzieken voor andere dingen waar je mee bezig bent (zoals bb bijvoorbeeld). Focus je eerst op die privéproblemen en probeer zoveel mogelijk op routine te vertrouwen qua training en voeding. Al moet je weken lang elke dag hetzelfde eten. :p

Jammer dat het wat minder gaat Arnoldi. Privérproblemen zullen het altijd verzieken voor andere dingen waar je mee bezig bent (zoals bb bijvoorbeeld). Focus je eerst op die privéproblemen en probeer zoveel mogelijk op routine te vertrouwen qua training en voeding. Al moet je weken lang elke dag hetzelfde eten. :p

Aan jouw stats te zien gaat het privé ook niet zo lekker

• #9.138
Jelly. Ik koop over voor 5 euro. Srs.
:roflol: die krijg je niet!

Ouders kwamen net thuis en hebben dit meegenomen voor mij :sad:

Ruilen voor een pak bambix?

f2rfhv.jpg

Als natural is voeding helemaal alles.

Je kan nergens op terugvallen zeg maar als je keer slecht eet.

Mijn mening is zo strak mogelijk.

24/7
Tja 24/7 is nu wel overdreven imo. Het is echt niet dat je fysiek zo hard veranderd als je even wat slechter eet.

Wat ze al allemaal niet verkopen bij de Chinees.
Goei bakjes.
Bakjes van het ijsboereke zijn beter :cool: Zeker als ik ze vul

Het probleem is dat er nog geen (goede) oplossing is voor die problemen ;)

Aan jouw stats te zien gaat het privé ook niet zo lekker
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geef maar! Dan moet ik nu niet 'koken'! (4 eitjes in de pan :( )

Terug
Naar boven