- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Ik was blij dat ik nog eens kon deadliftenIk vind 't er best goed uitzien, behalve dat ik niet snap waarom je zo staat te springen voor je lift. Probeer gewoon even rust te pakken, neem de juiste houding aan en dan opstaan, rustig je heupen naar voren duwen en je rug recht trekken, nu lijkt het inderdaad alsof je eerst je benen strekt en daarna het gewicht naar achteren haalt. Verder vind ik je laatste rep een beetje bol qua bovenrug, probeer je schouders goed naar achteren te houden, verder prima.

Haha, nene. Ze zeiden dat ik meer spanning op mijn bovenrug moest creëren. En die spanning verschijnt niet vanzelf! Moest even zoeken

Ja die bolle rug, heel mijn leven al gehad en paar jaar geleden slecht gevallen tijdens lichamelijk opvoeding. Heel mijn ribbenrooster was zwaar gekneusd en had nadien problemen met mijn onderrug. Pas na 2 jaar (en die nodige uren bij de kinesist) was de pijn weg.
Ik denk dat ik mijn buikspieren ook maar eens moet beginnen trainen, dat kan misschien ook een oorzaak zijn

Zoals bij benen (quads/hams) armen (triceps/biceps) en borst/rug overal moet balans in zijn imo.