Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind 't er best goed uitzien, behalve dat ik niet snap waarom je zo staat te springen voor je lift. Probeer gewoon even rust te pakken, neem de juiste houding aan en dan opstaan, rustig je heupen naar voren duwen en je rug recht trekken, nu lijkt het inderdaad alsof je eerst je benen strekt en daarna het gewicht naar achteren haalt. Verder vind ik je laatste rep een beetje bol qua bovenrug, probeer je schouders goed naar achteren te houden, verder prima.
Ik was blij dat ik nog eens kon deadliften :dunno:

Haha, nene. Ze zeiden dat ik meer spanning op mijn bovenrug moest creëren. En die spanning verschijnt niet vanzelf! Moest even zoeken :o

Ja die bolle rug, heel mijn leven al gehad en paar jaar geleden slecht gevallen tijdens lichamelijk opvoeding. Heel mijn ribbenrooster was zwaar gekneusd en had nadien problemen met mijn onderrug. Pas na 2 jaar (en die nodige uren bij de kinesist) was de pijn weg.

Ik denk dat ik mijn buikspieren ook maar eens moet beginnen trainen, dat kan misschien ook een oorzaak zijn :o

Ofcourse buikspieren trainen (apart trainen), je moet wel balans houden ;) Zoals bij benen (quads/hams) armen (triceps/biceps) en borst/rug overal moet balans in zijn imo.

Ofcourse buikspieren trainen (apart trainen), je moet wel balans houden ;) Zoals bij benen (quads/hams) armen (triceps/biceps) en borst/rug overal moet balans in zijn imo.
Dat is nu echt het enige wat ik niet graag train :o

Achja, vanaf nu bij rug en benen wat legraises doen denk ik

Ik zat vanmorgen met een dilemma. Hamstrings, glutes en traps zijn nog stijf van dinsdag. Dus was aan het twijfelen tussen benen of schouders/armen, toch maar voor armen gegaan. Na mijn 2e set MP stonden mijn traps al steenhard en waren aan het branden :roflol:

Was ook een rare training, epic pomp, maar lage gewichten (misschien door die epic pomp? :dunno:
Misschien wat teveel agmatine gepakt :dunno:

13min naar de winkel gefiets, daar eten gekocht en dan gaan trainen (winkel naast de gym)

Trainingsduur 35min

Overhead press (nu bovenaan helemaal locken, strekken achter het hoofd. Dat deed ik vroeger niet)
eerst wat lichte side en front raises
8x20kg
8x20kg
8x45kg
6x45kg
wtf_is_this_shit2_RE_73_Million_Sharks_Killed_Every_Year-s468x349-71815.jpg
8x40kg
7x40kg
wtf_is_this_shit2_RE_73_Million_Sharks_Killed_Every_Year-s468x349-71815.jpg

Cable upright row superset side raise (pink, ellebogen naar boven gedraaid, super strikt)
10x60 ss 6x10kg wtf???
10x60 ss 8x8kg :roflol:
10x60 ss 8x8kg
10x60 ss 8x8kg BUUUUURRNNNNNNNNNN

Armen:
V-bar pushdown ss Incline DB curl:
10x55 ss 10x10kg
10x60 ss 8x12kg
8x65 ss 8x12kg
8x65 ss 8x12kg fuark, epic pomp. Ader op biceps was goed zichtbaar en er begint een ader op mijn schouder te verschijnen

Skullcrusher superset EZ curl ((was eigenlijk te licht, maar had geen tijd meer om gewichten te zoeken en te verzwaren :o Tempo lag echt hoog)
10x25kg ss 10x25kg
10x25kg ss 10x25kg
10x25kg ss 10x25kg
10x25kg ss 10x25kg

Schouders: 3/5, al een geluk had ik een epic pomp.
Armen: 4/5

35min naar huis gefietst met epic veel wind tegen. Ondertussen nog 10min HIIT gedaan, 1min zo snel mogelijk fietsen, 1min traag, 1min snel, 1min traag ...

Hier nog een of ander mislukte side pose :roflol:
Geen idee wat dit moet voorstellen :o
oj2wrr.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat lijkt wel op de mooiboyloop :roflol:

Hoeveel vet % zit je nu eigenlijk?

Ik denk procentje of 13 fzo. Maar om één of andere manier houd ik echt veel vocht vast. Dit weekend bv zag ik een ader doorkomen op mijn bekken/heup, die is nu gewoon weg :dunno:

toch al lekker dikke armen :D

en fietsen met wind tegen.. gatverdamme zeg :#

you going Michael Jackson on us?

Misschien heb je eens door de lichtere gewichten wat strikter getraind en dus daarom pomp gekregen :p

niet zo druk maken als een keer de gewichten wat lager liggen.

Kan niet elke x trainen alsof je de superbowl speelt;)

you going Michael Jackson on us?

Misschien heb je eens door de lichtere gewichten wat strikter getraind en dus daarom pomp gekregen :p
Ik probeer isolatie oefening altijd zo strik mogelijk uit te voeren. Geen idee wat het was. Misschien wat overdreven met de agmatine en daardoor was mijn pomp harder dan normaal en dit hinderde mijn training? :dunno:

Lig er ook niet van wakker, ben geen powerlifter :p Heb een voldaan gevoel, dat is het voornaamste :D

---------- Post toegevoegd Thu 30 Aug 2012 om 13:26 ----------

toch al lekker dikke armen :D

en fietsen met wind tegen.. gatverdamme zeg :#
Ik dacht net hetzelfde en had nog +-40min te gaan :roflol:

---------- Post toegevoegd Thu 30 Aug 2012 om 13:26 ----------

niet zo druk maken als een keer de gewichten wat lager liggen.

Kan niet elke x trainen alsof je de superbowl speelt;)
True!

---------- Post toegevoegd Thu 30 Aug 2012 om 13:27 ----------

:gay:
En tijdens het trainen zweet ik al meer dan genoeg!!!

Misschien eens wat meer water drinken? :dunno:
4-5liter fzo

ik zweet me ook kapot, vooral tijdens lb trainingen

word echt beetje te gek, na 10 minuten ben ik al drijfnat

en qua poses :p hou je gewoon aan front/back double biceps/front relaxed/lat spread zegt wel genoeg over je fysiek imo en misschien side iets om je borst uit te laten komen imho

ik zweet me ook kapot, vooral tijdens lb trainingen

word echt beetje te gek, na 10 minuten ben ik al drijfnat

en qua poses :p hou je gewoon aan front/back double biceps/front relaxed/lat spread zegt wel genoeg over je fysiek imo en misschien side iets om je borst uit te laten komen imho
Kan ik idd beter laten :roflol:

fc4.jpg

oh en nooit kleding aandoen bij poses (no homer) ziet er ofcourse beter uit in tanktop maar de waarheid is hard :trollface:

wilde het eigenlijk ook nog over belichting en achtergrond hebben :trollface:

wilde het eigenlijk ook nog over belichting en achtergrond hebben :trollface:
3opeqp.jpg

---------- Post toegevoegd Thu 30 Aug 2012 om 13:51 ----------

HNNNNNNNGGGGGGGGGGGG post workout
80g rijst, 200g tonijn en brocolli. Grootste maaltijd van de dag

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lekka

zo ook maar eens een bordje rijst klaarmaken en dan trainen vanmiddag want rijles om 1900 :fuu:

Fuark, die tonijn is echt heerlijk!!!!

Maar kost wel 10€ :roflol:

dat bord kan beter poseren dan jij :trollface:

Terug
Naar boven