MuscleMeat

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
:fuu: even aanpassen :p

---------- Post toegevoegd Tue 28 Aug 2012 om 12:52 ----------

Imo is progressie niet denderend, maar heb het laatste jaar wel veel geleerd. Dus nu kan ik echt beginnen knallen! :P

Hier is nog een latspread:
(leun ik te hard naar achter? Of is gewoon slechte belichting?)
wwnkv4.jpg

Laatst bewerkt:
Ik heb zelfs nog een betere vergelijking gevonden!! Damn wat was ik een vetz*k! :P

4sclg5.jpg

Ik voel me te slecht om te koken. Dan maar een alternatief als PWO

2 tortilla's (1 grote, 1 kleine) en 150g tonijn
500kcal 50g eiwit, 54g KH, 9g vet

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je rug blijft huge. En smerig zo'n tortilla :o Gl workout.

zn rug blijft huge, ben je ecto? nice eten, deed het ook altijd maar met kipfilet hnng

Je rug blijft huge. En smerig zo'n tortilla :o Gl workout.
Bedankt, maar imo is er toch nog veel werk aan de winkel! :)
Was lekker hoor :)
Tonijn, wat look, wat uit, beetje light ketchup en beetje mosterd

zn rug blijft huge, ben je ecto? nice eten, deed het ook altijd maar met kipfilet hnng
Normaal doe ik het ook met kipfilet, maar voelde mij echt veel te slecht om te koken :o

Iemand opmerkingen op mijn deadlift?? :o
vorige keer:
http://www.youtube.com/watch?v=zvbzDL392No

Vandaag:
http://www.youtube.com/watch?v=74C597-cUkQ

Laatst bewerkt:
Je camera staat anders en je deadlift 5 kilo meer

:trollface:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wel netjes gewicht overigens:cool:

wat doen al die ecto's op de foto en filmpje in deze bazenlog?

sorry bro:) moest effe haha!

Ziet er netjes uit als je het mij vraagt.

brute lift!!

- vermijden dat je rug teveel holt aan het einde van de beweging
- probeer wat langzamer de stang van de grond te tillen dat is imo beter voor o.a. je armen, langzaam spanning opbouwen (in 1-2 sec ofzo)

en wat ik zelf ook zou doen: proberen de kracht te verdelen over je benen en rug, nu strek je gelijk je benen en daarna komt je rug pas, zou het denk ik meer combineren...

ziet er erg netjes uit idd :thumb:

erg mooie holling in je rug :D

Payback is a b*ch!! :o

Ziet er netjes uit als je het mij vraagt.
Thx bro!!

brute lift!!

- vermijden dat je rug teveel holt aan het einde van de beweging
- probeer wat langzamer de stang van de grond te tillen dat is imo beter voor o.a. je armen, langzaam spanning opbouwen (in 1-2 sec ofzo)

en wat ik zelf ook zou doen: proberen de kracht te verdelen over je benen en rug, nu strek je gelijk je benen en daarna komt je rug pas, zou het denk ik meer combineren...

ziet er erg netjes uit idd :thumb:

erg mooie holling in je rug :D
Ja dat hollen aan het einde van de bewing, dat is gewoon mijn lichaamsbouw ;) Als ik gewoon sta, sta ik ook met een holling (misschien buikspieren te zwak? Misschien mijn buik toch maar eens beginnen trainen :o)

Spanning blijft erop zitten hoor
Hij is goedgekeurd in het powerlift gedeelte, moet alleen mijn kont minder snel omhoog brengen! Dus het zal wel goed zitten! :D

Is trouwens zonder belt, misschien binnenkort terug beginnen met belt (als ik terug >150kg lift)

ja had ik ook bro je moet je bekken leren wat te kantelen, pik naar voren, buik inhouden en bil aanspannen ipv alles laten hangen... te hol is uiteindelijk even slecht als te bol ;) en hij zal best goedgekeurd zijn idd maar t zijn alleen de puntjes die ik anders zou doen

Goeie techniek imo, lekker gewicht ook!

Vind alleen ( no offence ) dat de vooruitgang qua massa in je rug toch niet zo super is. In Januari ook duidelijk wat te zwaar gebulkt en dan waarschijnlijk terug teveel massa verloren doordat je langer moest cutten? Voor een jaartje, en zeker een van je eerste jaartjes had er iets meer ingezeten. Je krachtstats zijn goed iig, misschien wat meer gaan focussen op volumetraining/pull-ups voor je rug.

Goeie techniek imo, lekker gewicht ook!

Vind alleen ( no offence ) dat de vooruitgang qua massa in je rug toch niet zo super is. In Januari ook duidelijk wat te zwaar gebulkt en dan waarschijnlijk terug teveel massa verloren doordat je langer moest cutten? Voor een jaartje, en zeker een van je eerste jaartjes had er iets meer ingezeten. Je krachtstats zijn goed iig, misschien wat meer gaan focussen op volumetraining/pull-ups voor je rug.
Nop, weet ik zelf ook. Tegenslag gehad vorig jaar met mijn maag (in augustus woog ik 76kg :o), te stevig gebulkt, blessure gehad, te weinig kennis over voeding ....

Nu is het allemaal beter en mijn voeding is 'in orde'! Dus nu kan ik eindelijk een beast worden! :D

Ik vind 't er best goed uitzien, behalve dat ik niet snap waarom je zo staat te springen voor je lift. Probeer gewoon even rust te pakken, neem de juiste houding aan en dan opstaan, rustig je heupen naar voren duwen en je rug recht trekken, nu lijkt het inderdaad alsof je eerst je benen strekt en daarna het gewicht naar achteren haalt. Verder vind ik je laatste rep een beetje bol qua bovenrug, probeer je schouders goed naar achteren te houden, verder prima.

Terug
Naar boven