XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.841
ik ben meer van het type 'klas op slot en niemand vertellen anders wordt je moeder verdrietig' meester
Shhhttttt, dit gingen we niet op dbb zeggen!

waz diz nu allemaal.
Iedereen gaat gelijk vooruit, en glecky is beyond emo weer.

Kan beter aan de prik beginnen.
Merci hoor
jij bent echt wel een "ctf ftb"
:roflol: ik ga qua kracht helemaal niet vooruit man.
Ik heb 2 x geen benen getraind, ik heb 3 deadliftsessies gemist en mijn onderrug zat vast.
MAAR wel een goede strongman training gehad :) (in mijn ogen toch :o)

Ik frontsquat gewoon nooit, vandaar 2 PR's

Van dit soort kinderprakjes ga je niet aankomen.
Gvd zeg een paar doperwtjes met wat rijst.
Ik kan echt niet veel eten hoor :o
Op 3200kcal werd ik sterker, op 3400kcal werd ik vet

Alsof zijn botten nog niet genoeg zichtbaar zijn.
:roflol::roflol: Ik trek +200kg, dus boeiend dat mijn ellebogen het breedste punt van mijn armen zijn

.

Laatst bewerkt:
  • #9.843
:grumble:

UGw1mKB.gif

So many shots fired :roflol:

.

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
Eerst bananenbrood:o bakken, daarna de calls met yoga:o verbranden.

• #9.849
Vat het aub niet op als haat, het kon misschien hard overkomen oid maar was niet de bedoeling!

Maar vond het geen grote maaltijd, en je bent toch niet echt aan het cutten? De grootste fout die ik vroeger heb gemaakt is constant cutten dat leverde mij totaal geen massa op.

Even paar pagina's terug XD

Sterke front squats, Volgens mij moet je bij een clean dieper zakkken zodat je gewicht stukje omhoog squat.

Goed diep trouwens :thumbup:

bedankt , diaephi

• #9.858
Vat het aub niet op als haat, het kon misschien hard overkomen oid maar was niet de bedoeling!

Maar vond het geen grote maaltijd, en je bent toch niet echt aan het cutten? De grootste fout die ik vroeger heb gemaakt is constant cutten dat leverde mij totaal geen massa op.
Ik denk dat jij mijn posts soms iets te serieus opvat :o

Is een maaltijd van 600kcal en jawel, ik ben aan het cutten. Had vroeger gewoon een super ongezonde levensstijl (imo). Met KT begonnen, voeding ging al iets beter, maar nog steeds niet goed + ik was gefocust op de weegschaal, maw was behoorlijk vet geworden zonder ik het zelf besefte. Vorig jaar gecut (10kg kwijt gespeeld), maar was het kotsbeu. Dus een goed half jaar netjes gegained en kracht gewonnen. Nu een maandje of 2 die cut wat verder zetten. Hoef ook niet ripped te staan

Even paar pagina's terug XD

Sterke front squats, Volgens mij moet je bij een clean dieper zakkken zodat je gewicht stukje omhoog squat.

Goed diep trouwens :thumbup:
Thx bro!

Ik snap echt niet dat mensen halverwege kunnen stoppen :o voelt echt niet natuurlijk aan

Maaltijden voor morgen op school:
+-650kcal per bakje, 50/25/40
normaal moesten er nog tomaten en avocado bij, maar de tomaten waren op en de avocado was nog niet rijp :grumble:

2il10kp.jpg

Terug
Naar boven