AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.064
Eerste halve dexaprine pil steekt erin! Ik ben benieuwd!

• #1.066
Haha, straks sta je te stuiteren... Zo niet nog een halfje..

De ene is er wat gevoeliger voor dan de andere. Maar ik zou eerst ff kijken hoe je gaat op eentje.
Heb ooit al een dexaprine gepakt. Normaal kan ik goed tegen cafeine en pre workouts, dus ik had ineens een hele gepakt!! Ik dacht srs dat ik aan de drugs zat man :o Wtf was dat! :p
Dus ik zal nu maar wijselijk met een halve beginnen! :D

Heb ooit al een dexaprine gepakt. Normaal kan ik goed tegen cafeine en pre workouts, dus ik had ineens een hele gepakt!! Ik dacht srs dat ik aan de drugs zat man :o Wtf was dat! :p
Dus ik zal nu maar wijselijk met een halve beginnen! :D

Haha zit ook 1,3DMAA in dat zijn eigenlijk toch ook gewoon amfetaminen? (Drugs?) Zal wel een hele lichte variant zijn.

Maar ik weet wat je bedoel het neigt echt een klein beetje naar t echte spul, maar das nog wel wat heftiger :o

• #1.068
Haha zit ook 1,3DMAA in dat zijn eigenlijk toch ook gewoon amfetaminen? (Drugs?) Zal wel een hele lichte variant zijn.

Maar ik weet wat je bedoel het neigt echt een klein beetje naar t echte spul, maar das nog wel wat heftiger :o
Geen idee of het heftiger is :p Nooit gedaan en ben het ook niet van plan :)
Ik hou het wel op alcohol!!

• #1.070
  • #1.072
ik merkte noxipro alleen met 3 scoops maar dan stond ik ook te trillen als een malle en was fuarking agresief. ik at de barbells ipv curlen

Ik pak gewoon 1 grote schep. Vroeger pakte ik vaak 2-3 scheppen, maar ik merk (buiten de tintellingen) dat 1 grote schep meer als voldoende helpt!!

• #1.074
Ik heb trouwens al twee dagen last van mij rechter kuit. Heb echt geen idee wat het is, ik ben ermee wakker geworden. Lijkt wel of die vast zit!

Ik heb trouwens al twee dagen last van mij rechter kuit. Heb echt geen idee wat het is, ik ben ermee wakker geworden. Lijkt wel of die vast zit!

Dat je heel erg makkelijk en snel kramp erin krijgt? heb ik af en toe ook wel eens als het dat is.. gaat vanzelf weg.. (Voordat je t weet eigenlijk)

T lijkt me wel handig dat je kuit vast zit.. aan je lichaam :roflol:

:trollface:

Maar goed, meestal is beweging het beste om van spierpijn oid. af te komen. Niet zwaar gaan belasten iig :P

Lol, heb hetzelfde in mijn linkerkuit. Had er maandag/dinsdag alleen in de ochtend last van, maar nu is het vrijwel helemaal verdwenen. Is bij mij onstaan bij hardlopen denk ik. Gewoon ff rustig aandoen/niet trainen.

• #1.078
Dat je heel erg makkelijk en snel kramp erin krijgt? heb ik af en toe ook wel eens als het dat is.. gaat vanzelf weg.. (Voordat je t weet eigenlijk)

Zaterdag tijdens het werken wel een harde kramp gehad in die kuit!

Nu heb ik last als ik op mijn tip sta en gewicht erop zet. Achja, is niets erg! Zal wel over gaan! Morgen vroeg HIIT, ben benieuwd of ik last ga hebben

ik snap je karma niet? iets met je voeding?
Wat is je onderhoud?
e/k/v verdeling

• #1.080
ik snap je karma niet? iets met je voeding?
Wat is je onderhoud?
e/k/v verdeling
Of je wou zien of voeding en supp gebruik goed zit (staat in post 1041)

Onderhoud +-2700-2800kcal

Momenteel excl avondeten met mijn ouders 1900kcal EKV 180g/160/80g
Avond eten is bijna altijd aardappelen met vlees en groenten

edit: ik zorg ervoor dat ik rond de 2300kcal uitkom. Iets hoger als ik cardio heb gedaan

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven