- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
+1true, iedereen zijn/haar lichaam is anders.
Je kan er nog zoveel rekensommetjes op los gooien, praktijk leert altijd het beste.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1true, iedereen zijn/haar lichaam is anders.
Je kan er nog zoveel rekensommetjes op los gooien, praktijk leert altijd het beste.
Spreekt meneer dieetgeleerdeTrue, iedereen zijn/haar lichaam is anders.
Eerste halve dexaprine pil steekt erin! Ik ben benieuwd!
Heb ooit al een dexaprine gepakt. Normaal kan ik goed tegen cafeine en pre workouts, dus ik had ineens een hele gepakt!! Ik dacht srs dat ik aan de drugs zat manHaha, straks sta je te stuiteren... Zo niet nog een halfje..
De ene is er wat gevoeliger voor dan de andere. Maar ik zou eerst ff kijken hoe je gaat op eentje.
Wtf was dat! 

Heb ooit al een dexaprine gepakt. Normaal kan ik goed tegen cafeine en pre workouts, dus ik had ineens een hele gepakt!! Ik dacht srs dat ik aan de drugs zat manWtf was dat!
Dus ik zal nu maar wijselijk met een halve beginnen!![]()

Geen idee of het heftiger isHaha zit ook 1,3DMAA in dat zijn eigenlijk toch ook gewoon amfetaminen? (Drugs?) Zal wel een hele lichte variant zijn.
Maar ik weet wat je bedoel het neigt echt een klein beetje naar t echte spul, maar das nog wel wat heftiger![]()
Nooit gedaan en ben het ook niet van plan 
Geen idee of het heftiger isNooit gedaan en ben het ook niet van plan
Ik hou het wel op alcohol!!
Hoe werkte het? Heb zelf net 2 servings noxipro gepakt, had nog een sample liggen besloten om hem maar uit te proberen
Werkte in het begin goed, maar was na enkele uren uitgewerkt. Morgen pak.ik wrs 2 halve
ik merkte noxipro alleen met 3 scoops maar dan stond ik ook te trillen als een malle en was fuarking agresief. ik at de barbells ipv curlen
in be4 jouw tandartsik merkte noxipro alleen met 3 scoops maar dan stond ik ook te trillen als een malle en was fuarking agresief. ik at de barbells ipv curlen
Ik heb trouwens al twee dagen last van mij rechter kuit. Heb echt geen idee wat het is, ik ben ermee wakker geworden. Lijkt wel of die vast zit!
Ik heb trouwens al twee dagen last van mij rechter kuit. Heb echt geen idee wat het is, ik ben ermee wakker geworden. Lijkt wel of die vast zit!

Dat je heel erg makkelijk en snel kramp erin krijgt? heb ik af en toe ook wel eens als het dat is.. gaat vanzelf weg.. (Voordat je t weet eigenlijk)
Of je wou zien of voeding en supp gebruik goed zit (staat in post 1041)ik snap je karma niet? iets met je voeding?
Wat is je onderhoud?
e/k/v verdeling