AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

op trainingsdagen 2300?
Hoe weet je waarden van het avondeten dan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.082
op trainingsdagen 2300?
Hoe weet je waarden van het avondeten dan?
Ben de laatste tijd echt een tamme hond, doe echt niets :o Als ik werk of naar school ga is mijn onderhoud hoger.
Heb een redelijk traag metabolisme. In mijn bulk zat ik rond de 3500kcal en je hebt gezien hoe vet ik ben geworden :p

1x je aardappelen wegen en je weet +- hoeveel je de andere dagen moet nemen. Met vlees hetzelfde. Het blijft een beetje een gok, maar ben geen pro bodybuilder en wil nu nog niet zo extreem gaan doen om apart te eten met mijn ouders :o

edit: ik heb een tijd rond 2700-2800kcal gegeten en toen bleef mijn gewicht en VP hetzelfde

Laatst bewerkt:
dus als het goed is val je nu langzaam af?

en spiermassa? en kracht?

• #1.086
je wilt graag kleine armen? :P

Inde cut moet je ook gewoon keihard trainen en zwaar.
Meeste maken fout om lichter te gaan en meer HH.
Ben ik niet zo'n voorstander van.
Wat werkt in de (clean)bulk, werkt ook in de cut;)

• #1.088
je wilt graag kleine armen? :P

Inde cut moet je ook gewoon keihard trainen en zwaar.
Meeste maken fout om lichter te gaan en meer HH.
Ben ik niet zo'n voorstander van.
Wat werkt in de (clean)bulk, werkt ook in de cut;)
Imo begonnen mijn armen te hard voor te lopen. 'dikke' armen en smal lichaam. Ik heb liever grote chest/rug/schouders. Vroeger trainde ik armen op een aparte dag. Nu train ik ze kort in superset na schouders.

Trainen is ong hetzelfde gebleven hoor. Alleen ga ik nu niet meer tot falen. In bulk zo zwaar als ik kon +-6 reps. Vaak tot negatief falen. Maar merkte dat dit in de cut niet zo goed ging :P Duurde soms dagen tot ik pas volledig hersteld was van die training

Euh, als je armen hard gaan moet je juist de rest optrekken, niet je armen kleiner maken:P
Kijk naar the gift;)
Als je inde cut maar niet 20+reps gaat maken met licht gewicht om te pompen.
Je intensiteit moet altijd hoog liggen.
Elke traning weer.

• #1.090
Euh, als je armen hard gaan moet je juist de rest optrekken, niet je armen kleiner maken:P
Kijk naar the gift;)
Als je inde cut maar niet 20+reps gaat maken met licht gewicht om te pompen.
Je intensiteit moet altijd hoog liggen.
Elke traning weer.
Vroeger lag mijn focus meer op dikke armen, grote chest en zwaar deadliften. Daar ben ik nu een beetje van afgestapt :P Begon mij echt te focussen op de gewichten ipv uitvoering.

Intensiteit kan niet veel hoger liggen denk ik. Of mijn gewichten moeten er onder lijden. (trainingsduur staat er telkens bij) Ik train meestal tussen de 30-45min (als ik alleen train, men trainingspartners trainen doen nooit voort :( )

haha. moet je eens met mij trainen. Na mijn zwaarste set squatten kan ik geeneens meer praten;)
Hell no dat ik binnen 1 minuut weer verder ga, eerder 3

• #1.092
haha. moet je eens met mij trainen. Na mijn zwaarste set squatten kan ik geeneens meer praten;)
Hell no dat ik binnen 1 minuut weer verder ga, eerder 3
:roflol: jij squat ten minste

Na een zware set deadlift/squat rusten is iets anders dan na een set side raises wat gaan praten :P

ik praat niet zoveel als ik train;)

Ipod in en knallen.

Jij squat niet?

• #1.094
ik praat niet zoveel als ik train;)

Ipod in en knallen.

Jij squat niet?
Smith squat :(
Heb alleen niemand die met mij benen wil trainen :sad:

Binnenkort ga ik naar just fit in antwerpen, normaal train ik dan terug met mijn oude trainingspartner! Die traint ten minste goed en zaagt niet teveel tijdens het trainen :P

• #1.095
Net HIIT gedaan op nuchtere maag. Damn, dat is wat andere koek dan fietsen op hartslag 130-140 :P Longen stonden precies in brand!!!
Doel was 2min opwarmen, 30sec hoog, 30sec laag/rust, 30 sec hoog .... 2,5min laag (cool-down) Aangezien ik buiten fiets was die cool down iets langer

totale tijd 15min42sec, gem HR 144, hoogste HR 171, kcal 144 (lol dat is weinig :( )

• #1.096
Geen tijd om te koken. Was even langs mijn werk gefietst en heb een carraibische pasta meegenomen en thuis lag er nog wat gebraden kip

34ormdh.jpg

HNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGG

• #1.098
Haha, dirty of clean blijft gaan om macros/calorien.

Ik bedoel houd je aan je kcal per dag of eet je gewoon veel zonder aan kcal te denken

• #1.100
Haha, dirty of clean blijft gaan om macros/calorien.

Ik bedoel houd je aan je kcal per dag of eet je gewoon veel zonder aan kcal te denken
Normaal denk ik aan mijn kcal en verhouding, maar nu uit tijdsnood iets gekocht. Buiten die vinaigrette komt het +- overeen met wat ik normaal zou eten

Terug
Naar boven