Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben de laatste tijd echt een tamme hond, doe echt nietsop trainingsdagen 2300?
Hoe weet je waarden van het avondeten dan?
Als ik werk of naar school ga is mijn onderhoud hoger.

Ja
Kracht is wel wat gezakt (niet extreem hard), maar dat komt mede door een triceps blessure. Massa is er imo niet veel weg, buiten mijn armen. Maar dat was een bewuste keuze
Imo begonnen mijn armen te hard voor te lopen. 'dikke' armen en smal lichaam. Ik heb liever grote chest/rug/schouders. Vroeger trainde ik armen op een aparte dag. Nu train ik ze kort in superset na schouders.je wilt graag kleine armen?
Inde cut moet je ook gewoon keihard trainen en zwaar.
Meeste maken fout om lichter te gaan en meer HH.
Ben ik niet zo'n voorstander van.
Wat werkt in de (clean)bulk, werkt ook in de cut![]()
Duurde soms dagen tot ik pas volledig hersteld was van die trainingVroeger lag mijn focus meer op dikke armen, grote chest en zwaar deadliften. Daar ben ik nu een beetje van afgestaptEuh, als je armen hard gaan moet je juist de rest optrekken, niet je armen kleiner maken
Kijk naar the gift
Als je inde cut maar niet 20+reps gaat maken met licht gewicht om te pompen.
Je intensiteit moet altijd hoog liggen.
Elke traning weer.
Begon mij echt te focussen op de gewichten ipv uitvoering.
)haha. moet je eens met mij trainen. Na mijn zwaarste set squatten kan ik geeneens meer praten
Hell no dat ik binnen 1 minuut weer verder ga, eerder 3
jij squat ten minste
Smith squatik praat niet zoveel als ik train
Ipod in en knallen.
Jij squat niet?

Longen stonden precies in brand!!!
)Is pasta, ananas, tomaten, mais, kip en een moster/honing/curry vinaigrette. En extra kip

Normaal denk ik aan mijn kcal en verhouding, maar nu uit tijdsnood iets gekocht. Buiten die vinaigrette komt het +- overeen met wat ik normaal zou etenHaha, dirty of clean blijft gaan om macros/calorien.
Ik bedoel houd je aan je kcal per dag of eet je gewoon veel zonder aan kcal te denken