AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

honing + mosterd > AAS :)

Doe er ook nog eens wat tomaten ketchup bij, dan heb je een echte kuur. Alleen dan niet de nakuur vergeten!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.103
Als ik nu een epic training neerzet weet ik hoe dat komt!! :P

Gekkie

Iedereen weet dat het pindakaas en danoontje is

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Danoontje_Powerrr.jpg

:roflol:

• #1.105
Nu weet ik weeral waarom ik vaak alleen train ...
Ben met iemand naar een andere gym gegaan. Dingen moeten uitleggen (dat vind ik niet erg) en andere mensen die komen lullen ...
Wel wat complimenten gekregen van iemand die kuurt. Ik heb veel kennis, voer mijn oefeningen goed uit en sta er goed bij voor mijn leeftijd! Hij schatte mij 21-22 jaar

Trainingsduur: 1u 20min ....

Schouders:
DB Shoulderpress:
8x12kg
8x12kg
8x24kg
8x24kg
8x24kg
7x24kg

Upright row superset side raise
8x30kg ss 8x8kg
8x40kg ss 8x8kg
8x40kg ss 8x8kg
8x40kg ss 8x6kg

Seated rear lat raise:
8x6kg
8x8kg
8x8kg
8x8kg

Armen:
Lying triceps extension superset EZ curl
8x30kg ss 8x30kg
8x35kg ss 8x35kg
8x35kg ss 8x35kg
8x35kg ss 8x35kg

Triceps pushdown superset incline DB curl:
8x? ss 10x10kg
8x? ss 8x12kg
8x? ss 8x12kg
6x? ss 6x12kg BUUUURRRNNNNN

Pushdown met omgekeerde grip superset cable hammercurl met rope
8x? ss 8x?
8x? ss 8x?
8x? ss 8x?
8x? ss 8x?

Schouders: 4/5
Armen: 3/5, was echt een klote katrol :P

24 kilo db press lekker! :)
en ss op armen :heart:

ligt misschien aan mij :p train altijd schouders na borst en het is niet me sterkste punt

doe je ook mp?

• #1.109
ligt misschien aan mij :p train altijd schouders na borst en het is niet me sterkste punt

doe je ook mp?
Normaal niet. Vorige week nog eens gedaan. Ik zat toen denk ik rond de 40-45kg 6-8 herhalingen. Weet het niet meer precies. Enkele maanden geleden zat ik op 5x5x52.5kg MP (zonder trap lockout, enkel met de ellebogen gelokt. Ik wist niet dat dat moest :o vorige week was het wel met trap lockout )

Ik heb er zelfs nog een filmpje van. Was wel 5x50kg. Is van 30 maart.

]http://www.youtube.com/watch?v=S_aFyCvz2aY

Laatst bewerkt:
filmpie doet het niet man, wel goed ik krijg mp onmogelijk boven de 40 kilo :o :o

• #1.111
Bij mij doet ie het wel :dunno:

Vroeger had ik ook zwakke schouders, altijd DB press gedaan tot ik op 30kg zat. Toen overgeschakeld op MP omdat de DB's niet zwaarder gaan.

Mijn MP en flyes zijn ook verdoet laag..

Net als de rest maar goed :roflol:

Moet er eens extra aan gaan werken..

Arnodsi, wat je in het filmpje doet is een Overhead Press en geen MP.

(Niet dat dat veel afdoet aan je kracht, maar toch :) )

• #1.114
Ow juist, in het filmpje staat het inderdaad wel, had ik niet gezien. Excuses ;)

Btw, was ik geen leuke trainingspartner dan? :sad:

• #1.116
Ow juist, in het filmpje staat het inderdaad wel, had ik niet gezien. Excuses ;)

Btw, was ik geen leuke trainingspartner dan? :sad:
Jij wel, maar was maar voor korte duur :P
Vandaag was er oa een discussie dat deadliften ongezond is. Die kerel vergeleek het met verpleegsters die mensen moeten recht helpen. Die hebben ook snel iets aan u hun rug ....
En hij rade seated cable rows aan ter vervanging van deadlifts, want dat spreekt dezelfde spieren aan ....

Ik heb gewoon ok gezegd want die kerel was best buff :roflol:

Jij wel, maar was maar voor korte duur :P
Vandaag was er oa een discussie dat deadliften ongezond is. Die kerel vergeleek het met verpleegsters die mensen moeten recht helpen. Die hebben ook snel iets aan u hun rug ....
En hij rade seated cable rows aan ter vervanging van deadlifts, want dat spreekt dezelfde spieren aan ....

Ik heb gewoon ok gezegd want die kerel was best buff :roflol:

Lol :p

Ik was deze week aan het praten met iemand die zei dat fitness slecht was, tenzij je het combineerde met een andere sport, dan was het wel goed. I was like, what the h*ll?

Ook maar gewoon ja-geknikt en verder gedaan met wat ik bezig was. Hij was wel niet buf, maar vreemd dat de jouwe dat wel was. Hoe komt hij dan aan die mucles vraag ik me af..

• #1.118
Lol :p

Ik was deze week aan het praten met iemand die zei dat fitness slecht was, tenzij je het combineerde met een andere sport, dan was het wel goed. I was like, what the h*ll?

Ook maar gewoon ja-geknikt en verder gedaan met wat ik bezig was. Hij was wel niet buf, maar vreemd dat de jouwe dat wel was. Hoe komt hij dan aan die mucles vraag ik me af..
Hij had zelf toegegeven dat hij kuurt ;) Maar het wilt niet zeggen dat als je niet deadlift je geen goed fysiek kan opbouwen :p
Over voeding enz was hij ook bezig. Dus die man is wel serieus bezig denk ik

Hij had zelf toegegeven dat hij kuurt ;) Maar het wilt niet zeggen dat als je niet deadlift je geen goed fysiek kan opbouwen :p
Over voeding enz was hij ook bezig. Dus die man is wel serieus bezig denk ik

True story. Het maakt het alleen iets moeilijker, denk ik.

• #1.120
Wakker worden en je armen niet kunnen strekken door de spierpijn in je triceps

me-gusta.jpg

Terug
Naar boven