Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Normaal niet. Vorige week nog eens gedaan. Ik zat toen denk ik rond de 40-45kg 6-8 herhalingen. Weet het niet meer precies. Enkele maanden geleden zat ik op 5x5x52.5kg MP (zonder trap lockout, enkel met de ellebogen gelokt. Ik wist niet dat dat moestligt misschien aan mijtrain altijd schouders na borst en het is niet me sterkste punt
doe je ook mp?
vorige week was het wel met trap lockout )Wat staat er boven dat filmpjeArnodsi, wat je in het filmpje doet is een Overhead Press en geen MP.
(Niet dat dat veel afdoet aan je kracht, maar toch)

Jij wel, maar was maar voor korte duurOw juist, in het filmpje staat het inderdaad wel, had ik niet gezien. Excuses
Btw, was ik geen leuke trainingspartner dan?![]()

Jij wel, maar was maar voor korte duur
Vandaag was er oa een discussie dat deadliften ongezond is. Die kerel vergeleek het met verpleegsters die mensen moeten recht helpen. Die hebben ook snel iets aan u hun rug ....
En hij rade seated cable rows aan ter vervanging van deadlifts, want dat spreekt dezelfde spieren aan ....
Ik heb gewoon ok gezegd want die kerel was best buff![]()

Hij had zelf toegegeven dat hij kuurtLol
Ik was deze week aan het praten met iemand die zei dat fitness slecht was, tenzij je het combineerde met een andere sport, dan was het wel goed. I was like, what the h*ll?
Ook maar gewoon ja-geknikt en verder gedaan met wat ik bezig was. Hij was wel niet buf, maar vreemd dat de jouwe dat wel was. Hoe komt hij dan aan die mucles vraag ik me af..
Maar het wilt niet zeggen dat als je niet deadlift je geen goed fysiek kan opbouwen 
Hij had zelf toegegeven dat hij kuurtMaar het wilt niet zeggen dat als je niet deadlift je geen goed fysiek kan opbouwen
Over voeding enz was hij ook bezig. Dus die man is wel serieus bezig denk ik