- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oké thx! Zal er volgende keer rekening mij houden.Ziet er best goed uit al helemaal voor de eerste keer. Ik zou in je startpositie je knieen iets minder ver naar voor laten komen en je heupen dus iets verder naar achter/omhoog en je torso iets verder voorover gebogen. Nu probeer je mijns inziens iets te veel quad drive te gebruiken vanaf de grond en dat leidt totnaar achter schietende knieen en heupen voordat het gewicht loskomt omdat het te veel hamstring kracht kost om zo rechtop te blijven terwijl je met je quads het gewicht van de grond duwt.
Dus wat simpeler gezegd: meer werk doen met je heupen/iets meer richting een stiff legged deadlift.
edit: dat wat ik beschrijf is overigens ook simpelweg een sterkere positie vanaf de grond en dus een betere startpositie zolang je je rug in extensie kunt houden en je lockouts niet extreem moeilijk worden omdat de weerstandscurve dan vlakker is

belegd broodje, 2 boterhammen en een kom ontbijtgranen. Resultaat: eten kwam af en toe naar boven tijdens het deadliften. Achja, vrijdag is het mijn laatste examen en dan is alles weer normaal.
Als ik op een fatsoenlijke bureaustoel zit valt het nog iets of wat mee bij mij, maar sinds dit jaar is de bureau weg uit mijn kot en studeer ik op een cheap ikea stoeltje. Dat maakt het alleen maar erger. Heb er de laatste tijd echt veel meer opgezeten dan verwacht en te laat begonnen met mobilityHele dagen op een bureaustoel zitten is inderdaad nefast voor mobility.
Tussendoor even stretchen kan wonderen doen in examenperiodes ( voor mij een verschil van dag en nacht).
). stuk later thuis dan verwacht en had eerlijk gezegd 's avonds laat geen energie meer. Vandaag behoorlijk brakke beentjes (zaterdag 11u gewerkt en dan veel gewandel in Aken) dus de spieren in mijn scheenbenen zijn behoorlijk stijf. Vandaag wat flexiumgel gesmeerd en ging squats wat aftasten. Heb gewoon gedaan wat op de planning stond, eens ik opgewarmd was had ik nergens last van. Gisteren geen training wegens citytrip en kleine drama met ms arnodsi (omdat ik naar huis wou om te trainen). stuk later thuis dan verwacht en had eerlijk gezegd 's avonds laat geen energie meer. Vandaag behoorlijk brakke beentjes (zaterdag 11u gewerkt en dan veel gewandel in Aken) dus de spieren in mijn scheenbenen zijn behoorlijk stijf. Vandaag wat flexiumgel gesmeerd en ging squats wat aftasten. Heb gewoon gedaan wat op de planning stond, eens ik opgewarmd was had ik nergens last van.
Oh en ik heb wat last van mijn darmen. Gisterenavond een tijdje op de pot doorgebracht. Vandaag zijn mijn darmen al heel de dag aan het rommelen
squat
2x8x20
1x5x60
1x5x75
2x4x90
2x3x105
2x2x120
3x1x135 (goede reps, me happy)
bench
1x5x55
2x4x65
2x3x77.5
6x2x87.5
incline chest press (plate loaded)
3x10x60
Bor
12x60
2x10x80
Begonnen aan abs, maar kreeg echt harde krampen. Dus thuis even op de pot gaan zitten

Gisteren was het weer normaal hoor

overal. Massagestok gebruik ik blijkbaar niet zo goedIk kan ze helaas nog niet passen omdat ik ze thuis heb laten leveren.
Ik heb niets gekocht, is het huis van mijn ouders. Ik studeer momenteel in een andere stad dus zit op kamersBelgen kopen een huis om er vervolgens niet in te leven.