Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie training maat!
Pic ziet er indrukwekkend uit, maar ik weet uit ervaring dat dat allemaal maar schijn is hé![]()

Ik zweet wat harder en moet soms iets minder gewicht pakken, maar voor derest bevalt het mij welik train meestal rond de 70 min, alleen wheels duurt wat langer dan 40min hoor
40 min is gekkewerk man![]()

Moet je mij niet zeggen

Ga werken luie donder
---------- Post toegevoegd Tue 11 Sep 2012 om 14:37 ----------
Srs, je bent echt lui
Ga werken luie donder
---------- Post toegevoegd Tue 11 Sep 2012 om 14:37 ----------
Srs, je bent echt lui

Alsof jij 70€/maand wil betalen voor een gym vol machines, sauna s en zonnenbanken
En ik werk al meer dage dan toegelaten door de overheid!![]()

Daar betaal je hier 35 p/m voor.
Inclusief turks stoombad![]()
Ik betaal nu 36€/maand
DB tot 30kg, 1 flat bench, 1 barbell en allemaal slecht, half kapotte machines. ...

Nop. Ben ooit thuis begonnen in de kelder met een free rack en.bankje, maar de kelder is te klein en te laag (iets lager dan 1m90). Dus dat was maar niets. Moest ik plaats hebben had ik al lang een homegym!<br />Origineel gepost door arnodsi<br />
Ik betaal nu 36€/maand<br />
DB tot 30kg, 1 flat bench, 1 barbell en allemaal slecht, half kapotte machines. ...
<br />
Serieus?<br />
<br />
Heb je thuis geen ruimte dan? Koop je squatrek enz..

Nop. Ben ooit thuis begonnen in de kelder met een free rack en.bankje, maar de kelder is te klein en te laag (iets lager dan 1m90). Dus dat was maar niets. Moest ik plaats hebben had ik al lang een homegym!![]()
Balen, ook geen grote tuin? Nouja tuinhuisjes zijn ook gruwelijk duur..
wij hebben 2 garages en had een tijdje getraind in 1 daarvan, maar na een.tijdje was mijn vader dat beu en heb ik alles naar de kelder verhuisd 
Lol mijn ouders gaan echt geen tuinhuis.willen bouwen voor mijn homegymwij hebben 2 garages en had een tijdje getraind in 1 daarvan, maar na een.tijdje was mijn vader dat beu en heb ik alles naar de kelder verhuisd
![]()

Carport bouwen dat hij daar zijn auto onder kan zetten![]()
dat gaat niet lukken vrees ik
Verkoop de auto van je pa en koop van t geld een brommer en home gym![]()

Verkoop de auto van je pa en koop van t geld een brommer en home gym![]()

Al kan ik bij deze wel bevestingen dat Arnodsi een luie donder is. Toen we samen trainden wou hij steeds een half uur rust tijdens alle setjes, het watje...

Héél misschien kan ik vrijdag voor benen?Ik blijf je trollen tot je weer een keer meegaat naar mijn gym.
![]()