XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.801
ja, dat heeft er iets mee te maken, je doet het nu eindelijk goed :p
Ik vind de juist manier niet zo leuk, is veel zwaarder :o

:jk:
Normaal ging ik wel helemaal naar beneden, maar liet ik de spanning op mijn lats. Nu ging ik iets verder naar beneden, maar ging de spanning van mijn lats

waarom neit beginnen met pull up en daarna deadlift?
IVM grip

• #1.803
waarom neit beginnen met pull up en daarna deadlift?
IVM grip
Buiten mijn deadlift heb ik normaal amper grip problemen. (maar dat heeft meer met zweethanden te maken dan kracht denk ik. Met magnesium heb ik daar geen last van)

Heb vroeger al enkele keren pull ups als 1e oefening gedaan en ik kreeg toen altijd krampen in mijn linker lat :dunno:
Misschien beter latpulldown pakken ipv pull ups? (die voel ik wel minder goed in mijn lats)

Buiten mijn deadlift heb ik normaal amper grip problemen. (maar dat heeft meer met zweethanden te maken dan kracht denk ik. Met magnesium heb ik daar geen last van)

Heb vroeger al enkele keren pull ups als 1e oefening gedaan en ik kreeg toen altijd krampen in mijn linker lat :dunno:
Misschien beter latpulldown pakken ipv pull ups? (die voel ik wel minder goed in mijn lats)

Ik zou dan pull-ups gewoon als eerste oefening doen.
Daarna je deadlift :)

• #1.805
Haters gonna hate
Gisteren amper gegeten en vanmorgen diarree. Ik heb dus wat schade in te halen!!

uploadfromtaptalk1350384480386.jpg

Oh boy, you can't be serieus?! Yeah I'm hatin'!

Pizza? That aint no pizza ... karton met nepkaas :p

• #1.809
Mijn maag is toch nog niet in orde!!! :sad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #1.810
Oké, nu ben ik zeker. Ik ben ziek :(
Al heel de middag epic buikpijn, na die pizza heb ik niets meer binnen gekregen, ik heb deze middag 3u geslapen en als ik te lang rechtsta heb ik het gevoel dat ik moet overgeven :sad:

Oké, nu ben ik zeker. Ik ben ziek :(
Al heel de middag epic buikpijn, na die pizza heb ik niets meer binnen gekregen, ik heb deze middag 3u geslapen en als ik te lang rechtsta heb ik het gevoel dat ik moet overgeven :sad:

Lekker veel water drinken en veel uien eten!

Beterschap!

Elke kilo diaree staat gelijk aan een kilo spierverlies, brace yourself Arnaud.

Maar goed, beterschap. Ben zelf ook nog niet helemaal 100 maar gelukkig zelf geen diaree gehad :roflol:

• #1.817
Lol die diarree is gewoon darminhoud en vocht, dat boeit niet. Maar ik kan amper eten en als ik mij forceer komt het er terug uit :(

vandaag bv 1 koek, 1 boterham, klein stukje kip en wat aardappelen gegeten. Meer kreeg ik.niet binnen :(

Lol die diarree is gewoon darminhoud en vocht, dat boeit niet. Maar ik kan amper eten en als ik mij forceer komt het er terug uit :(

vandaag bv 1 koek, 1 boterham, klein stukje kip en wat aardappelen gegeten. Meer kreeg ik.niet binnen :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wel ****ed up man :( . Krijg je ook geen shake naar binnen? Of (chocolade)melk?

slim jo, chocolademelk als je darmen van streek zijn :roflol:

Terug
Naar boven