MuscleMeat

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.821
:roflol: dat ga ik zelfs niet proberen!

Wat volg je eigenlijk in antwerpen?

• #1.824
Wat krachten opdoen!!!

uploadfromtaptalk1350501861240.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wasdat rechtse

• #1.826
Prei soep. Irl ziet het er anders uit dan op de foto :P

Rare prei hebben jullie in Belgie :roflol:

Oja, android telefoon

:trollface:

Heb je er trouwens ook ei ofzo door gedaan? Dat doen wij meestal wel altijd, goed roeren en dan rouw ei er door heen gooien.. Krijg je van die sliertjes

• #1.835
Oja, android telefoon

:trollface:

Heb je er trouwens ook ei ofzo door gedaan? Dat doen wij meestal wel altijd, goed roeren en dan rouw ei er door heen gooien.. Krijg je van die sliertjes
:roflol: ik heb geen idee man. Ik eet normaal bijna nooit soep. En mijn moeder maakt die

Zo beter?? :mad:

zmbfom.jpg

T ziet er nog steeds verdomd geel uit :roflol:

Of er zit ei door of kerrie of iets anders wat t een gele kleur geeft. Never nooit kaas + prei dat die kleur geeft. Of jullie moeten wel episch veel kleurstof in jullie kaas hebben.

Vraag je ma is wat er in zit :p

• #1.837
T ziet er nog steeds verdomd geel uit :roflol:

Of er zit ei door of kerrie of iets anders wat t een gele kleur geeft. Never nooit kaas + prei dat die kleur geeft. Of jullie moeten wel episch veel kleurstof in jullie kaas hebben.

Vraag je ma is wat er in zit :p
Volgens mij steekt er wel een (of meerdere) aardappel in. En het is kaas van mijn werk en dat is Noord-Hollandse kaas. Dus als dat zo is, is het jullie schuld! :mad:

Lol, eerlijk gezegd boeit het mij niet :roflol: Het heeft me gesmaakt en ik kan het binnen houden!!

wtf is this shit ... "Het grote post je foto van je soep topic" of wat ???

Terug
Naar boven