Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat dere spam

Ik zit nu in better bodies, antwerpen. Wat een bazen gym!!
benen:
squat (zo diep mogelijk)
10*20kg
10*20kg
3*50kg
6*90kg
6*95kg
6*100kg
4*105kg (met trillende benen boven geraakt)
leg press 45°:
6*170kg (ik dacht dat ik er 90kg had aangehangen, blijkbaar had ik ze gwn verplaatst ...)
6*170kg
6*170kg
5*170kg (weeral trillende beentjes)
leg extension:
8*
8*
6*
5*
Liggende leg curl:
8*
6*
6*
6*
seated calve raise:
8*
6*
6*
6*
standing calve raise:
55* (rp, in 4x gedaan)
benen: 5/5. hnnnnnngggggg
Dat is aan het Kiel, 20min met de bus vanuit de groenplaats.Nice train !
Better Bodies A'pen? Is dat in het centrum ofzo?

ik dacht al tjees wat een rotte BP ... maar toen zag ik gelukkig dat het DB's waren![]()
30kg incline bp zou wel epic slecht zijn!!
30kg incline bp zou wel epic slecht zijn!!
30kg DB press is nu ook niet erg speciaal![]()
Nee, je bent inderdaad erg zwak! Dan nog in gedachte houden dat je techniek wss ook slecht is en dat je nog niet geabboneerd bent op mijn youtube kanaal maakt je helemaal een lozer.

Kan je daar echt een 10-beurten kaart kopen?
Misschien toch ook eens overwegen op dagen dat ik springuren heb. Vlug even knallen & dan terug werken voor school![]()
Nee, je bent inderdaad erg zwak! Dan nog in gedachte houden dat je techniek wss ook slecht is en dat je nog niet geabboneerd bent op mijn youtube kanaal maakt je helemaal een lozer.
Moest jij normaal gezien niet al lang andere vids hebben geupload?Ibo is bezig met zijn huis te verbouwen dus het duurt wat lang voor ik de vids heb.

Thx! Dat voelde wel goed aan! Elke x als ik de bar neer legde voelde ik mijn lats ontspannenMooi volume op je Yates man. Van waar vertrekt je barbell? Op de knie? Lager? Hoger?

Thx, jep pull ups trokken op nietsindd goeie training man die pull-ups waren vandaag alleen wat minder of niet?

Ik heb boven wel 2-3sec gehouden, en beneden 'laten hangen'. Dat heeft er misschien ook iets mee te maken?

Dat kan ook